Poljubio me je pred majkom i ocem, a oni ne znaju da smo zajedno, ali evo ga način da saznaju. Posle poljupca me je jako zagrlio i tiho na uho sapnuo " Srećan rođendan, ljubavi moja. Volim te!" Rekao je da me voli. Tako olako je rekao da me voli
" Volim i ja tebe bebi. I hvala" nasmejala sam se i još jače ga zagrlila.Upravo oblačim svoju novu, dugu, crnu haljinu sa prorezima ispod grudi i obuvam štikle. Rekli su mi da su mi napravili proslavu za osamnaesti rođendan i pozvali moje prijatelje i porodicu. Kosa mi je valovita za po kojim smeđim pramenom. Tip- top sam našminkana kako bi rekao moj brat.
Izlazim iz kola koja se nazale ispred poznatog hotela u Majamiju. Brat mi prilazi i daje mi ruku, sao pravi džentlmen. Blicevi na sve strane, novinari i razna pitanja. Idem crvenim tepihom, prema ulazu u kristalnu dvoranu hotela, zajedno sa bratom pod ruku. Mama i tata su odmah iza nas, s time što oni odgovore na po koje pitanje novinara.
Jennifer će doći sa svojim roditeljima i mlađim bratom koji ima oko trinaest- četrnaest godina.
A James će takođe dođi sa svoijm roditeljima i starijom sestrom. Melinda, njegova sestra, nisam je videla odavno. Bila je u Londonu nekoliko godina. Radila je kao urednica nekog modnog časopisa.William P.O.V.
Proslava već uveliko traje i sada je pravo vreme za onaj video i ugovor.
Otišao sam do dečka koji je zadužen za muziku i rekao mu da pusti onaj video na moj znak, kad se vratim dole.
Sišao sam u masu i pogledao prema momku. Rukom sam mu dao znak i slika se pojavima na velikom belom platnu. Uz slike, krenula je muzika. Prišao sam Cris, i zagrlio je. Gledala je video a u očima su joj se skupljale. Samo me je još jače zagrlila i gledala video. Suza joj se skotrljala niz obraz. Ubrto su joj suze niz obraze padale kao jesenje kiše. Kada se video završio, povukao sam je još jače uz sebe, a ona je samo svoju glavu naslonila na moje grudi, a rukama mi se stiskala zadnji deo sakoa.
" Volim te Will! Hvala ti što postojiš, što si uvek uz mene. Hvala ti za sve Will!" rekla mi je kroz suze
" Volim i ja tebe Cris, najviše na celom svetu" još uvek me nije puštala " Cris, imam još nešto za tebe"
" Ovo je bilo sasvim dovoljno, nisi trebao. Stvarno."
" Zaslužuješ ti mnog više od mene" pokaza sam rukom konbaru kod kog se nalazi ugovor da ga donese. Za pola minuta ugovor se već nalazio kod, sada već skroz zbunjene Cris.
" Šta je ovo?" gledala je u kovertu
" Otvori i pročitaj " sa smeškom sam joj rekao.
Drhtavim rukama je otvrila kovertu i počela da čita
" Will, pa ovo je ugovor sa muzičkom izdavačkom kućom"
" Aha" sa smeškom sam je gledao kada mi je skočila u zagrljaj
" Obožavam te, obožavam, obožavam" samo sam se nasmejao i privukao je bliže sebi. Mama, tata, Jennifer i James su došli do nas.Mama joj je prišla i zagrlila je. Dala joj je plavu kutiju u ruke. Cris ju je otvorila, a u njoj se nalazila mamina ogrlica.
Tata, pa on je iz džepa izvadio ključeve Crisinih novih kola i vrteo ih oko prsta, a njegova mala princeza mu je odmah potrčala u zagrljaj.
James, on joj je kupio zlatnan lančić i zlatnu narukvicu.
A Jennifer joj ke donela veliku roze kutiju sa mašnom na poklopcu, tačno na sredini.
Otvorila ne kutiju a u njoj su se na vrhu nalazili bebi roze papiri isecrani u srca. Sa strane, na zidovima kutije nalazile su se njihove zajedničke slike i po koji papirć na kojem su bile napisane njihove izvale. A ispod papira nalazila se roze kutija u obliku srca i oko nje čokoladice i gumene bombone. A sad, u toj ne tako maloj kutiji, oblika srca, nalazila se Crisina nova crna haljina koju je prošle put videla u izlogu kad su išle u šoping.Cristal P.O.V.
Od mog punoletstva prošlo je već dvadesetak dana. Sada, pakujem kofer i sa Jennifer putujem na Bahamska ostrva. Još uvek sam prepuna utisaka sa punoletstva. Onoliko iznenađenja, za jednu osobu, za tako malo vremena.... Šok. Da, sva ona iznenađenje bila su za mene pravi šok. Onaj video on Willa, ugovor sa Američkom muzičkom kućom, takođe od Willa, mamina ogrlica, Jamova narukvica i ogrlica, Jennina kutija, haljina, slatkiši, slike. I na kraju tatin pokolon, automobil. Baš onaj automobil koji želim još od šesnaeste godine, kada sam dobila pravo da vozim.
No, sutra je Jamesu i meni mesec dana od kako smo se smuvali. Kupila sam mu parfem. HugoRed. I posle tog našeg, zajedničkog dana idem sa Jenn na Bahamska ostvra.*NAKON NEKOLIKO DANA*
James P.O.V.
Sedim u sobi, naslonjen na vrata sa flašom Jack Danielsa u ruci i razmišljam kako sam to mogao da napravim. Gde mi je pamet bila? Zašto me neko nije zaustavio? Dobro, možda su i pokušali da me zaustave, a ako jesu ja sam im verovatno svašta rekao, izvređao ih, otišao od njih sa njom. A najgore jeste, što su sve to novinari slikali, snimili i što su sad, već verovatno sve društvene mreže, tabloidi, novine, prebukirane tom vešću. Isto još jedna grozna činjenica, tak nam je prošlo mesec dana kako smo zajedno, a ja sam odmah napravi sranje. Veliko sranje. Ogromno. A to sranje koje sam napravio, ubrzo će videti i ona. Ona koja se tiho u život moj, kao lopov na prstima ušetala, preokrenula ga iz korena, od kolevke do danas. Opčinila me svojom plavom kosom, zelenim očima, osmehom, telom, tvrdoglavošću, lepotom, i zavladala mojim srcem.Ona je rođena da bude voljena, drska i spremna na izazove. Rođena je da je žele, da želi, ali da je samo jedan ima. Rođena je da bude jedina i posebna. Bila je moja, pa valjda je još uvek. Bar još na kratko će biti, a posle.. Posle ide ono najteže. Objašnjenja, saslušanja, ubeđenja, oproštaj do kog će najverovatnije teško doći, ali nadam se da će ga biti. Da će me moja mala plavuša saslušati i razumeti...
Nobody' s P.O.V.
Imao sam jednu plavušu,koju sam uvek zvao svojom, i ako to nikad nisi bila.Bila si tuđa, dovraga, al' uvek si bila više moja nego njegova. Luda plavokosa, zelenih očiju,jedina žena koja me naterala da patim.Nikad ti nisam rekao da te volim,ne zato što te nisam voleo nego zato što sam znao da će te dve reči pokvariti sve. Bezobrazna, uvek si se durila, glumila da si ravnodušna, nepopravljiva, sposobna da voliš i mrziš u isto vreme. Naučila si me da nije sve u životu biti kreten i ženskaroš,da srce možeš dati samo jednoj ženi i nikad biti nezadovoljan zbog toga.Znala si me zavesti sama,kao deset drugih,kao niko nikad osposobila si me da zavolim baš tebe ali zauvek onesposobila da volim ijednu drugu, ovako jako, ovako ludo ,nezrelo, bahato ali svejedno verno. Zauvek._____________________________________________________________________________________________________________________________________
Hej! Evo ga nastavak. Iskreno, da me neko pita sad šta sam sve napisala ne bih znala da odgovorim. Pisala sam ga tri dana i na vr' glave mi je došao. Jebiga, zaljubljenost čini čuda.
Posvete, pa one idu trima devojkama koje su komentarisale prošli nastavak: Madridistica_7 , GocaZnasVecKoja i nerdy- writer.
1. Šta mislite, šta je James to uradio?
2. Kako će Cristal reagovati kada vidi svog dragog u novinama, sa ......
3. MOLIM VAS, KOMENTARIŠITE. TO VAM JE 2 MINUTA, NI TOLIKO A MENI ZNAČII PUNOO!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boxer And Love
Genç KurguNije bio ni blizu njenog princa iz bajke, niti savršenog dečka. Bio je huligan, klošar, ali njoj to nije smetalo. Uopšte.