8. Deo

3.8K 172 10
                                    

" Jel neko za bilijar?" 

" Ja" rekli su Oscar i Hulk istovremeno hah

Nasmejala sam se tiho i kroz osmeh rekla " Igram i ja"

Otišli smo do stola za bilijar i podelili se u dve grupe. Oscar i Hulk, Neymar i ja.

........

Neymar i ja smo bili u velikom vođstvu. Na stolu je ostala još samo jedna loptica, koja, ako bih je ubacila u rupu, dovela do pobede. Uzela sam štap, stala u poziciju, udarila lupticu koja se posle 3 sekunde našla u rupi. Što je značilo da smo pobedili. Bacila sam štap na sto, okrenula se ka Neymaru i zagrlila ga jako.

Čoveče, koliko ovaj lik dobro miriše. Tačno znam i koji je parfem. Fahrenheit, beli. Moj otac ima isti, premoćan je.

.......

Izašli smo u grad kako bi mi Neymar pokazao znamenitosti grada. Iskreno, nije me zanimalo ništa. Više sam gledala njega koji se trudio da bude dobar vodič, što i jeste bio. Pa bar mislim da je bio, valjda. Ima predivan osmeh. Šta bi bilo da smo mi zajedno. Ja samo njegova. On samo moj. Bože o čemu ja razmišljam. Gluposti. Nebuloze. Poslednjih 2-3 dana razmišljam o takvim glupostima baš kao neki pubertetljija koji je u onoj najgoroj fazi, kada mu svakakve ideje dolaze u mozak. Kada misle samo koju će sad perverziju reći ili koji će novi perverzni film odgredati a da to nije The Girl Next Door.

" Hajmo Ney. Molim te. Gladna sam, umorna i pre svega Davi ti dolazi sutra. Ajmo." Govorila sam dok sam ga vukla sa ruku.

"Dobro, plavušo idemo. " prevrnuo je očima i krenuo

" Ney, imam ideju." Sa veeeelikim osmehom na licu sam rekla

" JAOO JAOOO NEMOJ MOLIM TE. TI I TVOJE IDEJE  ČEKAM DAN KAD ĆEŠ ME PITATI DA IDEMO DA SKAČEMO SA MONT EVERESTA." Govorio je malo glasnije nego inače

" Mislila sam da odemo do nekog restorana brze hrane da jedemo i onda odemo da kupimo nešto Daviu" rekla sam gledajući ga nežno.

" Čoveče, neka pametna i lepa od tebe. Ajmo." Povukao me je za ruku i otišli smo do njegovih kola. Nismo se vozili nešto dugo. Za tih 10-ak minuta što smo se vozili, nismo vodili nikakav razgovor. Najviše smo pevali i smejali se. Stao je ispred restorana brze hrane i krenuo da izađe ali nije.

" Stani!" Rekao je brzo i glasno " Novinari" rekao je i uhvatio me za ruku.

" Pa šta?  Novinari k'o novinari. Kao da nas već nisu slikali zajedno i kao da sutra nećemo biti na svim mogućim naslovnim stranama"

" Okej onda. Samo ćeš mi dati ruku kad izađemo. Da ti se nešto ne dogodi." Pogledao me je znatno svojim zelenim očima i samo sam klimnula glavom.

A sad ide najteži deo. Uhvatio me je za ruku. U tom trenutku srce mi je zaigralo.

I idemo. Pitanja su nas obasipala. Bila su užasno glupa i uopšte ih nisam razumela. Plavuša sam, jebi ga. Jedino sam razumela kada je neki od desetinu novinara pitao da li smo zajedno. Na to sam samo prevrnula očima i došlo mi je da ga pitam ''Je li imaš li ti devojku/ženu. Jel se jebeš sa njom?''

Nikada mi nije bilo jasno zašto ljudi zabadaju nos u tuđe živote i ispituju ljude nešto. Ako neko želi ili ima potrebu da ti kaže nešto on će ti reći, ne ispituj, ne budi u svemu deveto prase.

Pojeli smo svoje obroke i krenuli smo u prodavnicu sa slatkišima. Kada smo ušli, žena/prodavačica je ostala zaprepaštena. Verovatno zbog Neymara jer, ne ulazi ti svakog dana jedan od najpoznatijih fudbalera u prodavnicu. Nisam previše obraćala pažnju na nju već sam otišla i uzela kolica. 

Smoki, čips, stapići, cokoladice, bombonice, cokoladni blokovi, tortilja, Pez, keks preliven čokoladom, kuglice sa lešnicima. Ferrero rocher, kikiriki, napolitanke, keks i još mnogo toga. Račun smo podelili na pola. Većinu kesa je uzeo Ney, a da bi ispao džentlmen meni je ostavio samo jednu. Ispao je džentlmen, nema šta. Kese je stavio na zadnje sedište i iz jedne od kesa izvadio kesicu Odžačar bombona ( A/N: Odžačar bombone ili Negro bombone, zavisi kako ko ih zove.).

'' Vrati te bombone nisu za tebe već sa Davia, Neymar!'' 

" Jok. Neću. Ne može. Ovo su mi omiljene." govorio je dok je pravio neku umiljatu slaktu facu.

" Ali Ney" tiho sam rekla prekrštajući ruke ispod grudi ( A/N: Ja ovo nikada neću moći da uradim sa rukama. Devojčice koje imaju ' bujno proprsje' će me razumeti. I morala sam ovo da napišm jer se svakodnevno zbog toga nerviram :D)

" Ne Cris. Molim te"

Nisam ništa rekla samo sam ušla u kola i sela. On je veseo sa ogromnim osmehom na licu seo da vozačevo mesto otvarajući kesicu sa bombonama. Uzeo je jednu, izvadio je iz celofana i stavio je u usta. Kesicu je stavio između sedišta i na svaka 2-3 minuta uzimao novu bombonu. Dok smo došli do njegove kuće kesica je bila prazna. Pojeo je sve. 

Ovog puta uzeo je sve kese i odneo ih u kuhinju.

" Imam ponovo ideju" 

" Idemo da skačemo sa Alpa? Bliži su Alpi nego Himalaji." 

" Ne. Hajde da stavimo sve ove slatkiše u jedan veliki sanduk ukoliko ga imaš, a imaš ga znam. Onda da napravimo neke crteže i svaki crtež bi predstavljao jedan deo mape skrivenog blaga to jest slaktiša. Svaki crtež sakrijemo negde i tražimo ga sa Davijem. I kad nađemo sve crteže, ti crteži predstavljaće mapu skrivenih slatkiša. I tako Davi dobije blago to jest slaktiše. Kapiraš?" Izgovorila sam sve to u jednom dahu

" Kapiram. Hajdemo da nacrtamo sve i stavimo slatkiše u gusarski kovčeg" hitro je govorio vukući me za ruku ka Davievoj sobi.

Plava boja preovlađivala je sobom. Zidovi svetlo plave boje, na plafonu izlepljene zvezvde i Mesec.

Krevet u obliku automobila Formule 1 baš obakav kakav je nakada imao Michael Schumacher (A/N: Čita se Mihael Šumaher, ko ne zna on je mnogo puta bio prvak Formule 1. Mogao je skoro svaku stazu da savlada. Kada sam ja imala 6-7 godina bila sam zaleđena Formulom 1 i Šumaherom. Ii ostalo možete pročitati na Wikipediji.)

Imao je 4 pune police sa automobilima. I 3 police sa avionima. Na jednom zidu, tačno preko puta kreveta nalazio se televizor i X-box. Pored televizora nalazila se uramljena velika slika kako ga je Ney brižno držao kada se tek rodio. Kako slatko.

Neymar je iz jedne fioke uzeo beli papir i pernicu sa znacima Fudbalskog kluba Barselona. Seo je na pod i rukom mi pokazao da sedmen pored njega.

Već uveliko smo crtali delove mape skrivenog gusarskog blaga. Neymar upravo završava poslednji deo.

Delove smo sakrili po kući a blago smi stavili ispod kreceta u Davievoj sobi.

Boxer And LoveWhere stories live. Discover now