"NEYMAR!"
Potrčala sam i čvrsto ga zagrlila. Osećaj njegovih ruku oko mog struka je neprocenjiv. Ispustio je izdah a to me je podsetilo da je povređen i da ga boli.Krenula sam da se odmaknem, ali on mi nije dopustio, već me je cvrsto držao u svom zagrljaju ne puštajući me.
"Neymar pusti me, sigurno te boli" rekla sam tiho, iako nisam htela da me pusti.
"Ništa me ne boli kada si ti tu" Njegove reci su izazvale pozitivnu jezu u mom telu. Tiho sam se nasmejala i pogledala u Neymara.
"Ajde idemo, gladna sam" rekla sam dovoljno glasno da me samo on čuje i tiho se nasmejala. Pustio me je iz zagrljaja i uzeo jedan moj kofer. Uhvatio me za ruku i povukao me ka izlazu.
Uz to je i isrepletao naše prste. Okej. Treba mi objašnjenje, ali ću ga pitati kad stignemo kod njega.
Vozili smo se ulicama Ria. Na prednjem staklu automobila uočila sam sitne kapljice vode. Kiša. Zar baš danas? Danas kad sam ja posle dugo vremena ponovo došla u Brazil. Povod mom dolasku nije bio neki srećan, lep. Naprotiv, bio je baš dijemeteralan (A/N: Dijemeteralno znači suprotno ako niste znali.). Tužan i ružan. Ali sad razlozi nisu bitni. Bitno je da sam ja sad u Brazilu.
" Znaš šta mi je najviše tvoje nedostajalo?" Rekao je meni dobro poznat glas koji me je trgnuo iz mog razmišljanja.
"Šta?" rekla sam okretajući glavu ka njemu.
" Tvoje pevanje, pevušenje" rekao je i pogledao me je i brzo vratio pogled na put. Kiša je padala sve jače i jače. Već sam mogla da čujem kako kapi kiše padaju i razbijaju se o stakla i krov automobila.
" Ohhh, samo čekaj dok stignemo. Ubrzo ćeš me moliti da prestanem."
" Neću. Ti premoćno pevaš. Možeš da staneš na crtu Adele, Jennifer Lopez i ostalima. Napravićeš od sebe zvezdu, ikonu muzike ako bi se prijavila u neki Muzički šou." rekao je to sasvim smireno i uverljivo. A ja? Ja sam se suzdržavala da ne vrisnem od smeha.
......
Spretno sam pritiska dugmiće na džojstiku i oblizivala svoje usne od nervoze. Loptu sam dodala saigraču i goll!
Neymar je bacio džojstik na pod i naglo ustao sa kreveta. Ali odmah se uhvatio za leđa. Sada sam ja naglo ustala sa poda i potrčala prema njemu. Uhvatila sam njegovu ruku koja se nalazila na njegovim ledjima i spustila je pored njegovog tela. On me je samo gledao sa bolnim izrazom lica. Podigla sam njegovu majicu so njegovih grudi i rekla mu na je pridrži. Polako sam rukom prelazila preko steznika koji ne nosio kako bi našla dugme i otkopčala ga. Lutala sam rukom po stezniku i a kraju ga otkopčala i skinula ga.
" Skini majicu i lezi na krevet. Ja dolazim odmah." Rekla sam Neymaru i otrčala do sobe u kojoj ću boraviti do daljnjeg. Otvorila sam fioku u koju sam stavila lekove i masti. Uzela sam tabletu protiv bolova i posebnu mast napravljenu za Neymara i njegovu povredu.
Čitajući uputstvo za upotrebu silazila sam niz stepenice i ulazila u dnevni boravak.
Ležao je na krevetu žmureći.
" Ney..." rekla sam tiho da ga ne bih uplašila. Okrenuo je glavu u mom pravcu i pogledao me " Lezi na stomak kako bih ti pogledala ranu" rekla sam sedajući pored njega, na izicu kreveta. Rukom sam prelazila preko dela kičme koji je bio povređen i u svojoj glavi vešto izvodila zaključke šta bih trebala da uradim. (A/N: Ako ste zaboravili, Cris završava medicinsku školu pa tako zna šta da radi.)
Polako sam utrljavala hladnu mast na povredu. Pre toga sam mu dala da popije tabletu protiv bolova.
" Lezi tako još malo dok tvoja koža neupije tu mast. Ja idem da operem ruke." Rekla sam dok sam polako ustajala sa kreveta i zatvarala bočicu masti.
Oprala sam ruke i otišla do sobe da se presvučem jer je bilo užasno vruće. Crni šortst, bela majica na brtele i letnje papuče. Taman dok sam silazila začulo se zvono na vratima. Požurila sam niz stepenice i otvorila vrata. Otvorivši vrata ispred sebe sam ugledala dva zgodna muškarca. Kad sam bolje pogledala, bili su to Oscar i Hulk.
" Oscare, mislim da smo pogrešili kuću. Neymar nema devojku, a kućna pomoćnica mu nije ovako lepa i mlada." Rekao je Hulk Oscaru gledajući u mene bez da je ijednom trepnuo.
"I ja to mislim" rekao je Oscar gledajući Hulka.
" Umm, niste pogrešili. Ja sam Cristal, zovite me Cris. I ja sam Neymarova... " prekinuo je je Hulk u sred rečenice.
"Znamo, ti si njegova nova devojka. Zaslužuje da ovako lepa devojka bude njegova." Nastavio je Hulk moju rečenicu i pružio mi ruku u znak pozdrava " Hulk" rekao je sasvim normalnim tonom.
" Nisam Neymarova devojka." Rekla sam malo glasnijim tonom. " Uđite, on je u dnevnom boravku. "
Pustila sam Hulkovu ruku i pokazala im prema dnevnom boravku."Ja sam Oscar. I da, nisi još Neymarova devojka, ali ćeš biti. Pričao mi je dosta o tebi" reče Oskar i zagrli me. Ne preostaje mi ništa drugo nego da i ja njega zagrlim.
Krenula sam za njima ka dnevnom boravku.
Prvi je ušao Hulk i odmah počeo da zviždi. Video je Neymara bez majice kako lezi na krevetu." Bilo je vatreno ovde. Oscar, mislim da smo prekinuli nešto. " reče Hulk i pogleda prema meni koja sam ga gledala širom otvorenih očiju.
" Hulk, prekini. Čuo sam šta si sve odvaljivao na vratima dok ste pričali. Nije bilo ničega. Cirs mi je samo drugarica i kraj priče." rekao je Neymar ustajući sa kreveta i pozdravljajući se sa obojicom " Sedite sa Cris, počnite da je upoznajete ja idem po pivo" reče dok je navlačio majicu.
" Ajmo onda. Koliko imaš godina? Odakle si? Imaš brata ili sestru? Za koga navijaš na Svetskom prvenstvu? Jel imaš najbolju drugaricu? Kako se zove? Jel lepa? Jel ima dečka? Imaš li ti deč..." počeo je da pita Hulk ali sam ga prekinula
" Alo dečko, lakše malo. Imam 18 godina, iz Majamija sa. Imam starijeg brata Williama. Navijama za Brazil. Imam najbolju drugaricu, Jennifer. Lepa je, ima dečka. I ne, ja nemam dečka."
" Čekaj bre, poznata si mi od nekud. Kao da sam te viđao na televiziji ili u novinama?" rekao je odjednom Oscar." Mama i tata su mi poznati glumci, pa sam ti zato poznata verovatno. Jesam izlazila sam i u novinama i pojavljivala sam se na televiziji." rekla sam im gledajući pravo u njih.
Još uvek su mi se po glavi vrtela Oscarove reči od malo pre Nisi još Neymarova devojka, ali ćeš biti. Nisi još Neymarova devojka, ali ćeš biti. Te reči su me užasko kopkale. Šta je time hteo da kaže? Okej, priznajem, ja Neymara volim. Ali da li ga voli dovoljno da bi mogli da budemo zajedno? Ja nisam devojka ze duge veze. Mi smo dva potpuno različita sveta. On u Barseloni, ja u Majamiju. Previše smo daleko da bi mogli da održimo vezu. A da se preselim u Barselonu, ne mogu. Imam obaveza u Majamiju. Završavam školu, treba da razmišljam o fakultetu. O poslu. Želim da otvorim svoju klinku. Da ja pomognem nekome da ostane živ. Sve mi se vrtelo po glavi. Sva pitanja. Pitanja je bilo hiljadu, a odgovora nije bilo nigde.
_________________________________________________________________________________Haj pipls. Pre svega, želim da se izvinim što nastavka nije bilo dugo. imam razloga za to.
1. Bila sam na tabletama za smirenje nekoliko dana.
2. Posle, odem u školu, dodjem kasno kući, nije mi dobro i nemam snage da napišem nastavak.
3. Imala sam dosta da učim. Već je oktobar mesec i kreću kontrolni, pismeni i ostale gluposti koje imaju.
4. razmišljala sam dugo da li da pauziram ili čak izbrišem priči. Ali sam odlučila da ću je nastaviti samo zbog osoba koje je čitaju.I danas sam jedva napisala nastavak jer me boli glava užaso, ali sam morala da ga napišem jer ga nije bilo dugo. Sledećene nedelje idem pre podne u školu, pokušaću da napišem još jedan nastavak, ali to sve zavisi od vas.
Posvete idu svima koji su kometrarisali i kliknuli opciju VOTE.
I šta još da vam kažem sem da čitate, komentarišete i klikćete opciju Vote.Volimm vas svee, Milicaa♥
I izvinite na pravopisnim i gramatičkim greškama ako ih ima :-D
CZYTASZ
Boxer And Love
Dla nastolatkówNije bio ni blizu njenog princa iz bajke, niti savršenog dečka. Bio je huligan, klošar, ali njoj to nije smetalo. Uopšte.