Nervozno lupkam prstima po stočiću u kafiću dok čekam Jennifer da dođe. Pogledom tražim smeđokosu trudnicu, ali vidim sve osim nje.
Pogledam na sat, te vidim da kasni desetak minuta. Naručim sok od pomorandže i pijuckam ga.
"Cris..." čujem poznati glas, ali ne ženski. Čujem njegov glas. Nakon toliko vremena ja čujem njegov glas. Brzo okrenem glavu ka njemu i zbunjeno ga pogledam.
" Šta hoćeš od mene?" Drsko pitam gledajući u njegove braon oči. On teško uzdahne i pogleda prema podu.
" Imaš 5 minuta?" Tiho i nežno me upita.
" Imam, al' ne dam." Bezobrazno kažem i on se razočara.
" Molim te." Tužnim izrazom lica me pogleda, dok ga oči otkrivaju. Tužan je, sjeban, krivo mu je.
" Imaš vremena dok Jennifer ne dođe." Uzdahnem i pogledam ka satu.
On se nasmeje i sedne preko puta mene.
" Počni. " kažem dok se maslanjam na svoju ruku. On usahne i promumlja nešto sebi u bradu.
" Ličile ste mi." Započinje i ja već ostajem zapanjena.
" Ličile smo ti?"
" Malo."
" Da li mi ličimo? Ona je brineta ja sam plavuša! Ona je niska ja sam visoka!" Glasnije govorim. Ličile smo mu? Da, ipak, mi smo veoma slične. Nema ni jedne jebene razlike između nje i mene." Žao mi je." Gleda me u oči dok to govori. To cenim- što me gleda ravno u oči dok se izvinjava.
" Volim te Cris. Kada god sam ti rekao te dve reči osećao sam to. Osećam još uvek. Da te ne volim, da li bih bio sa tobom skoro četiri godine? Da li misliš da sam svakoj svojoj devojci pričao da ću da oženim i da želim sa njom da osnujem porodicu? Nisam ništa od toga govorio ni jednoj drugoj sem tebi. Nikada te nisam slagao. Obožavam kada dođeš u klub i kako se zabavljaš sa onim klincima kojima tako lako izmamiš osmeh na lice. Tada zamisljam nas. Tebe i mene sa našim klincima kako se zajedmo smejemo dok se šalimo u dvorištu naše kuće. " U poslednjoj rečenici naglasi reč naše na šta meni srce zaigra. Mali osmeh se ote i pobeže na moje lice. A onda, vraćam film u nazad. Sećam se i pazim na svaki i najmanji detalj.FLASHBACK
" Ne Kev, prestani! Molim te!" Isprekidano vičem dok se borim za vazduh i guram ga od sebe.
" Ali, rekla si da nisam zgodan, zato neću da prestanem." Vraća ruke na moj stomak i nastavlja da me golica. Smejem se jako glasno, dok vičem da prestane.
" Umišljen si." Kroz smeh kažem i odmah požalim. On svoje ruke pomera po mom telu još brže i to me jako golica. Još glasnije počnem da se smejem na šta mi on govori da budem tiša zbog komšija, ali ne prestaje da me golica.
" Ustvari, komšije su skroz nebitne." Prestaje da me golica na šta ja odahnem, ali me diže sa poda i nosi me u sobu. Polako me spušta na krevet i leže preko mene.
" Nemoj molim te više." Nasmejem se i zažmurim i u tom trenutku osetim njegove usne na mojima.
" Neću da te golicam. Sad žemo da radimo nešto drugo." Kaže kada prekine poljubac, i odmah počinje da mi ljubi vrat.END OF FLASHBACK
Gledam ga i na licu mu se vidi da mu je krivo, ali ne mogu tek tako da pređem preko toga. Trebalo bi da se mnogo više potrudi ako želi našu vezu nazad.
" Mislim da bi trebalo više da se potrudiš oko nas. Oprostiću ovo, ali neću zaboraviti. Nismo još uvek na starom, rekla sam ti. Ako ne znaš šta da radiš, pitaj Williama i on je bio uprskao sa Jennifer, a vidi ih sad. Napumpao ju je i sad zajedno srećni čekaju dete!""Nadam se da ćemo i mi tako jednog dana čekati naše klince." Prošapuće u bradu, onako, više za sebe.
I ja se nadam Kevine.
"Pitaj ga, dogovarajte se, radite šta hoćete. Ali ne zaboravljam, zapamti to." Iskreno kažem i nasmejem se. Oprostila sam mu, ali neka se muči još malo. Nek traži pomoć od bilo koga, želim da mi se posveti maksimalno.
" Volim te." Ustaje sa svog mesta, ljubi me u obraz i odlazi. Kako me je poljubio, leptirići u stomaku su se probudili i poleteli.Kao zaljubljena tinejdžerka si. Smiri hormone. Još samo kolena da krenu da ti klecaju i da počneš da padaš u nesvest kad ga vidiš i kad počne da ti priča slatke reči.
Prevrnem očima na svoje misli i pogledam prema telefonu koji zvoni. Jennifer.
" Hej Jenn!" Veselo kažem bez obzira što kasni već 10 minuta.
" Cris, izvini što kasnim. Will i ja smo išli da vidimo neku kućicu za nas, pa sm se malo više tu zadržala. Sa tobom sam za 2 minuta." Pomalo zadihano govori na šta se samo nasmejem.
" Uredu je. Čekam te. I nemoj Williama da si mi povela." U šali kažem da ga na povede, ali ona to verovatno shvata ozbiljno. Prozbori jedno kratko važi i prekine poziv." Ali to nije bilo tako!" Jennifer se buni dok je ja prisećam kako se ponašala i šta je radila prošlog leta kada smo išle zajedno da odmor. Tradicija nam je da prvo svi zajedno idemo, pa onda posle mog rođendana idemonsamo nas dve na odmor.
" Da jeste Jennifer. Napila si se i posle si se popela na šank i igrala dok sam ja pokušavala da te zaustavim. A onda si, kada smo došle u sobu pevala Razbole se lisica suši se k'o grana, lečili je brižljivo nekolio dana. A onda kada si se ispevala legla si preko mene onako znojava i pijana. U istom trenutku si zaspala i počela da hrčeš." Ona se smeje i crveni zbog svog pijanstva.
" I knda još, za nekoliko meseci postaješ majka. Znaš da nema alkohola, izlazaka? Dok deca ne porastu nema naših letovanja.." Kroz smeh govorim i onda se setim Kevina.
Nedostaje mi. Volim ga. Želim ga. Njehov smeh. Njegove usne na mojima. Želim njega pored sebe- sad i odmah.Prošlo je 10 dana od kako smo Kevin i ja razgovarali u kafiću na obali.
Svakog dana mi šalje neki poklon.
Prvi dan, poslao mi je ogroman buket crvenih ruža i uz njih pismo koje je on pisao. Drugog dana, poslao mi je veliki šareni album u kom su se nalazile naše slike.
Trećeg dana, kupio mi je moj omiljeni parfem.
Četvrtog, u kutiju srednje veličine, stavio je Kinder jaja, čokoladu sa Oreo keksom, Kinder Bueno i još nekoliko vrsta slatkiša.Danas, poslao mi je pismo. Samo pismo.
Sa velikim osmehom sam a preuzela od starijeg čoveka koji je bio poštar." Neko nam je mnogo srećan." Dobacuje mi William i ja samo klimam glavom dok skakućem do kreveta gde i otvaram pismo.
" Draga i voljena Cris....."
_____________________________
Dap, nastavak posle 2 nedelje i užasno mi je žao što ga ranije nisam napisala i objavila ali nisam imala vremena, ni inspiracije i još na to, ovih dana se loše osećam.
1108 reči ima ovaj nastavak. Verovatno bih napisala još, ali moram da smislim lepo pismo.
Verovatno ću, krajem nedenlje ili za vikend objaviti uvod i prvi deo nove priče pošto se ovoj bliži kraj. Ostalo je jos najviše 5 nastavaka. Znam da sam rekla oko 40 ali....
Posvete svim devojkama koje su komentarisale prošli nastavak.
I srećan Uskrs svima koji ga slave danas :)
CZYTASZ
Boxer And Love
Dla nastolatkówNije bio ni blizu njenog princa iz bajke, niti savršenog dečka. Bio je huligan, klošar, ali njoj to nije smetalo. Uopšte.