6. Deo

4.4K 196 12
                                    

Prošlo je već 3 dana od one večeri kada se Neymar povredio. U protekla 3 dana čula sam se sa njim mnogoo puta i nagovorio me je da dođem kod njega u Brazil.  I evo me sad u sobi, sa dva velika kofera na krevetu i pakujem se. Ispraznila sam pola garderobera. Upravo ubacijem poslednje stvari u kofer i pokušavam da ga zatvorim. Ne može.  Ne ide.

" WILLIAME! DOĐI I POMAGAJ MI. NE MOGU DA ZATVORIM KOFER. " Povikala sam. Odgovora nije bilo. Nestrpljivo sam sedela ka koferu i čekala Willoama. Čula sam korake kako se približavaju mojoj sobi. Vrata su se naglo otvorila, a umesto Williama na vratima je stajao James.

" William mi je rekao da ti treba pomoć oko kof...." Prekinula ssm ga u sred rečenice i sad već iznervirano rekla " Da da. Sad mi pomozi ne objašnjavaj mi šta ti je William rekao" Samo je klimnuo glavom i zakopčao kofer na kom sam sedela.

" Hvala James" rekla ssm te izahnula

" Uvek lepotice" rekao je na šta su mi se obrazi zarumeneli.

Polako mi je pilazio a ja sam samo stajala kao ukopana. Na kraju, naše usne su bile samo nekoliko centimetara udaljene. Polako je svoje pune i meke usne spustio na moje. Njegove ruke su stajale na mojim bokovima, a ja sam svojim rukama polako prolazila kroz njegovu kosu. Telom me je prošla jeza. Ali ubzo je jeza nestala a u stomaku su leteli leptirići. Koliko je jebeno dobar osećaj kad te ljubi bratov najbolji drug. Ubrzo sam shvatila šta radimo pa sam brzo odvojila naše usne i odaljila se od Jamesa.

James P.O.V.

Ima teko meke usne. Ruke je stavila u moju kosu i nežno me čupala. Ona je prva devojka kojoj sam dao da mi stavi ruke u kosu dok se ljubimo. Čak ni bivšim devojkama nisam dozvoljavao da mi stave ruke u kosu i pokvare frizuru. Ona je prva.

Naglo je izvadil ruke iz moje kose i odvojila naše usne. Zašto je to uradila? Pogledao sam u nju, a ona je već gledala u pod i vrtela svoj prsten na levoj ruci. Vrti prsten- nervozna je i očekuj dramu sledećeg trenutka.

" Cris" rekao sam tiho i napravio korak ka njoj. Podigla je glavu i pogledala me ravno u oči.

" Ovo nije trebalo i nije smelo da se dogodi. Naprevila sam grešku, veliku. Ne očekuj ništa od nas. Ne volim te na taj način." Rekla je brzo idalje vrteći prsten.

" Zašto? Oboje smo slobodni. Nemaš dečka, nemam devojku..."

Prekinula me ponovo na sred rečenice.

" NIJE SMELO DA SE DESI! IMAM SVOJIH RAZLOGA. NEBITNO JE ZAŠTO. NEĆU DA TI SE PRAVDAM. NISI MI NIKO I NIŠTA." Povikala je na mene. Suze su počele da joj klize niz obraze. Ne plači. Nemoj. Samo ne plači....

" Idi sad iz sobe, od mene i ne obraćaj mi se. Do daljnjeg." rekla je i otišla u kupatilo.

Cris P. O. V.

Ušla sam u kupatilo, upalila tuš i polako skidala stvari sa sebe. U trenucima poljubaca setila sam se Neymara i mene. Onog dana na aerodromu. Poljubca.  Zagrljaja. Svakog zajedničkog trenutka. Svega. Apsolutno svega. 

Ušla sam pod topao tuš kako bi razbistrila misli i počela da pevam 

Never mind, I'll find someone like you 

I wish nothing but the best for you, too

Don't forget me, I beg, I remember you said

Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

Suze si mi polako klizile licem. Opet me sećanja raziru i kidaju. Šta je ustvari to LJUBAV? Prečica za bol ili sreću?

Obukla sam svetle farmerke pocepane na kolenila i butinama. Belu usku majicu sa V izrazom, crnu kožnu jaknu i uzela sam crnu veliku torbu. U nju sam stavila dokumenta koja mi trebaju za put i jos nekoliko potrebnih stvari.  Na lice sam stavila malu pudera i malo rozog karmina na obraze i razmazala ga kako bi jagodice došle do izražaja.  I na oči malo maskare. Šminku sam ubacila u torbu i pozvala Williama da snese jedan kofer. Uzeo je veći kofer dok sam ja uzela manji i torbu koja ide sa mnom. Stavili smo kofere u kola i pozdravila sam se sa svima. William i Jennifer će me odvesti do aerodroma. Ponudio se i James ali sam ga odbila.

Na aerodromu sam se još jednom pozdravila sa Jennifer i Williamom.

" Pazite šta radite. Ne želim da kad se vratim čujem znaš Cristal postaćeš tetka trudna sam!"

Šapnula sam Jennifer na uho, kiselo se nasmejala, a Jenn me je prostreljala pogledom i laganon me udarila po rebrima. Oglasila se poruka za sve putnike koji putuju u Brazil da se ukrcaju na avion. 

Polako sam prolazila avionom, pored sedišta i tražila broj 369.

"363, 364, 365, 366, 367, 368... Ahaa! Evo ga 369" mislila sam

Sela sam do prozora i iz torbe uzela slušalice i telefon. Stavila sam slušalice u uši, postila muziku i pojačala na najjače. Ubrzo je neko seo do mene ali nisam obraćala pažnju. U toku leta sam zaspala. Probudio me je glas stjuardese sa porukom da se vežemo jer slećemo u Brazil.

Izašla sam i uzela svoje kofera i stavila ih na kolica ( A/N- valjda znate na kakva kolica mislim haha).

Velika stakleda su se na moju senku otvorila, a ispred sebe sam ugledala masu ljudu.

"CRISTAL" Povikao je meni dobro poznati glas.

Tražila sam ga pogledom. Smaragdno zelene oči su gledale u mene. U njima sam mogla videti sreću i radost.

Zdravo drugarii mojiii. Žao mi je što nije bilo dugo nastavka. Škola je počela i oduzima mi najviše vremena. Uz taj razlog postoji još jedan- MORALA SAM DA ODGLEDAM SVAKU UTAKMICU MUNDOBASKETA. Obožavam košarku i morala sam jednostavno da gledam i na taj način podržavam naše momke. Bogdane živote moj :D U nedelju nisam bila u stanju da objavim nastavak zbog prevelike tuge haha a u petak zbog prevelike sreće. A u subotu jer nisam imala interneta. Da ne dužim, da vas ne smaram.. I izvinite ako ima grešaka♥

POSVETE IDU SVIMA KOJI SU OSTAVILI KOMENTAR NA PROŠOM DELU I NARAVNO ONIMA KOJI SU KLIKNULI OPCIJU VOTE.

Posebna posveta ide _unicorn69. Ana smaraču jedan hvala ti za sve, volimm te najviše bre!♥♥♥

Love ya all, Milica♥

Boxer And LoveWhere stories live. Discover now