Prošlo je već tri godine. Tri godine je prošlo do mog punoletstva, prve pesme, ubrzo i prvog albuma, moje i Jamesove veze i onog dana kada mi je brat rekao da je uzimao kokain. E pa što se kokaina tiče i onih priča da će James sve reći našim roditeljima i društvu, William ga je preduhitrio. Objasnio je prvo društvu pa roditeljima sve. Od prvog slova abecede, do polsednjeg. Prijatelji su ga shvatili u što je najvažnije svi su mu verovali i veruju mu još uvek. Sa svima se druži, sem sa Jamesom. On je završio u zatvoru, jer je pre dve godine, pod dejstvom alkohola i droga, na pešačkom prelazu pregazio neku ženu koja je imala dvoje male dece od desetak- petnaest godina. Povremeno mu neko od prijatelja ode u posetu, čisto radi reda jer su se družili nekada.
A naši roditelji? Pa tati je sve odmah bilo jasno, ponelo ga je društvo, alkohol, devojke i oprostio mu je. Ali mu je održao debelu bukvicu. Mama, ona je žena, nekoliko dana bila na lekovima za smirenje. Bila je ljuta, više razočarana u svog sina što je tako nešto uradio. Tri dana nije pričala sa njim, a on je goreo. Bilo ga je sramota svega, ali se držao. Jennifer, Kevin i ja smo mu najviše pomogli kako bi prebrodio to. Što je i uspeo. Sada ima svoju arhitektonsku firmu i posao mu ide jako dobro. Njenova firma je čak, jedna od najboljih na Floridi.
Mama i tata idalje glume. Skoro su završili sa snimanjem filma kojem je premijera za desetak dana. I odmah posle premijere putuju na snimanje novog filma.A ja? Pa ja sam izdala već 3 albuma koju su u jako, jako velikom broju prodati za šta mi je jako drago. Mnogo njih me je zavolelo odmah posle prve pesme čiji broj gledanosti svakog dana raste i obara rekorde u svetu. A nakon pvog albuma na hiljade ljudi je posećivalo moje nastupe po Americi i Evropi. Da, Evropi. I tamo me ljudi vole i slušaju moju muziku. Večeras putujem u Brazil, Rio de Žaneiro ( Rio je Janeiro) gde ću sutra održati koncert na čuvenoj Kopakabani. Svi idu sa mnom. I mama i tata, Jennifer, William, Kevin, Ana Maria i tetka Kate. I još sam otvorila svoju modnu agenciju.
I da što se tiče Kevinove i moje veze, odlično nam je.I kada sam posljednji par štiklica ubacila u veliki kofer bila sam sigurna da sam spakovana za Brazil. Za nastup sam spremila belu haljinu do kolena koja je po gornjem delu naborana i onda se skuplja u jednu tačku. I zlatno-bele štiklice i još crna velika ogrlica sa zlatnim detaljima.
Kucanje na vratima i mama ulazi.
"Cris, hajde ručak. Došao je i Kevin pa onda da se spremimo i krećemo." Mama je nežnim majčinskom glasom mene obaveštavala.
"Evo idem mami." Samo je klimnula glavom i zatvorila vrata.
Uzela sam telefon sa punjača, isključila televizor i sišla u trpezariju gde su tata, William, Kevin, Jenna i Ana Maria sedeli za stolom. Pa onda pretpostavljam da mama i tetka Kate završavaju sa pripremom ručka.
Pozdravljam sve i sedam pored Kevina. Poljubim ga na blic i uključim se u razgovor koji oni vode. Vrlo brzo, tetka i mama stavljaju ručak na sto i sve što je bilo na stolu, u jako valom vremnskom roku je nestalo.
" Mislim da je vreme da joj kažemo." Tata prekida tišinu.
"Kome šta da kažete?" William pita, a meni prolaze kroz glavu svakakve mogućnosti.
"Cristal, mislimo da je vreme nešto da znaš." Mama i tata govore dok ja uzimam ruku svog momka i stiskam je.
"Slušam." Kratko kažem i pogledam ih.
" Pa znaš Crist.. umm..." tata počinje ali mu mama naglo upada u reč.
" Nisi čista Amerikanka." Mama brzo govori i opušta se kao da joj je pao kamen sa srca.
" Kako to mislite? Pojasnite. " Potpuno smireno pitam.
Baš me zanima to.
" Pa ja nisam Amerikanka. Rođena sam u Evropi. U Beogradu, jednom gradu u južnoj Evropi." Mama objašnjava.
" Aha. Da znam gde je Brograd. A do kada ste mislili to da krijete?"
" Mislili smo da ti kažemo kada si bila manja ali nebi razumela to.William je saznao pre 4 meseca." Sada tata objašnjava.
" Super. Proučiću još o tom gradu i državi sutra." Ustajem od stola i krećem ka kuhinji.
" I da, ne idete sa mnom u Brazil. Kevin ili Jennifer idu. Dogovorite se." Okrenem se i kažem im svoju odluku.
" Cristal." Mama poviče
" Ne. Ne idete sa mnom. Pa mi i sledeći put skrivajte nešto. Vas dvoje," pokazala sam na Keva i Jenn " dogovorite se ko ide sa mnom." Završim i idem u kuhinju po sok od pomorandže.
" Cris nemoj da si stoka." Čujem Ana Mariu kako viče iz trpezarije.
Popijem času soka, natočim drugu i vratim se kod njih.
" Ne Ana Maria. Lagali ste me. Krili mi bitne stvari. Ti si znala za to ali si svoje usnice držala zašivene po pitanju toga. Sad ispaštajte. Ja idem u Brazil, održaću koncert, videću se sa drugom i uživaću. A vi ovde šetajte po vama poznatom Majamiju. I ne zovite me na telefon. Ni mene, ni Neymara, William" opominjem ih ali naglašavam Williama " ni onog ko bude krenuo sa mnom. Jer ako to uradite, naljutićete me još više i ne znam koje bi posledice bile." Tetka Kate me samo gleda i ne veruje. Valjda me nije nikad do sada videla ovako ozbiljnu.
" Dobro, da li ste se dogovorili?" Pitam najbolju prijateljici i Keva.
" Uhhh... valjda..." promumlja Jennifer.
" Jenn ide sa tobom." Kevin odgovori i ja klimam glavom.
" Okej. Idem da se spremim i krećemo. Požuri Jenn." Okrećem se i krećem uz stepenice.
Oblačim plave iscepane farmerke na kolenima, belu širu majicu koju jednim delom uvučen u farmerke, krem salonke. U braon torbu stavljam dokumenta i još hiljadu nekih stvati za koje se kladim da mi neće trebati ali trebaće mi.
Jennifer je sve vreme tokom leta pričala kako sam pogrešila što im nisam dozvolila da krenubsa mnom.
Ali njoj je uzalud objašnjavati. Tera ona svoju teoriju i ako nije tačna pa to ti je. I nije prestala dok nisam priznala da sam pogrešila.
" Jennifer ako ne umukneš nećeš me pratiti više ni na jedan nastup. Promenila si se u poslednjih 2 meseca. I ugojila si se malo, bez uvrede znam da voliš kad ti to na vreme kažem. I čekaj, da nisi trudna ti? Povraćala si kad smo poletele, a ti nikada nisi povraćala kad smo putovale negde. I još si rekla da ti smeta moj parfem. Inda nisi stavila ti na sebe parfem jer ti smeta. I još je i William čudan u poslednje vreme. Jennifer?" Kažem sve što sam mislila tokom leta.
" Ne znam Cris. Sumnjamo u to i Will i ja već neko vreme." Iskreno i pomalo uplašeno govori.
" Pa šta tu ima da sumnjaš kad si mogla da odeš kod ginekologa. Ili još jednostavnije mogla si test za trudnoću da kupiš. I da, kupićeš ga kad budemo išle kod sestre mog oca, tetka Rose."
" Okej. Upravu si, valjda." Uznemireno govori i spušta glavu prema podu.
Uzimam je u zagljaj i grlim je jako. Najjače kao što je i ona mene pre nekoliko godina. Bila je tu za mene u bilo koje doba dana i noći. I moram da budem uz nju. Sad, sutra i uvek.
_______________________________
Znam subota, skoro nedelja i nastavak. Ali imala sam obeveza preko glave.
No bla la to nije bitno, već to da ćete vi vrlo brzo na kraju nastavka pročitati KRAJ.
Priča će imati maksimalno 40 nastavaka eventualno ako me nešto drmne u glavu pa da bude koji više. Ali, oko 40. Da znate.
I posvete idu: GocaZnasVecKoja, PasaRodriguez i mojom miloj i dragoj Mariji.
CZYTASZ
Boxer And Love
Dla nastolatkówNije bio ni blizu njenog princa iz bajke, niti savršenog dečka. Bio je huligan, klošar, ali njoj to nije smetalo. Uopšte.