35. Deo

4.4K 148 33
                                    

Utorak, 24. Februar, 2026

Danas je mojoj mami rođendan, što znači da ćemo svi četvoro sesti u kola i odvesti se u kuću u kojoj sam ja odrasla i živela sve dok se nisam udala za Kevina. Mojima mama i tata i dan danas žive tu, jer kako kažu- ne žele da je prodaju i kupe manju, jer u toj kući ima mesta za sve nas kada dođemo za praznike. Moju sobu dele Harper i moja mala kćerka Emilly, dok Williamovu dele Kimi i Artur Williamov i Jenniferin sin.

Emilly ima 7 godina i presklikana je ja. Plava kosa, svetao ten i zelene oči. Nju smo dobili 3 godine nakog što sam rodila Kimija koji sada ima 10 godina. Emilly obožava Kimija i sva je ženstvena, uvek je u haljinicama ili suknjicama i uvek je u sandalama. Trenerku i helanke nosi nekada po kući, kada ide na trening i kada ima fizičko u školi, isto kao i patike. Trenira gimnastiku blizu škole što je odlično jer trenign ima odmah posle časova. Odem po nju posle časova, odvedem je na trening i vratim se po Kimija.

Kimi je povukao gene na oca. Ista kosa, nos, oči, crte lice i sve ostalo. Trenira košarku i dobro mu ide. Dosta je visok i lepo je razvijen za svoje godine baš zbog košarke. Polako ulazi u pubertet i ima neke lude, fiks ideje i redovno pravi haos po kući i dvorištu. Stalno priča o devojčicama koje mu se sviđaju ili kako ga one jure kakao bi bile u njegovom društvu i sudeći po svemu tome biće pravi zavodnik kada poraste!

William i Jenn su Artura dobili pre 4 godine. Jenn nie dugo mogla da zatrudni i on se desio sasvim slučajno. Preselili su se u Nju Orleans zbog dece jer su još uvek mali. Kažu da žele da žive u nekom mirnijem mestu dok oni ne porastu, a kada oni porastu vraćaju se u Majami. Dolaze jako često i mi idemo barem jednom mesečno kod njih.

Mi smo kupili kuću i iselili se iz velikob, belog stana sa 18-og sprata. Kuća se nalazi u mirnijem delu Majamija i blizu su i moji, a i Kevinovi mama i tata. Jednog vikenda deca idu kod mojih, a jednog kod Kevinovih roditelja, tako da nas dvoje imamo slobodan vikend kada uživamo i često otputujemo u petak, a vratimo se u nedelju uveče i odemo po decu pa pravac kući.

"Hajde Emilly, ne ideš na modnu pistu!" Kimi se požali na svoju mlađu sestru koja već 15 minuta stoji ispred ogledala i namešta svoje kikice.

"Sačekaj glupane!" Emilly poviče i nastavi da namešta svoju kosu.

"Hej Emilly!" Opomenem je za rečnik i priđem joj "Isplešću ti ostatak dok se vozimo. Mama će da sedne na zadnje sedište i onda ću da ti završim frizuru. Može?" Čučim pored nje dok je držim za njenu ručicu.

"Može! Volim te mama!" Nasmeje se i zagrli me.

***

"Srećan rođendan bako!" Kimi i Emilly poviknu odmah kako mama otvori vrata sa osmehom, pa je oboje zagrle i poljube svako u jedan obraz.

Mama se nasmeje i jako ih stegne. Posle njih priđe joj Kevin, te joj pruži buket njenih omiljenih crvenih ruža i čestita rođendan i poljubi je. Poslednja joj se ja uvučem u zagrljaj i čestitam. Pružim joj malk crnu kesicu u kojoj se nalazi srebrna ogrlica sa plavim dragim kamenjem i cestitka koju su joj Kimi i Emilly napravili.

Kada uđem u kuću vidim decu kako su već skinuli svoje jaknice i otrčali da se igraju. Pozdravim se sa tatom i ostalim gostima koji su došli. Uglavnom su to neki mamini i tatini prijatelji i komšije Romano sa kojima se druže.

Uzmem čašu i sipam sebi belog vina. Sednem pored Kevina i on me zagrli. Još samo William i Jenn da dođu sa klincima i to je to.

"Dobro si?" Moj muž me tiho upita i ja samo klimnem glavom "Hoćeš da izađemo u dvorište iza kuće?" Ponovo me upita i ja sada sa smeškom klimnem glavom prisećajući se šta se tamo desilo pre nekoliko godina.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 09, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Boxer And LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz