Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovek primi suviše lako ili suviše teško. Činjenica da je sve moglo biti u najboljem redu, da smo mogli biti srećni zajedno me razire i kida.
Je li ljubav, prečica za bol ili sreću?
Ljubav je možda najlepše osećanje na svetu, traganje za nečim što svako želi, a malo ko ima.
Staze kojima hodamo su različite, prepliću se i razilaze, mi tečemo kao vreme, radujemo se, smejemo, patimo, bolujemo...Kroz glavu su mi se vrzmale kojekakve misli. Mašta mi je non stop radila.
Maštala sam o tome, kako ću jednog dana stajati pored njega obučenog u crno odelo, dok sam ja u beloj dugoj haljini, sa veom preko glave, buketom rozih ruža u ruci i beskrajno srećnim osmehom na licu- ispred matičara, u krugu porodice i prijateljima, na plaži Plave Lagune. Kako ćemo tada, reći ono sudbonosno Da.
To je, verovatno, sada palo sve u vodu i rasulo se po svim vodama ovog sveta. Hoće li se možda negde ponovo sastati te misli i pretvoriti se u realnost? Nekome drugom ili nama?Cristal POV
Dlanovi mi se znoje, nervoza u meni raste dok cupkam nogama o pod i gledam u dvojicu momaka u crveno- plavom ringu nedaleko od mene. Kevin radi meč.
Pored mene sedi William koji gricka nokte i time smanjuje nervozu. Pomirili smo se. I više ništa ne krije od mene. Bar mislim da ne krije ništa.
Jedva sam nagovorila njega i Kevina da dođem na ovaj meč koji je najbitniji od svih. Ali i najteži. Kevin se za njega spremao mesecima u nazad.
Trenutno sedi na malom drvenom tronošcu dok sluša trenera Mikea i odmara petnaestak sekundi.
Williamu zazvoni mobilni telefon i kada se javi mumla nešto tiho kako ga ne bih čula. Na kraju samo klimne glavom i čujem kako kaže Važi. I prekida poziv.
Okrene se ka meni, kaže mi da mora hitno da ide jer ga zovu iz firme. Izvine mi se, zagrli te se uputi ka izlazu.Sudija da znak da poslednja odlučujuća runda može da počne i borci se nađu na sredini ugla. Mike mi namigne i vrati odmah zatim pogled na ring.
Kevin ga već mlati. Udara ga rukama po glavi, levom nogom u rebra i na kraju ga baca na pod. Seda da nejga i udara ga rukama po glavi dok njegov protivnik pokušava da se nekako odbrani.
Sudija zviždi i sklanja Kevina sa protivnika, pa počinje da odbrojava sekunde drugom borcu za ustajanje. Jako zažmurim, stiskam butine i molim se Bogu u sebi da ovaj ne ustane.
Ubrzo čujem jak vrisak ljudi u areni i otvaram oči. Kevin stoji dok drugi i dalje leži, a sudija označava kraj.
Skočim u vis i rukom uradim pobednički potez. Mike i ekipa uleću u rign i skaču na Kevina čime slave pobedu.Kada samo Kevin, protivnik i sudija ostanu u ringu da bi bio zvanično završen meč ja kipim od sreće.
Čim proglasi zvaničnog pobednika koji je Kevin, Kevin skoči i istrči iz ringa. Istrči ali ne kreće prema meni i Mikeu. Odazi na skroz dragu stranu, prilazi nekoj brineti ljubi je i grli.
Knedla u grlu mi stane dok mi se suze skupljaju u očima. Nepomično stojim i gledam taj prizor. Jako neprijatan prizor.
Zgrabim torbu sa stolice na kojoj sam sedela, projurim pored Mikea koji rečima pokušava da me zaustavi dok ja trčim prema izlazu.Ne. Ne plači Cristal Kim Brown. Ne sada. Ne ovde. Ne, ne, ne.
Čim izađem iz arene suze mi skliznu niz obraze. Brže potrči prema svojim kolima i čim uđem u njih ispustim glasan jecaj. Zar i on? Ponovo, još jedan neuspeli pokušaj u ljubavi. Pa šta sam ja Bogu zgrešila da mi ovako vraća?
Kevin mi je uvek na uho šaputao lepe i slatke reči, govorio da me voli i kako želi da osnuje porodicu sa mnom. Da imamo dvoje dece. Dečaka i devojčicu. On bi bio stariji, čuvao i štitio mlađu sestru od svih loših momaka. Govorio je kako sam mu jedina na svetu, najbolja, najlepša i samo njegova.
Pa šta ako ti je to govorio. Nije lagao u tom trenutku. Valjda nije lagao.Prvo James i striptizeta iz kluba u centru grada koja je htela da me ubije, a sada i Kevin. Sa debelom, ružnom, jadnom brinetom. Šta je ona da mi uradi? Hoće li me poslati u grob? Gde? Šta?
KAMU SEDANG MEMBACA
Boxer And Love
Fiksi RemajaNije bio ni blizu njenog princa iz bajke, niti savršenog dečka. Bio je huligan, klošar, ali njoj to nije smetalo. Uopšte.