16. Deo

2.5K 123 26
                                    

Čoveče, njegove reči pucaju pravo u srce i prete da će ono da pukne i tako olako oprosti mu sve. Oči mu sijaju i pune se suzama. Zaplakaće? O čoveče. Ne da ovo samo njega boli.  Boli i mene. Razire me i kida. To toliko boli. Videti suze u očima muškarca...

" Jam..." nazvala sam ga nadimkom. Kako je to čuo suza mu je skliznula niz obraz

" Obećavam, neće se ponoviti tome ništa slično, obećavam.  Samo mi daj šansu da ispravim sve. Volim te. A i ti si rekla da me voliš. Onog dana kad smo priznali naša osećanja. Udaraj me, guraj, pesuj, okrivi me, vređaj me samo nemoj da kažeš da me ne voliš. To će me ubiti i baciti na dno. Budi ponovo moja nestašna plavuša. Ona koja je ravnodušna prema odraslima- humana za decu, moja glumica koja zaslužuje Oskara za glumu. Kraljica skrivanja emocija.

Budi moja, samo moja. Hoću da idemo zajedno na treninge i treniramo zajedno, da se noću prošunjam kroz vašu kuću i ušunja u tvoju sobi i iznenadim te, da te ujutru budim poljubcima dok se ti protiviš i dobijaš na ustaneš. Da ti skidam zvezde sa neba. Da budeš moja carica. Samo moja i ničija. " i bum. Ponovo ove reči pucaju pravo u srce. U dušu i razaraju je. Jebeno ponovo boli. Sada meni suze idu niz obraze. Ne znam šta da radim.

" Daj mi nekoliko dana. Samo nekoliko dana i odluči ću. Ali ako te još vidim sa onom striptizetom, ne obraćaj mi se više.  Sad ćeš,  ovog trenutka da odeš u klub po nju, i dovedeš je ovde. Pred mojim očima da joj kažeš da ti ne prilazi više. Ja idem da vidim kako ne Gaz, a ti po onu." Govorila sam i gledala ga pravo u oči.

" Evo idem odmah." Zbunjeno je govorio i odleteo u klub. Sačekala sam da uđe te krenula na Gazu sa kojim su William i Aron sedeli na zidiću i pričali. Dok sam dolazila čula sam kako je Aron rekao "Dobra je riba. William ne ljuti se što pričam tako o tvojoj sesti ali bomba je i vredi se za nju tući" a Gaz i William su se samo nasmejali,  dok sam ja prevrnula očima i nastavima da koračam prema njima kao da ništa nisam čula.  Predhodno sam obrisala suze.

" Gary, jesi li dobro? Nije te puno povredio? " upitala sam da dozom brige u sebi

" A dobro sam koliko mogu biti. Sem ove malo raskrvavljene usne, nije mi ništa napravio" rekao je gledajući svuda po mom telu i nasmejao se na kraju.

" Boli li te usna?" Gledala sam u njegove usne koje su malo pre bile stopljene sa mojima.

" Ja idem sad." Ustao je Gary

" Pa Cris, drago mi ne što sam te upoznao, nadam se da ćemo se ponovo videti i ne žalim što sam dobio batine zbog bombe kao ti. " na ovo poslednje se nasmejao

" Videćeš me sigurno ponovo, a ja ću tebe gledati u Geordie Shor-u " prišla sam mu na kraju i zagrlila ga.

On ulazi u klub i izlazi James sa onom fuj.

James ide ka meni dok ona ide iza njega. Okrećem se prema Aronu i Willu " Tutanj. Čekajte me u klubu ili ispred ulaza" rekoh i pokaže kažiprstom da idu.

James je stao ispred mene, na razdaljini od par koraka a plastika kad je došla odmah je počela

"Šta će ona ovde?" Sa gađenjem je rekla i krenula s a skenira moje telo ali pohled joj je stao na mojim grudima.

" Gledaj koje silikone u grudima ima" reče je prstom pokaže na moje grudi.

" Ovde su jedino tvoje grudi plastične.  Moje nisi, plastična lepotice" osobe koje su bile ispred kluba i koje su čule šta sam rekla kako bih je spustila na zemlju jer krave ne lete, rekle su jedno glasno 'uuuuuu' samo sam se nasmejala na sve i idalje gledala u nju.

" Ma kako da nisu prave." prevrnula je očima.

" Pipni" rekla sam ko iz topa pa tek onda shvatila šta sam rekla dok je James izbezeknuto gledao sve to.

Krava koja je letela na nebu prišla mi je te prstiom bockala moje grudi

" Gle stvarno. Prave su." Reče i mogla joj se osetiti neka tuga za to. No, zanemarila sam to i pogledala u Jamesa

" I James."

" Ovaj, Holy..." započeo je te se rukom počešao po potiljku

" Ovo više ne funkcioniše. Ovo mora da prestane i mislim da je najbolje da ovde stanemo i rastanemo se." Rekao je sporo i izdahnuo na kraju. I patetika počinje.  Jedan, dva, tri

" JEL TO ZBOG NJE? HA? ZBOG OVE PLAVUŠE?" Započela je striptizeta po imenu Holy

" Bio sam pijan kad smo spavali, a i ne osećam ništa prema tebi."

" KOJA SI TI STOKA! MUŠKA KURVA SI!" Holy je nastavila a ja sam počeka da se smejem je je ona gledala u mene

" Ma i da jeste, šta te se to tiče. "

" KAKO SI TAKO BEZOSEĆAJAN?"

" Ma koga briga za tvoja osećanja bre? Aj šibaj sad na onu šipku i veša se tamo." Ubacila sam se u raspravu te se okrenula i povukla Jamesa za ruku kako bi se vratila u klub i nastavila da se druži sa vodkom.

Budim se sa gadnim mamurlukom. Glava mi puca i samo čekam kad će da eksplodira. Razgledam sobu u kojij se nalazim i shvatam da sam u svojoj sobi. Na sebi imam neku Willovu majicu i crne pamučne gaćice. 

"I'll take you to the candy shop
I'll let you lick the lollipop
Go 'head girl, don't you stop
Keep going 'til you hit the spot (woah)"
Čujem poznat glas kako peva ili bar pokušava da peva. William.
Izlazim iz svoje sobe i otvaram vrata Williamove, toliko da mi samo glava proviri i da vidim šta se dešava.
Progvirujem, kad tamo....

______________________________

Zdravooo ljudovii,

Kakoo ste? Šta ima? Seks, droga,  alkohol?

I sad se pitate šta je ovoj Milici.
Pa dragi moji, Milica je zaljubljena blaaa blaa i ta sranja.

Da ne gnjavim, izvin'te na greskama preko telefona pišem ponovo,
Posvete idu: elena 1408, AddictedR5er, GocaZnasVecKoja, 31ok t obar2014 i Madridistica_7

MOLIM VAS PONOVOO KOMENTARIŠITEE

Boxer And LoveWhere stories live. Discover now