...
James's P.O.V.
"To je sve za danas kolege, slobodni ste"
Konačno! Kraj poslednjeg predavanja ove nedelje. Brzim koracima sam napustio prostoriju i uputio se ka izlazu sa fakulteta. Kada sam izašao napolje upalio sam motor i krenuo kod Willa. Večeras je utakmica. (A/N Ajde da zamislimo da svetsko prvenstvo još traje :') Nadam se da će Cris biti tu. Sranje, opet to radim. Ne mogu da prestanem da mislim o njoj. Možda sam se zaljubio? Nema šanse, nisam jos preboleo Blake. Ha, ja sam je voleo, koga ja zajebavam? Još uvek je volim, više od života a ona je spavala sa mojim najvećim rivalom. Kučka. A ja sam jos veća budala jer volim tu kučku. U razmišljanjima me je prekino zvuk sirene. Ups, izgleda da sam se previše zadržao na semaforu, bolje da požurim.
...
William's P.O.V.
Ležao sam na krevetu kada sam čuo zvono. James, verovatno.
" CRIS, OTVORI VRATA!"
Prodrao sam se, ustao i krenuo ka dnevnom boravku. Zatekao sam James i Cris kako se grle. Wow. Zaista mi treba objašnjenje od njih dvoje. Izgledaju mi vrlo prisno u poslednje vreme. Uskoro bi trebala da dodje i Jenn. Bože, oni njeni rumeni obrazi, pune usne, mali nosić, koliko mi samo nedostaje, a nisam je video samo jedan dan. Postajem zavisan njenog prisustva. Prija mi njeno društvo. Volim njen dečiji smeh, kako joj se obrazi samo zacrvene kada se postidi.
Kada su me primetili kako stojim iza njih i posmatram ih odmah su se odvojili, a obrazi su im se zarumeneli. Možda bi oni bili dobar par. Dosta su različiti, kao Jennifer i ja, verovatno bi se dobro slagali i imali dosta tema za razgovor. Ali su dva trvdoglava stvora, ujedno i glupa stvora, koji slušaju samo sebe, a ne savete drugih ljudi. Tu su isti.
Pozdravio sam se sa Jamesom, a Cris je otišla u kuhinju. Vratila se sa dva piva. Jedno je spustila do Jamesa, a jedno do mene te se vratila u kuhinju vrovatno po svoj sok. Ali umesto soka, uzela je flašu viskija, čašu i sela na fotelju i upalila televizor.
" Cris, ne bi trebala da se alkoholišeš ovako rano. Tek je 6 uveče" rekao sam pa znatno pogledao u Cris. Prevrnula je očima i vretila pogled na televizor držajući u desnoj ruci daljnski upravljač i premotavajući kanale kako bi našla program na kom se prikazuje utakmica.
" Williame ćuti molim te. Ne nerviraj me. I moja stvar da li ću da pijem u 3 ujutru ili 6 popodne. " rekla je ne skidajući pogled sa televizora. Taman kada sam hteo da joj kažem nešto, začulo se zvono. Verovatno je Jenn. Potrčao sam ka vratima kao malo dete kada vide mamu i tatu na vratima sa novom igračkom za njih. Otvorio sam velika bela vrata i bio sam upravu. Jenn je bila iza njih. Prešla je preko praga i skočila meni u zagrljaj. Grlio sam je dugo. Ušli smo u dnevni boravak i seli zagrljeni na dvojed. Utakmica je počela, a James i Cris je pažljivo gledali i slušali šta govori voditelj. Počeo sam da ljubim Jennifer. Njene vrele, pune usne našle su se na mojim. Uskoro su se naši jezici dodirnuli i započeli borbu. Ljubio sam je toliko ludo da sam je zaželeo noćas samo za sebe.
" Fuj! Odvratni ste!" rekao je dobro poznati Crisin promukli i pomalo hrapavi glas. Nisam se obazirao na to šta Cris govori već sam nastavio da je ljjubim. Posle 10 minuta ljubljenja Jenn je odvojila svoje usne od mojih i tiho mi rekla da ćemo nastaviti kasnije i da geldam sada utakmicu. Kolumbija- Brazil. Vrlo zanimljivo. Brazil je vodio.Odjednom na ekranu su se pojavili neki Kolumbijanac i Neymar. Kolumbijanac je skočio na Neymara i kolenom ga udario u leđa. Neymar se ubzo našao na podu sa suzama u očima. Hitna pomoć je došla do njega i odnela ga na nosilima. Nakon što je napustio teren, Cris je skočila sa fotelje na kojoj je sedela i sa flašom viskija i čašom otrčala u sobu i jako zalupila vratima. Pogledao sam ka Jamesu, pa prema Jenn.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Boxer And Love
Ficção AdolescenteNije bio ni blizu njenog princa iz bajke, niti savršenog dečka. Bio je huligan, klošar, ali njoj to nije smetalo. Uopšte.