I moja Cris, znala je koliki sam kreten, ali je opet pristala na to da bude moja. Samo moja. Pristala je na to da ona bude ona osoba koja će mi nedostajati u tri ujutu.
Cristal P.O.V.
Noć sam provela u njegovom snažnom i toplom zagrljaju. Ove noći, nisam imala temperaturu, lepo sam disala, nije bilo kašlja i ostalih simptoma prehlade.
Već nekoliko minuta ležim u Kevinovom zagrljaju i gledam ga kako spava. Pluća mu se pomeraju gore - dole, usta su mu jako malo otvorena i kosa mu je raščupana. Njegove ruke obmotane oko mog tela, dok mu glava leži odmah ispod mojih grudi, ravno iznad srca koje jako kuca.
Prstima i vrhovima noktiju prelazim preko njegovih leđa.
Uskoro, on počne da se meškolji i budi.
" Dobro jutro." Poželim mu i iskreno se nasmejem.
" Hej, dobro jutro i tebi. Koliko si već dugo budna. I nastavi da me češkaš, prija mi." Govori mi promuklim, hrapavim jutarnjim glasom koji zvuči jako seksi tada.
" Prava si maza." Šaljivo govorim i ponovo krenem da ga češkam.
" Nisi mi odgovorila na pitanje. Koliko dugo si budna. I jesam maza." Ispušta uzdah. Prija mu moje češkanje.
" Oko nekih pola sata. Sladak si dok spavaš. " Iskreno govorim i još iskrenije se nasmejem. Ruka mi još uvek prelazi preko njegovih leđa i plave majice na kratke rukave.
" Znam da sam sladak dok spavam. Ustvari, ja sam uvek sladak." Reče i nasmeje se.
" Umišljenko." Smejem se i sada zavlačim ruku u njegovu gustu kosu.
" Mmmm, ja mislim da sam ja tvoj umišljenko." Podiže glavu i gleda me ravno u oči
" Najlepši." Doda je i ja se smejem i klimam glavom.
" Jesi." Kažem i spajam naše usne. Opuštam se kao i Kevin i svoj dlan stavim na njegov obraz. On svoje ruke obavije oko mog tela, te me povlači ka sebi. Jezici nam se dodiruju, okusuju se i proučavaju šupljinu naših obraza. Ubrzo njegove ruke počnu da lutaju mojim telom i na kraju se zaustave na mojoj zadnjici. Stiska je i privlači me još više ka sebi.
Odjednom se odvaja od mene i pravi ozbiljan izraz lica.
" Večeras. Obećavam. Doći cu po tebe u dvadeset časova i idemo u moj penthouse." klimam glavom i ljubim ga na blic. Ustajem iz kreveta i idem do kupatila da obavim jutarnju higijenu. Piškim, operem ruke, umijem se i operem zube. Stanem pred ogledalo i ogledam svoje lice. Čisto, bez ijedne bubuljice, akne, bore. Ali tu su male kesice ispod očiju od neispavanih noći dok sam bila bolesna i dok me je temperatura drmala i mutila moj razum. Te podočnjake će rešiti jedna maska za lice i krema protiv podočnjaka. već danas ću otići u salon lepote na jedan friz i masku za lice.
" Gde su moje čokolade pahuljice?" Pitam dok nervozno preturam po visećim elementima kuhinje. Nešto što mi uključi živca, je kada nema mojih čokoladnih pahuljica bez kojih ne mogu da počnem normalan dan. Nisam ih jela nekoliko dana jer sam bila bolesta, pa nisam smela da konzumiram mlečne proizvode a da bi jela pahuljice potrebno mi je mleko.
" Kada si ih poslednji put kupila?" Upita me tata koji sedi za stolom sa Kevinom i Willamom i zajedno igraju neku igru sa kartama.
" Dan pre nego što sam se razbolela." Odgovaram i nastavljam potragu za čokoladnim pahuljicama.
Pretražila sam celu kuhinju od poda do plafona ali ih nema. Iznervirano sedam na stolicu, prekrštam ruke ispod grudi i durim se.
" Baš si malo dete. Sediš i duriš se jer nema čokolandih pahuljica. Takva si bila i kad si bila mala. Ali sad uzmi pojedi nešto drugo, dok mama ne dođe iz prodavnice." Ponovo se tata oglašava dok gleda u svoje karte.
CZYTASZ
Boxer And Love
Dla nastolatkówNije bio ni blizu njenog princa iz bajke, niti savršenog dečka. Bio je huligan, klošar, ali njoj to nije smetalo. Uopšte.