19. Deo

2.4K 121 9
                                    

Gleda malo u nas i nastavi svoj pozdrav sa publikom.

Srce mi je zaigralo, da sam stajala noge bi mi klecnule, a stomakom su mi pretrčale gorile. Obrazi su mi se zarumeneli i Kevin je to primetio.

" Crveniš se Cris." Obaveštavao me je o mom izgledu.

" Znam. I to mi ode na živce. " kažem iznervirano i pripijem se uz Kevina, zagrlim ga i stavim glavu na njegovo rame, licem okrenuta ka njegovom vratu. Taj parfem, sestro slatka. Jak, muški miris, skroz nepoznat- već mi se sviđa. Kevin mi je sav zbunjen uzvratio zagrljaj.

James. Gde je on? Šta radi? Sa kim je? Odjednom mi je on ušetao u misli. Ali te misli ubrzo su prekinute od strane sudije koji označava početak meča. Cela sala vrisne od uzbuđenja te se ja odvojim od Kevina i zajedno se pridružimo masi vrištanja.

Bokseri su se pozdravili i počela je igra. 

Malo ovaj, malo onaj vodi. Neizmenično. Uzbuđenje u meni je raslo sve više i više jer je Hari upravo na podu ( A/N: Marija, ne nadaj se mnogooo ;)).

Stežem pesnice i one se znoje. Ajde ustaj care moj.

" JEDAN, DVA, TRI, ČETIRI. ." Sudija polako broji " PET, ŠEST.." I tu se brojanje zaustavlja jer je Hari ustao. Odmah je nastnuo na Millera. Levi direkt, deski kroše, levi apertak i noga u stomak. To je bolelo, itekako. I Miller se nešao na podu. Sudija ponovo broji, ali Jim Miller ne ustaje. Hari stoju u otpornom uglu i ubrzano diše. A meni, meni osmeh krasi lice. Sudija idalje broji, a Miller leži. Ne ustaje. I kraj. Sudija kraj svira kraj prve runde, u kojoj je pobedio Hari. Odmah nakon što je oglasio kraj runde, svi ljudi su vrisnuli. Ja sam skočila, stegla pesnicu i rukom napravila pokret aperkata. I plavuša, nosila sam štikle, tako da kada su mi noge dodirule zemlju, izgubila sam ravnotežu. ali tu je bio moj heroj Kevin i uhvatio me.

" Hvala." promrljala sam postiđeno

" Nema ne čemu." 

Oba boksera su stajali u uglovima sa trenerima. Mike, ujedno i Kevinov i moj trener, stoji sa Harijem u uglu u priča mu nešto. Na kraju, Mike pogledom pokaže na mene zamahujući glavom ka meni. Hari se okreće ka meni, gleda me par sekundi i vrati pogled na trenera. Šapne nešto Mikeu i sudija ih pozove na njihov teren. Označi početak i borba počinje.

Prvu rundu pobedio je Hari, drugu Jim i treću ponovo Hari, što znači da je Hari pobedio Millera. Od sreće, pa kad nisam krila dobila i poletela. Dobro, malo preterujem ali sam zaista srećna. Skočila sam, po ne znam koji put večeras, Kevinu u zagrljaj. Ruke sam stegla oko nejgovog vrata, a noge sam obavila oko njegovog struka. 

" Što je neko mnogo srećan." komentarisao je Kevin

" Aha." promrljala sam u njegov vrat, dovoljno da me on čuje.

" A oćeš biti tako srećna ako bih te pitao da budeš moja devojka? Moja nestašna i brzopleta plavuša? Zelenooka carica mog srca, noćna nesanica, sreća, radost, moj oslonac? " pričao je Kevin potupuno smireno i ozbiljno.

" Čekaj, čekaj, čekaj. Nisi ozbiljan? Valjda?" Prekidam ga

" Ja sam skroz ozbiljan." Bio je skroz na skroz ozbiljan.

" Stani. Ti hoćeš mene da pitaš da ti ja budem devojka?" Odmaknem glavu od njegovog vrata i pogledam ga u oči. On samo klima glavom i smeška se. Počnem da se smejem i Kevin me čudno pogleda. Odjednom, prestanem da se smejem, ali mali osmeh je preovlađivao mojim licem. Još uvek su mi noge oko njegovog struka. Lice približavam njegovom i nosevi nam se dodiruju. Donjim usnom okrznem njegovu gornju i on se nasmeje. Mogu da zamislim te bele zube i rupice na obrazima. Brzo spuštam svoje usne na njegove i činim Kevina zbunjenog; ali nedugo zatim opušta se i ljubi me. Moje ruke oko njegovog vrata, a malo iznad zadnjice stoje njegove. Telom mi prođe osećaj zadovoljstva, sreće i sigurnosti. Mnogo veće sigurnosti nego dok sam bila sa Jamesom.

Smeđokosi momak lrekida naš poljubac jer mu je verovatno ponestalo kiseonika.

Gleda u mene njegovim plavim očima u kojima se gubim.

" I jel ovo znači da pristaješ da budeš kraljica mog srca?" Upita me srećno.

" Da." Odgovaram i ponovo ga ljubim.

Ulazim u kuću oko ponoći,  a u njoj drešti muzika. Oseća se miris alkohola i cigareta. Šta je ovo?

Krećem ka dnevnom boravku i zastajem odmah ispod štoka od vrata. Jennifer, William, Aron, Marine Aronova devojka,  James i još jedna devojka koja leži preko Jamesove ruke i ljubi mu vrat, a on je drži za dupe i igra se sa vrhom njene majice.

" ŠTA JE OVO? " Viknem iznervirano i sve oči su uprte u mene.

" Sranje." Kaže James i odmah se skloni od nepoznate devojke u nadi da nisam videla i da ću mu oprostiti.

" Cris, hajmo u sobu." Dolazi Jennifer do mene i hvata me ispod lakta. Uzima moju torbu sa ramena i vuče me da krenem ka sobi. Izvučem ruku iz njenog stiska i priđem devojci koja je pre par minuta ležala na Jamesu.

" Ko si ti?" Upitam je bezobrazno.

" Šta te briga. Ko si ti?" Pita me u pokušaju da bude i ona drka i bezobratna kao ja ali joj ne polazi od ruke.

" Devojčice, ne izazivaj me." Odgovaram joj još bezobraznije.

" Nisam ti ja devojčica. "

" Jaoo izvini. Ti si neka hostesa, kurva, striptizeta?" Izazivam je i polazi mi. Njena ruka kreće ka mom obrazu ali je ja uhvatim.

" Pogrešan potez, devojčice." Obaveštavam je i narugam se na ono devojčice. Moja ruka stiska njenu što se moglo videti po njenom izrazu lica, pa su svi primetili. Svi stoje nepomično na svojim mestima.

" Ajde sad. Izlazi napolje." Teram je.

" Neću. James je moj dečko i ako on ostaje ostajem i ja." Nasmeje se ponosno u zabludi da će ostati.

" Super. Ide i James sa tobom. Ne trebaju mi kurve u kući." James kreće ka meni i hvata me za nadlakticu

" Povuci reč Brown." Naređuje mi što me je nateralo da počnem da se smejem.

" Smešno jel?" Upituje me.

" Dada. Našao si pogrešnu osobu za ovako nešto."  Njegova ruka kreće ka mom obrazu ali je neko nepoznat hvata. Vidim Williama i Arona kada sklone Jamesa od mene.

" Toliko si nisko pao da si krenuo žensko da udariš.  Svaka čast Rodríguez."

Hvalim ga njegovim džentlmenskim manirima.

" James, idi sad." Govori moj brat.

" Nismo završili na ovome." Preti mi James i uz to me dobro nasmeje.

" Važi. " odgovaram na pretnju u otvaram ulazna vrata kako bi izašli.

______________________________

Heiii ljudovii!
Evo ga nastavak koji pišem već 7 sati sa prekidima zbog utakmice ali bitno je da je tu. Šta mislite o novom nastavku, napišete u komentar.
I imam jedno pitanje i jedno obaveštenje za vas.

Prvo obaveštenje: Sutra mi počinje škola, i nastavak če verovatno biti u petak ili za vikend. Sem ako ne uhvatim vremen. Pisaću na času mali ;)

I pitanje: Prošle nedelje sam pročitala jednu knjigu koja mi se baš,  baš svjdela i volela bih da je i vi pročitate, naravno ko želi. Radi se o devojci koja je siromašna.  Zivi sa svojom porodicom i ona je trenutno nansarije dete.
Princ je navršio 18 godina i traži ženu od 16 do 20 godina. Devojka se protivi prijavi kada u njeg don stigne pismo o tome. Ali se na silu prijavljuje.  I neću da vam otkrivam daljem
I sad, da li bi voleli da ja objavljujem tu knjigu ovde na Wattpadu?
Odgovore i mišljenja u komentar.
I da, posvete svim curama koje su komentarisale prošli deo, pronaći će se one.
Imate Badr Harija na slici sa strane, pa devojke uživajte u lepom pogledu. Marija pogotovo.

I
M O L I M
V A S
K O M E N T A R I Š I T E!!!

Boxer And LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz