20. Deo.

2.6K 110 10
                                    

Sedim na suvozačevom mestu, dok William vozi, ja cupkam nogama, puckam prstima i gledam na sve strane.

William pevuši pesmu sa radija i skroz opušteno vozi,  dok ja sedim na iglama i nervoza me ubija. Pitate se zbog čega? Pa, danas idem da snimim prvu pesmu. Još sam dobila zadatak da smislim umetničko ime.

" Daj Cristal, smiri se." Opominje me brat.

" Brate, idem da snimam prvu pesmu koju nisam ni čula. Ne znam ni šta se radi u njoj." Odgovaram mu i dajem mu razloge moje nervoze.

" Aha. Pa to nije ništa strašno." Ohrabruje me.

" Ma nije strašno, samo se trema izliva iz mene i samo sam nesigurna." Govorim bratu iskreno

" I nadam se da mi neće pući glas." Sada sam skroz na skroz iskrena i otvorena.

" Pa znaš i sama da je to nemoguće. Ajde, biće sve uredu. " William me ubeđuje i ohrabruje.

" Nadam se." Govorim i pokušam da se opustim i za divno čudo, ide mi od ruke.

Zažmuri na tren i ispred očiju mi se stvorio Kevin. Njegove crne oči, blistavo beli osmeh i razbarušena braon kosa koja je njegova tipična jutarnja frizura I frizura posle treninga. Samo se nasmejem na sliku isped mojih očiju i otvorim ih. Pogledam oko puta i primećujem da smo blizu studija.

"I Cris ovo je bilo odlično." izlazim iz gluve sobe i di- džej i kompozitor me pohvaljuju na izvođenju moje prve pesme. " Ovo ćemo malo da obradimo i ako žeiš da snimiš spot za ovu pemu, što bi bilo poželjo s time da si nova, i ide u svet ova pesma." prepuručuje mi di- džej.

" Okej. Može, biće zabavno." pristajem na snimanje spota.

" Onda, spot bi mogli da ti ideš....." počeo je da objašnjava scenarista i svi su ga pažljivo slušali. Willam je sedeo na fotelji, sarukom na bradi i samo klimao glavom. U tom trenutku podsetio me je na mog profesroa istorije u osnovnoj škli. Ja bih pričala celu istoriju naroda i sve ratove ovog sveta, a on bi sedeo za svojom katedrom, a crvenoj kožnoj stolici sa rukom na bradi i klimao bi glavom na svaki moj odgovor. A kad bih pogrešila, što se dešavalo jako retko, rekao bi ' Dobro biti neće' ( A/N: ovo moja nastavnica inače govori, samo meni još uvek nije to rekla jer znam sve hihih).

Scenarista je završio i svima se svidela ideja. 

" Da li si smislila umetničko ime ili ćeš koristiti svoje?"

" Smislila sam. Jennifer ću se potpisivati." Sad se čudite kako Jennifer i zar to nije moje najbolje prijateljice. Jeste i to ime mi se mnogo sviđa i baš zato ću ga izabrati.

William me je začuđeno pogledao a ja sam samo podigla ramena i spustila ih. Poslao mi je osmeh kaobda je sve uredu. Pa nadam se da jeste sve u redu .

" ZNAČI UZELA SI MOJE IME ZA SVOJE UMETNIČKO?" Vikala je Jenn dok smo sedele u kafiću na obali okeana i pile osvežavajući koktel.

" Da. Ne ljutiš se?" Upitam radoznala i pomalo uznemireno.

" NARAVNO DA NE LJUBAVI MOJA. " Nastavlja sa se dere. To mi ustvari nije ni bitno, bitno je što se ona ne ljuti

" Kako stojite ti i Willam?"

Upitam čisto radi reda.

" Odlično nam je. Pre neku noć, pa onu kad si bila sa Kevinom na meču posle kad su se svi razišli odveo me je u sobu i tu je krenuo da me ljubi, imam još uvek tragove na grudima i vratu.  Pa je zavukao ruke ispod majice, skinuo je te otkopčao brushalter i njega bacio i počeo da masira...." prekidan je.

" Ne želim da slušam kako ste došli do seksa i koje ste poze radili." Sprečava je da mi kaže sve o tom seksu.

" Ooo izvini. Zanela sam se malo."

Boxer And LoveWhere stories live. Discover now