Imao sam jednu plavušu,koju sam uvek zvao svojom, i ako to nikad nisi bila.Bila si tuđa, dovraga, al' uvek si bila više moja nego njegova. Luda plavokosa, zelenih očiju,jedina žena koja me naterala da patim.Nikad ti nisam rekao da te volim,ne zato što te nisam voleo nego zato što sam znao da će te dve reči pokvariti sve. Bezobrazna, uvek si se durila, glumila da si ravnodušna, nepopravljiva, sposobna da voliš i mrziš u isto vreme. Naučila si me da nije sve u životu biti kreten i ženskaroš,da srce možeš dati samo jednoj ženi i nikad biti nezadovoljan zbog toga.Znala si me zavesti sama,kao deset drugih,kao niko nikad osposobila si me da zavolim baš tebe ali zauvek onesposobila da volim ijednu drugu, ovako jako, ovako ludo ,nezrelo, bahato ali svejedno verno. Zauvek.
Cristal P.O.V.
Ležim na drvenoj ležaljci, boje trule višnje na 'terasi' ispred male drvene kućice koja se jednim delom nalazi na obali Bahama a drugim delom nad okeanom.
Jennifer je još u kući i bira koji će kupaći obući i usput malo surfuje po internetu.Jenn izlazi iz kućice sva prebledela i zbunjena i crnom kupaćem kostimu.
"Jenni, šta je billo? Jel si dobro?" upitam je i odem do nje.
" Aha.. mislim dobro sam. Samo sam videla nešto, huh, malo nezgodno po tebe."
" Ajde na odmoru smo sad. Pusti probleme, rešavaćemo ih kad se vratimo kući. Sad se opusti i uživaj. Ja idem da nam napravim hladnu limunadu i dolazim"
Ulazim u rashlađenu sobu sa velikim bračnim krevetom, dve fotelje smeđe boje, velikim Plazma TV-om i dva ormara, braon boje, srednje veličine. Samo prolazim kroz tu sobu i idem ka kuhinji. Bela i braon boja preovlađuju kuhinjomm. Beli elementi kuhinje, beli okrugli sto sa četiri takođe bele stolice, i braon laminat.Iscedila sam limun, stavila malo šećera u Jenninu limunadu jer ona pije sa šećerom, i razmutila sa hladnom vodom iz frižidera. I sad tražim dva mala suncobrana koje bih stavila u limunadu.
Jenniferin telefon počinje da zvoni, okrećem se i vidim gospodin William Brown zove. Javiću se brat mi je, odlučujem u sebi, i uzimam Jennin beli iPhone, prstom prelazim preko zelenog polja, stavljam ga kod uha, a moj brat već počinje sa pričom, tačnije dranjem
" JENN, NEMOJ DA SI JOJ REKLA ZA ONO! UPROPASTIĆEŠ JOJ ODMOR JENNIFER!" o čemu ovaj priča?
" Hej Williame"
" Ovaj... hej Cris" zbunjeno govori. Sad sam te uhvatila gospodine Brown, nećeš me sad lagati
" Šta to da mi Jennifer ne kaže?"
" Umm, ovaj. Jel si bila danas na internetu? Fejsbuku? Tviteru?" ponovo me zbunjeno pita
" Ne. Na odmoru sam na Bahamima i ja treba da blejim na Fejsbuku i Tviteru k'o ovca na pašnjaku za vreme paše, ma daj Williame"
" Ohhhhhh. Dobro je. Nemoj ni da ideš dok se ne vratiš ovde." i sad me znatiželja ubija
" WILLIAM DAVID BROWN GOVORI MI ŠTA SE DEŠAVA DA OVOG TRENUTKA NE BIH PREKINULA ODMOR I VRATILA SE U MAJAMI I NAPRAVILA HAOS!" drala sam se iz sveg glasa. Jennifer je utrčala u kuhinju i zagrlila me.
" Cris, molim te. smiri se" Grli me još jače
" Uredu je Bella" još uvek mi je telefon bio prislonjen na uho tako da je William sve čuo " A sad Will, slušam te. Ako ne kažeš rekla sam ti šta ću uraditi"
" Uhh. Ajmo ovako. Prvo sedi. Jenn odvedi je" verovatno je skapirao da mi je Jenn u zagrljaju. Jenn me je povukla u sobu, sela na krevet i čekala mene da sednem.
" Dobro aj sad sela sam" rekla sam i prevrnula očima. Jenn mi je stisnula ruku i brzo disala.
" James te je prevario" brzo je rekao William, a ja sam se tiho nasmejala
" Sa kim?" upitala sam tiho
" Sa nekom striptizetom iz onog bara u centru"
" Striptizeta? Striptizeta?"
" Da. Žao mi je sis" ponovo je tiho pričao
" Meni nije Williame"
" Kako Cris? Prevario te je. Žena obično plače, vrišti, urla, skače, hoće da se ubije bar tako znam iz filmova, a ti mrtva 'ladna kažeš da ti nije žao"
" Pokazao je kakav je. Prevario me je tri dana posle naše mesečnice. Samo ga pozdrav, reci mu da mi se ne obraća više i nastavi svoju seksualnu fantaziju sa striptizetom. Sad idem da se odmaram, vidimo se Will." prekinula sam i rekla Jennifer da ode po limunade a da je ja čekam napolju. Naočare koje su mi stajale na glavi, skinula sam i bacila na svoju leželjku i uskočila u okean.
" Kakva je voda" upitala me je Jennifer koja je sedala na ivicu terase
" Okej je. Nije mnogo hladna, ajde i ti ulazi"Polako je sišla niz merdevine i počela da pliva. Odjednom je zastala
" Cris, vidi ono tamo" pokazala mi je pogledom na dva momka, možda malo stariji od nas. Malo sam ih bolje razgledala i shvatila da je jedan Justin Bieber.
" Justin Bieber i još neki lik koji je moža godinu- dve stariji od nas." rekla sam ne skidajući pogled sa Justina
" Odlično. Imaš ulova."
" Kakav ulov, Jenn?"
" Biraj kog hoćeš. Obojica su fantazija. Slobodna si devojka, nema više Jamesa."
" Super ideja. Našao je James pogrešnu osobu za zajebanciju. I ajmo sad da skačemo sa terase."
Popela sam se uz pomoć merdevina i otišla do polovine terase. Zatrčala sam se ka okeanu i skočila na glavu. Dok još nisam isplovila na površinu rukama sam se pomerala u vodi i gledala male ribice ispod mene. Kad sam isplivala na površinu vode okrnula sam se prema Jennifer i videla je sa ona dva momka. Nastavila sam da plivam i okrenula se na leđa. Gledala sam u plavo, vedro nebo po kojem bi po neka mala pričica proletela. Sunce je peklo. Čula sam Jennin vrisak. Brzo sam podigla glavu, a oni su se prskali. BEZ MENE. Doplivala sam do njih i što ozbiljnijim ton rekla " Vi se prskate. I ne zovete me?"" Nismo hteli da te diramo. Videlo se na tebi da si uživala pa te nismo ni uznemiravali." reče Bieber.
" Gospodine Bieberu, hvala na poštovanju." šaljivim tonom sam to izgovorila i brzo ga poprskala.Brzo mi je vratio i tako smo se nas dvoje međusobno prskali, dok su Jennifer i onaj drugi momak sedeli na terasi i nešto pričali te malo pa malo pogledali u nas.
" Bezimena lepotice, stani samo na dva minuta." rekao je Justin
" Gle, sad sam i Bezimena lepotica" kroz šalu sam rekla
" Bezimeni si jer mi nisi rekla ime, a lepotica si svakako."
" Cristal. To mi je ime. "
" Loše ima za dobru devojku."
" Odakle ti znaš da sam ja dobra cura? Možda i jesam bad girl.."
" Imaš lice Anđela..." rekao je i široko se nasmejao. Udaviću se. Ako ovako nastavi.
" A u duši đavo" nadodala sam
" Video sam te danas, na stranici nekih novina."
" I?"
" Dečko te je prevario"
" Neka je." rekla sam a on je raširio oči
" Pokazao je svoja prava osećanja prema meni. Tri dana nakon mesečnice me je prevario. Zamenio me je striptizetom, kurvom. I to sad treba da mi uništi odmor. Treba da sedim u sobi, sama, da plačem, vrištim, urlam, molim ga da mi se vrati? E pa ako misliš da je to normalno. Jeste, normalno je za neki par koji je zejedno godinama, a ne za nas." samo mi je prišao i zagrlio jako, najjače.
" Spremi se za večeras. Nas dvoje sami, zajedno izlazimo. Ne idemo u klub, idemo na jednu usamljenu plažu da se lepo upoznamo.Veče je brzo došlo. Obukla sam beli šorts, crnu majicu na brtele i uzela neku malu torbicu za preko remena da stavi samo ključ od kućice, novac i telefon i bele sandale.
On me je čekao na obali i gledao u daljinu velikog plavom okena. Na sebi je imao crne pantalone do kolena i skoro providnu, belu majicu. Kosa mu je bila podignuta. Čim me je ugledao ustao je i skinuo pesak sa zadnjice.
......
Ležali smo na pesku na nekoj usamljenoj plaži i gledali u nebo prepuno zvezda.
" I snimaš album novi? To jest prvi?"
" Kako znaš Bieberu?"
" Pa misliš da nisam znao ko si kad sam te još jutros ugledao kako se sunčaš i ležiš na lešaljci. A i znam tvog brata. Upoznali smo se u nekom klubu. Skroz kul lik. I želim pesmu sa tobom, a i spot za nju."
Nobody's P.O.VNačuo sam da je otišla, onako, bez pozdrava. A ja sam, zapravo, želeo da joj proznam da sam bio gad.
Ne, ustvari nisam hteo to da joj kažem. Hteo sam samo da joj šapnem poslesnji put da je bila moje sve. Pazi mene 'bila' - zapravo, bila i ostala moje sve... al' jebeš ga..._____________________________________________________________________________________________________________________________
Hej pipls,
Prvo, srećno Badnje veče i Božič svim osobama Pravoslavne veroispovesti. Da uvek budete srećni, nasmejani, zaljubljeni i takoo to :-D
Onda, posvete idu svim curama koje su komentarisale prošli nastavak : Madridistica_7 , GocaZnasVecKoja , 31oktobar2014 , tijana-stories , Irwinova77 , DreamyMe4955 , nameless_ana
Nemate pojma koliko mi je drago i koliko sam srećna zbog komentara♥
I molim vas, komentarišite ponovo♥
YOU ARE READING
Boxer And Love
Teen FictionNije bio ni blizu njenog princa iz bajke, niti savršenog dečka. Bio je huligan, klošar, ali njoj to nije smetalo. Uopšte.