15. Deo

2.5K 131 23
                                    

Čaša za čašom, piće za pićem. Ne znam tačno koliko sam popila, ali sam sigurna da nisam puno jer sam svesna i još uvek mogu lepo da hodam. Ponoć još uvek nije prošla, negde oko 23h je, a posle ponoći dolazi ekipa Geordie Shora i ovde nastavljaju svoju 'Ljubi turneju' što znači da ću videti Garya i Scotta. Izvini Charlotte, ali Gary je večeras moj.

Konobar prolazi ispred mene i zautavljam ga. Naručujem vodku i vraćam se u razgovor ostatka ekipe. 

Ona striptizeta se nabila uz Jamesa, samo što ga ne uguši. Dragi moj, pored kurve vrediš koliko i ona. 

Konobar mi donosi vodku i ispijam je na ex. Grlom mi prolazi providna tečnost i zapeče me.  Povlačim za ruku Jennofer i time je odvajam od Williama i njegovih usana . Povlačim je u centar kluba gde se nalazio plesni podijum i masa znojaviš ljudi, devojaka sa pokvarenom frizurom i alkoholisanim stanjem.

Kukovi se mrdaju, ruke lete u vazduhu, a pogled šara klubom. I vidim ekipu Geordie Shora kako ulaze u klub. Gary (A/N: imate njegovu sliku sa strane), crne farmerke i bela uska majica. Balavljenje na kubni. Svi su seli u separe. Separe do našeg. Jennifer sam ostavila da igra, a ja sam otišla do šanka i uzela flašu vodke i otišla kod ekipe. 

Striptizeta, koja nikome iz ekipe nije rekla svoje ime, sedela je kod Jamesa u krilu i žvalavila ga. Jezik do dušnika ugurala i pokušava mena da napravi ljubomornom. E pa plastiko, ne ide ti od ruke da napraviš mene ljubomornom. 

"Šta smeraš Cris?" nadjačavao je William muziku

" Ništa." odgovoriloa sam i pogledala u separe u kom se nalazila ekima Geordie Shora, Gaz(Gary), Scott- tu. Ostatak se razleteo po klubu.

" Ne laži. Samo ćeš tako hladnokrvna sedeti i gledati ih kako se ljube." 

"Ne. Idemo da pijemo!" ponovo sam nadjačavala muziku i namsmejala mu se.

Flaša vodke je još uvek stajala na stolu, netaknuta. Šta je? Neće niko da pije? Otvorila sam flašu i nagnula je sebi iznad usta. Providna tečnost je curila iz otvora i padala u moja usta. Kada sam osetila da su mi usta puna, okrenula sam flašu i progutala vodku koja je zapekla moje grlo. Zadobila sam Jamesov, Gazov, Scottov, Williamov, Jennin, Aronov ( neki Willamov drug) i striptizetin pogled na sebi. Samo mi je pogled prešao preko njih i ponovila sam isti porket sa flašom kao i malo pre. 

Sa ekipom Geordie Shora igramo igru leda. Stojimo u krugu neizmenično muško- žensko i prebacujemo kocku leda iz svojih usta u usta osobe pored i tako nastaje poljubac. A kada se kocka istopi, kod osobe koje se to desilo, ta osoba treba da poljubi osobu kojoj bi trebao da prebaci kocu leda. Kocka dolazi do Garya i okreće se prema meni. Prebacuje kocku u moja usta, nastaje poljubac a njegove šake završavaju na mom dupetu i stiskaju ga. Odvajam se od njega i kocku prebacujem u usta muškarca sa moje leve strane. Ostatak dobija led, i ta kocka ubrzo ponovo završava kod Garya i topi se. I istopila se, što znači da moramo da se ljubimo. Jes!

Gary me gleda ravno u oči i usnama krza moja. Svoju donju usnu zagrizem i držim je među zubima. 

" Ne radi to. Pališ me Cristal" rostenjao je u moje usne i onda ih spojio. Meke usne stapale su se sa mojim, Svoje ruke stavila sam oko njegovog vrata, a on je njegove malo iznad moje zadnjice. 

" Ajde dosta, beži tamo klinac." prekinuo je meni poznat glas poljubac. Odvojima sam usne od Gazovih i pogledala. James nas je prekinuo. Zajebi to. Vratima sam usne na Garyeve i nastavila poljubac.

" CRISATL SKLONI SE OD NJEGA!" Ponovo je rekao James. Samo sam prekinula poljubac i na Gazovo uho šapnula " Idemo napolje."

Uzeo mi je ruku i zajedno smo se probijali kroz masu pijanih ljudi kako bi došli do ulaza.

Čim smo izašli, povukao me je sa strane i pribio uz zid i počeo da me ljubi. Jebote, ne što je lik savršen fizički, već se i savršeno ljubi. Moje ruke oko njegovog vrata, njegove ruke oko mog struka. Divota. Ljubi smo se sve dok nam ne ostane ni malo kiseonika u plućima. Prekinuli bi poljubac, uzeli vazduha i nastavili. I tako već skoro 15 minuta, Ali mi ne bi bili mi kad nas neko ne bi prekinuo. James. Odgurnuo me je od Gaza i nasrnuo na njega. Počeo je da ga udara, a Gaz se branio koliko je mogao. William i Aron su istrčali iz kluba i odmah krenuli ka Jamesu i Garyu.

" JEMSE PRESTANI I SKLONI SE OD GARYA. IDI SVOJOJ KURVI I SKLONI SE OD MENE!" James je stao odmah polse mojih reči i gledao u mene. Prišao mi je a telom mi je prošao strah.

" Znaš, jebeno te još uvek volim i jebeno mi značiš Cris. Bio sam pijan onu noć. Pitaj Arona i Willama, bili su sa mnom. Znaš kako je meni bilo kada sam se probudio ujutru sa mamurlukom i video onu kurvu pored sebe u krevetu. Znaš li koliko mi je bilo krivo. Shvatio sam koliko sam pogrešio. Znaš li koliko si me ti povredila time što me nisi ni nazvala da pitaš šta se sve desilo i kako. Ali posle sam shvatio, zašto bi ti mene zvala. Trebao sam da ti okrenem broj i ispičam ti sve. Izvinim ti se, ali nisam. Nisam jer sam obična kukavica koja ne sme da okrene tvoj broj jer se plaši tvoje reakcije. i znaš kako mi je bilo celo veče dok si me onako hladnokrvno gledala i ljubila se sa njim.Bolelo je. Mnogo Crsi. I volim te, još uvek" Čoveče, njegove reči pucaju pravo u srce i prete da će ono da pukne i tako olako oprosti mu sve. Oči mu sijaju i pune se suzama. Zaplakaće? O čoveče. Ne da ovo samo njega boli.  Boli i mene. Razire me i kida.

_____________________________

Možete odmah da počnete da me zamišljate.  Mene i paru kako mi ide iz ušiju.  Samo 2 komentara, stvarno? Pre neki dan ste dokazali da možete 12 puta više i sad samo 2 komentara. Ovo je drugi nastavak za manje od 24 sata.

Da ne bih bila i sledeći put kao sad, sa parom iz ušiju, 

MOLIM VAS KOMENTARIŠITE!

Boxer And LoveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang