4. Deo

5.6K 231 8
                                    

James se parkirao ispred moje kuće i istrčao iz kola kako bi mi otvorio vrata. Kada ih je otvorio pružao mi je ruku kako bi lakše izašla iz automobila.

" Ajde gore kod mene. Kasno je, možeš da prespavaš kod mene u sobi. A i William je rekao da moramo ujutru da mu objasnimo neke stvari" rekla sam mu i pogledala ga pravo u oči. 

" Neće ti smetati da spavam sa tobom u sobi? Čak šta više u krevetu?" upitao me je James zainteresovano.

Odmahnula sam glavom " Meni ne smeta. Jedino ako tebi smeta." rekla sam mu i pogledala njegove usne.

Uhvatio me je za ruku i povukao me ka ulazu u kuću " Ne smeta mi" rekao mi je dok je na ključevima od kola stiskao dugme za zaključavanje kako bi ih zaključao. 

Tiho smo otišli do moje sobe da ne bi nekog probudili. Odmah nakon što je James zatvorio vrata izula sam štikle i bacila ih u ćošak sobe.

" Stopala me užasno bole" rekla sam bacajući se na krevet, na kojem ćemo James i ja noćas spavati zajedno. 

" Nije mi jasno kako vi devojke, žene možete da provodite sate u štiklama" rekao je James

" Ne znam. Ja ih nosim samo kad moram" rekla sam sklapajući oči

James se samo tiho nasmejao i legao pored mene. Svoju ruku stavio je preko mog stomaka, a glavu pored moje. Osetila sam kako njegova ruka pravi male krugove po mom stomaku. I odjednom je počeo da me golica. U početku sam pokušavala da zadržim smeh kako ne bi probudila mamu i tatu, ali bezušpeno. Moj vrisak je počeo da se širi sobom i kasnije kućom. 

" James, molim  te "  izgovorila sam kroz smeh

" Mmm, čekaj da razmislim. Ne." rekao je i ponovo je počeo da me golica.

Molila sam ga 10 minuta kako bi prekinuo. I prekinuo je kada je čuo kako Williamova kola ulaze u garažu.

" Jaoo, hvala Bogu" rekla sam gledajući u Jamesa

" Oćeš još?" rekao je sa osmehom na licu. Majko moja mila Lily, kako taj lik ima savršen osmeh.

" Ne. Nemoj molim te" rekla sam te ga pogledala u oči.

" Ajmo da spavamo" rekao je i ustao sa kreveta " Jel ti smeta da spavam samo u bokseicama" 

" Umm, ne valjda." rekla sam i skrenula pogled sa njegovog tela " Idem da se presvučem i istuširam." rekla sam i nagnula se do fioke sa gaćicama i uzele jedne.

.......

Posle tušianja obukla sam crne brazilke i crnu Williamovu majicu. 

Najviše volim da spavam u Williamovim ili tatinim majicama, prosto, volim taj njihov miris. Majca je prekrivala dovoljno moje telo. Vratila sam se u sobu i videla kako James već leži polu go na mom krevetu, porkiven belim caršafom do struka.

" Jel ti udobno?" upitala sam ga i legla pored njega, okretajući glavu ka njemu

" Kako mi ne bi bilo udobnom, kad pored mene leži sestra najbolejg druga, koja izgleda ko seks bomba. Doduše bilo bi mi udobnije ako bi skinula majicu." rekao je i vragolasto se nasmejao.

" Možda, jednog dana" rekla sam mu i pogledala ga ravno u oči.

" Šta bi to trebalo na znači" pitao me je zbunjeno i iznenađeno.

" Da nastaviš da sanjaš da ćeš da me vidiš u toplesu" rekla sam i sklopila svoje oči

" Znaš, posle ove noći nadam se da će mo  biti u boljim odnosima nego pre"

" I ja isto. Dobar si ti momak"

Pribio je svoje telo uz moje i ruku prebacio preko mog tela. Osetila sam kako se leptirići u stomaku ponovo bude. Stegnuo me je u svoj zagrljaj i tako, zagrljeni smo zaspali. 

Boxer And LoveWhere stories live. Discover now