17. Deo

2.3K 121 41
                                    

Izlazim iz svoje sobe i otvaram vrata Williamove, toliko da mi samo glava proviri i da vidim šta se dešava. 

Progvirujem, kad tamo....

Jennifer leži na krevetu, pokrivena belim čaršafon do kukova, a gore k'o od majke rođena, bez brushaltera i grudi mom bratu na izvol'te. Moj brat peva Candy Shop, a ona leži tako i smeška se. Fuj. Zatvaram vrata i vraćam se u svoju sobu. Uzimam čiste gaćice i crno- pink sportski brusn idem da se tuširam i razbijem mamurluk. 

Navlačim na sebe sivu trenerku i tamno sivu široku majicu sa crnim natpisom. Bele, pamučne sportske čarape navlačim na stopala i obuvam patike. Uzimam spotrsku torbu u kojoj mi se nalazi oprema za trening i idem da doručkujem pa na trening posle više od mesec dana. 

Mama sedi za trpezarijskim stolom sa nekih hiljadu papira i šizi.

" Hej mama." veselo uzvikujem

" Dobro jutro ljubavi mamina" uzvraća mi takođe veselim tonom i smeši mi se. Ja spuštam torbu na jednu od stolica i idem do frižidera. Uzimam mleko, zatvaram frižider i stavljam ga na sto. Iz kuhinjskog elementa vadim činiju i stavljam je do mleka. 

" Dobro jutro gospođice" čujem glas kućne pomoćnice i samo se brzinski okrenem i uzvraćam joj osmehom.

Tražim čokoladne pahuljice ali njih nema nigde. Preorala sam celu kuhinju, ali njim nema. Samo ne znam kako, jer ih samo ja jedem, a kupila sam ih juče ujutru.

" Rose, gde su moje čokoladne pahuljice?" upitam kućnu pomoćnicu koja samo sedi i gleda me.

" Alo curo jel ti maca pojela jezik gde su mi pahaljuljice"

" Pa nema ih zar ne vidiš." 

" MA NEMOJ MI REĆI DA IH NEMA" Iznervirano govoril i mlataram rukama.

" ZAŠTO IH NEMA? KUPILA SAM IH JUČE A NIKO SEM MENE IH NE JEDE." Nastavljam sa galamom.

" Bacila sam ih." govori Rose sasvim smireno.

" Zašto?"

" Nisu zdrave."

" MA TI ČEŠ DA MI KAŽEŠ ŠTA JE ZDRAVO?"

" JA ĆU DA TI KAŽEM ŠTA JE ZDRAVO!" Ma gle ti nje. Našla na koga će da se dere.

" KUPI STVARI I SKLANJAJ MI SE SA OČIJU"

" MA KO SI TI DA MI KAŽEŠ DA KUPIM STVARI" i nastavlja ona da se dere. E pa ne može tako. 

" Gle pita me kućna pomoćnica ko sam ja. Ajoj. JA SAM CRISTAL KIM BROWN, DEVOJKA KOJA TE JE ZAPOSLILA I KOJA TI JE UPRAVO DALA OTKAZ." Razbečila je oči i gledala me.

" Šta me gledaš? Lepota nije prelazna."

" Uf, ti si mi nešto lepa." rekla je ironično i prevrnula očima

" Ma ti si mi još lepša. Krava lepša od tebe." spustila sam je

" Dobro, možda nisam lepa kao ti ali me dečko ne vara sa kurvama." I moja šaka se našla na njenom obrazu, a njena glava se zarotirala. Hvala Bogu pa je mama otišla u radnu sobu. Ali u kuhinju uleće William i vidi mene besnu, sa parom kako mi ide iz ušiju i onaj ružni obraz koji se crvenio od moje šake. Prilazi mi sa leđa i hvata me za ramena

" MARŠ NAPOLJE DROLJO JEDNA BEZOBRAZNA!" razderem se iz sveg glasa, a William me privuče još bliže sebi. Mama i tata ulaze u kuhunju trčećim korakom te mama prilazi meni i bratu i grli nas.

" AJDE ŠTA ČEKAŠ? MARŠ NAPOLJE VEĆ JEDNOM!" Ponovo se razderem. Mama mi na uho šapuće da se smirim, a William me stiska još jače. I ona me još uvek samo gleda.

Boxer And Loveحيث تعيش القصص. اكتشف الآن