21. Deo

2.3K 113 14
                                    

Ležim u krevetu. Bolesna. Temperatura me drma, glava me ubija, a ne mogu ništa protiv toga. Ovde sam gde jesam, zahvaljujući mojom majici, mojoj tek otkrivenoj tetki i Ana Marii sad sam u krevetu i ne mogu da stojim na nogama.

Da, pa dobro ste pročitali. Ona žena koja se pre neki dan svađala sa mnom i urlala na mene je moja tetka. Rođena sestra moje majke. U početku, nisam mogla da smislim Ana Mariu, tetka Kate i mamu. Onda je došla Ana Maria kod mene u sobu sva uplakana, i izvinila mi se što se Kate onako ponašala. Od tada smo se zbližile. Tetka i ona su privremeno kod nas i kad god sam budna i sposobna za razgovor i slušanje, Ana Maria i Jennifer su kod mene u sobi. Da, njih dve su se upoznale. Tačnije,  William ih je upoznao.

Mama i Kate se čudno ponašaju prema Williamu, Ana Marii i meni. Kao da nešto kriju. Počeo je i tata da im se pridružuje. Možda čekaju da ozdravim, pa nam otkriju to što kriju pa infarkt da me pogodi i ponovo završim u bolnici. Lepo smišljeno.

" Something very dark is playing on your mind.." Jennifer se čuje iz Williamove sobe što znači još jedna partija seksa. Samo za danas je treća. Kako je ne bole noge, kako stoji na nogama? Sudeći po tome koliko je čujem noću, a i danju imaju žestok seks i imaće ga i sad.

" Hej medo." Čujem dubok, promukao muški glas. Kevin. Brzo bacam misli o seksu mog brata i najbolje prijateljice i uspravim se malo.

" Hej Kev." Veselo uzvraćam i širim ruke kao znak da želim da ga zagrlim. On ostavi kesu sa slatkišima sa strane, dođe do mog kreveta i uvuče mi se u zagrljaj. Jak muških parfem ispunio je moje nozdrve što me nateralo moje oči da se zatvore i uživaju i tom mirisu.
Kevin me poljubi u vrat i izvuče se iz mog zagrljaja.
" Kako si?" Upita me sav zabrinut.
" Uzbuđeno." Odgovaram i prikrivam mali smeh.
" Uzbuđena si? Zbog čega plavušo?" Zbunjen je sav što sam ja uzbuđena.
" Seks partija uskoro počinje." Odgovaram mu i sad je tek zbunjen.
"Kakva seks partija? Znaš da neću da te jebem sada jer ne želim da ti bude još gore. I ako mi se digne svaki put kada te vidim u bilo kom izdanju, ali se obuzdam pa se sredim kasnije. Ali da znaš,  kad ozdraviš kresaću te tako jako i dobro da nećeš moći da dođeš do vazduha i još ćeš vrištati moje ime." Ouuu, obe njegove prljave reči koje su izlazile iz njegovih usta, budile su mi maštu. Jezikom sam oblizala usta, i potom zagrliza donju usnicu. to ga pali još više, vidi mu se u očima.
" Ne Cris. Ne radi mi to." Opominje me. Bila sam u pravu kad sam rekla da ga moji pokreti pale.
" Mislim da više nemam temperaturu i mnogo mi je bolje." Zavodljivo govorim. Tačnije, temperaturu nisam imala od sinoć i nisam lagala za to, kao ni za to da se osećam bolje. Zaista se osećam mnogo bolje.
" Ne Cris, molim te. Još si slaba, i ne želim da te povredim. Ako noćas ne budeš imala temperaturu i ako ti sutra stvarno bude bilo dobro, obećavam... radi mi šta poželiš sutra uveče. Ići ćemo u moj penthouse u centru i radi mi onda šta hoćeš." Ubeđuje me.
" Dobro, ali sad me samo poljubi, pa idemo da gledamo pornić."
" Nećeš valjda da ih glesaš?" 
" Što da ne? Ne daju mi da spavam noću. Kroz ključaonicu od kupatila ću." Mrtva ozbiljna govorim i stvarno ću da ih snimam. Ne kao prošli put sa Jamesom zvuk. Film ću da razvijem a kevin će iti glavni kamerman. " Ti ćeš biti glavn kamerman." Nastavljam i obaveštavam Kevina.

William i Jenn su jako dugo razvijali film što znači da ja imam više materijala. Ne znam kako smo sve uspeli da snimimo ali uspeli smo nekako. Ideja mi je da od filma napravim pet - šest slika i od tih pet - šest napravim jednu koju ću postaviti kao pozadinu na svom telefonu i Willamovom računaru. Onda, otićiću na sajt sa filmovima za odrase, pustiti neki, bilo koji, film stavii na polovinu i onda ga pauzirati. Onda ću da isključim monitor, pozovem brata i tatu i Williamu ću reći da nam pokaže nešto na internetu i tata će onda baš baš svašta videti. 
Sada ležim sa Kevinom u mojoj sobi, zagrljeni i gledamo neku komediju. Neprestano se smejemo i ne možemo da dođemo do vazduha, a kamoli da dođemo do čokolade na drugom kraju sobe. taj crnooki, smeđokosi momak sa razbarušenom kosom mi je tako popravio dan. Ne želim da odem od njega i njegovog zagrljaja trenutno. Želim da provedem noć u njegovom zagrljaju. Zaspim na njegovim grudima, sa njegovim rečima koje će mi biti poslednje tog dana koje sam čula. A onda ujutu, da me njegovi poljupci ljube po obrazima, vratu, usnama i na taj način da se probudim. Da ponovo, njegov glas, bude ona prva melodija koju ću čuti tog dana i koji će mi poželeti dobro jutu i upitati me kako sam spavala. 

Nobody's P.O.V.

Volela sam njegova široka ramena, njegove ruke kojim bi me grlio svakog dana. Volela sam njegovu kosu, jer sam znala da jedino meni dopušta da mu pokvarim frizuru. Obožavala sam kako treba da se sagne da me poljubi ili da se ja popenjem na zidić kraj ceste. Čak sam se uvek i smejala na to.

Kevin P.O.V.

Upoznao sam je. Zaljubio se. Ooo, itekako. U te zelene, duboke, najlepše oči, u reči, u poglede. Birajte, šta god hoćete. Šta god izaberete na njoj, nećete pogrešiti. Jer sve na njoj valja. Nju ne bih poželeo nikome. Osim sebi. Sebi je želim zauvek. Moj nestašnu plavušu. I biću onaj pravi muškarac koji će joj pružiti ono što drugi muškarci samo obećaju.  

I moja Cris, znala je koliki sam kreten, ali je opet pristala na to da bude moja. Samo moja. Pristala je na to da ona bude ona osoba koja će mi nedostajati u tri ujutu.

__________________________________________________________________________________

Samo da preživim još ovu nedelju. Svake nedelje. I preživela sam je, nekako. 
Pa aj sad, moram malo da smram sa komentarima. Samo dva? Stvarno? Goca je komentarisala bila, to sam videla jer mi je stiglo obaveštenje, ali Goco komentara nema. Ali pročitala sam ga to je bitno i hvala ti☻ Aa Čupava, tvoj komentar smatram kao jedan i hvala štoo si komentarisala :) I izvinite na greškama.
Pa onda, 
K O M E N T A R I Š I T E 
M O L I M 
V A S.

Boxer And LoveDove le storie prendono vita. Scoprilo ora