14. Deo

2.6K 144 19
                                    

Nobody's P.O.V

Načuo sam da je otišla, onako, bez pozdrava. A ja sam, zapravo, želeo da joj proznam da sam bio gad.

Ne, ustvari nisam hteo to da joj kažem. Hteo sam samo da joj šapnem poslesnji put da je bila moje sve. Pazi mene 'bila' - zapravo, bila i ostala moje sve... al' jebeš ga...

 Cristal P.O.V.

"Cris.. Cristal.." čujem Jennin glas kako me budi i na leđima osećam češkanje " Ajde, Cris.. Prošlo je podne." kaže tihim, blagim glasom.

" Stavi mi da jedem i dolazim" jutarnjim, promuklim i hrapavim glasom kažem Jennifer i glavu još više zabijem u jastuke. Kroz glavu mi prolaze mutne slike od sinoć. Bila sam sa Biberom u šetnji, pa na nekoj plaži, pričali smo to jest više je on prilčao nego ja. 

" AJDE CRIS!" drala se Jenn iz kuhinje. Polako sam ustala i nogama dodorivala hladan drveni pod. Otišla sam u malo kupatilo i obavila higijenu.

Ubukla sam crni kupaći i preko njega, belu, lepršavu haljinu ispod koje se mogao videti crni kupaći

Na belom, kuhinjskom stolu čekao me je tanjir sa sendrvičem i čaša hladnog soka od pomorandže.

Jenn se kupa u okenau, a ja ležim na ležaljci i svašta mi se mota po glavi. Ovaj odmor se završava za tri dana. Bile smo ovde 10 dana, i onda se vraćamo u Majami u kom treba da slušam Jamesa i njegova objašnjenje, što ne želim, pa se i nadam da neće ni pokušati da mi objasni. Jer, ne praštam milijardu puta. Pokazao je da se ispod onog lepog lica krije momak, koji je uvek u problemima, koji ih, takođe pravi, ne zna da voli... pa neka mu njegove striptizete. Škola- tu ludaru sam završila i treba samo još da izaberem smer na fakultetu. I mislim da ću izabrati kardiologijju i brzo završni fakultet od 2-3 godine. A trebala bi i na trening da odem. Nisam bila, pa oko mesec dana i mislim da će me onaj matori trener ubiti od vežba za kondiciju bez obzira što sam u dobroj kondiciji. A treba i pesmu da snimam koliko sam razumela Williama.

U mom razmišljanju prekinule su me dve velike, hladne muške ruke koje su se nalazile ispod mojih kolena i neđa. Bieber. Bacila sam naočare, jer sam znala da će sa mnom skočiti u okean. 

I bila sam u pravu. Meni, hladna voda pokvasila mi je telo i kosu. Oči sam jako zatvorila kako bih izbegla bol u njima od slane vode.

" Jaoo Bieberu" rekla sa m kroz smeh kad sam izronila na površinu vode.

" Gledam te od kad si izašla napolje i samo ležiš, jedeš, piješ, jednostavno, izležavaš se."

" Pa došla sam na odmor. A ja koliko znam na odmoru se ne ripa i ne đipa već odmara i izležava." Samo se nasmejao, što je mene i znerviralo. Otplivala sam malo dalje od njih i legla na leđa. Ma čoveče,  ko je on da mi kaže šta se radi na odmoru.

Nebom bi prošao po neki mali beli oblačić i na trenutak zaklonio sunce. Takođe jedan avio, odleteo je u pravcu Meksika.

Hmm, Meksiko. Tamo sam bila kad sam imala desetak godina sa tetkom na nekoj modnoj reviji koliko se sećam. 

Tri dana su prošla dok si reko Otorinoralingologija. Sada sedim sa Jennifer u holu aerodroma i čekamo onu tetku da nas pozove na let za Majami. Pogled mi luta holom aerodroma i vidim prodavnicu. Odlazim i kupujem modni časopis i taman da krenem da sednem pored Jenn, tetka se oglašava

" Molimo sve putnike koji putuju za Majami da se upute ka izlazu 7C."

Uzimam krem torbu i zajedno sa Jennifer krećem ka izlazu.

Nalazimo svoja mesta i sedam do prozora, a Jennifer do mene.

" Sta će biti sa tobom i Jamesom kad se vratimo?"

" Ne znam. Verovatno će pokušati da mi objasni šta se desilo te noći.  Iskreno, iz prva nisam htela ni da pomislim na tu opciju niti sam imala neku želju da ga saslušam, ali sada imam. Želim da znam šta to ona ima što ja nemam. Verovatno ima razjebanu vaginu, a ja sam još nevina." Čim sam to rekla Jennifer je počela gromoglasno da se smeje, te je većina putnika gledala u nas to jest u Jennifer.

" Daj Jenn, smiri se."

Trebalo joj je deset minuta da se vrati u normalu, a za to vreme avion je poleteo.

" I dobro, šta dalje posle te razjebane vagine kako ti kažeš?" Upitala me je kad se vratila u normalu

" Pa posle. Ne znam šta ce biti posle. Ne znam ni šta se desilo. Ni da li je to uradio svesno ili pod dejstvom alkohola. Ne znam. Videćemo. Ne želim u napred da gledam, a ni ne mogu. Nisam baba vračara i ne gledam u pasulj. "

Samo je klimnula glavom i stavila slušalice na uši. Učinila sam isto i mojim ušima je počela na hara pesma 'Welcom to Burlesque'.

San me je ubro savladao i skroz sam se prepustila svojim snovima koji nekada znaju da budu previše ludi. Probudio me je glas stjuardese i njeno obaveštenje.  Pogledala sam kroz prozor i videla priobalni deo Majamija. Pronašla sam telefon, slikala i uz opis " Hello Miami!" sliku ubacila na Instagram ( A/N: Znam da korišćenje telefona u avionu nije dozvoljeno,  ali neka ovo bude izuzetak.)

Izlazim iz aviona i čekam Jenn da izađe. Čim je izašla,  uputile smo se ka zgradi aerodroma u Majamiju.

Kofer mi je negde na pokretnoj traci koja se vrti u krug i tražim ga pogledom.

Nađem ga na drugoj strani trake i čekam ga, dok Jennifer uzima svoj.

Vidim Williama kako nam maše da bi ga pronašle u masi ljudi. Jennifer mi je dala svoj kofer i potrčala prema svoj dragom momku, mom bratu, gospodinu Williamu. I sad, divota. Dva ogromna kofera u rukama sa preteškom torbom preko ramena.

Dok su se oni izljubili, izgrlili, ma skoro su se pojebali na sred aerodroma!

" Sis" povukao me je Will u zagrljaj kada se odvojio od Jennifer.

" Will" tiho sam rekla i stavila glavu njemu na rame jer me je podigao.

Večeras idemo u neki klub. Ne znam ko sve ide ali predpostavljam da ide James. Sve što mi treba, samo je jedan nepoznati dečko da napravim Jamesa ljubomornim ukoliko bude bio sa nama.

Obukla sam crnu kratku haljinu, koja je bila dovoljna da prekrije intimne delove mog tela, crne štikle i crnu pismo torbu. Sa šminkom nisam preterivala jer je leto i prevruće je.

Kao što sam i mislila. I James je tu. Sa svojom striptizetom, naravno.

" James je odličan u krevetu. Jel ti možda razjebao vaginu?" Prišla sam joj i šapnula joj na uho " Meni je bilo odlično sa njim pre neku noć.  Zver." Nadodala sam i slagala.

Nobody's P.O.V.

Hoćeš da čuješ tajnu?
Ti si meni najlepša, eto, kad si sama.. Znaš, kada stigneš kući i ostaneš bez šminke, bez bespotrebnog smejanja i lažnog osmeha. Najlepša si kada plačeš, kada grliš sama sebe, kada igraš bez razloga, čitaš, kada ćutiš i misliš, kada si ranjiva, kada te film rasplače, kada se setiš nečega što si davno zaboravila, kada spavaš i kada se budiš.. Kada si svoja. Bez straha, pretvaranja i ostalih gluposti.
Najlepša si kada ni ne razmišljaš kako izgledaš, i kada ti lice našminka bezbroj briga i sećanja ili beskonačnasreća..
A desiće se nekad da moja reč ili poljubac bude razlog za to..
I tada ćeš, valjda, konačno i shvatitii zašto me tako važno i bezuslovno voliš.
Videćeš, mila, da si uz mene uvek najlepša.

_______________________________

Zdravoo pipls. Evoo ga nastavak u 00:50 ga postavljam ali nadam se da će te ga pročitati. I izvinite ako ima grešaka, pisala sam preko mobilnog.

Posvete idu svim devojkama koje su komentarisale prošli nastavak: Madrisistica_7 , 31oktobar2014 , princess_lol_ , Ivona0112 , GocaZnasVecKoja , AddictedR5er , elenas1408

Molim vas kliknite čarobnu zvezdicu i u komentaru napišete svoje mišljenje.

Volimm vas, Milica♥

Boxer And LoveWhere stories live. Discover now