3. Deo

6.2K 274 17
                                    

" Cris, idem u Teksas za letnji sad. Znaš tamo kod tetke, pa mislila sam ako hoćeš sa mnom da ideš?" Jenn me je  pitala uzbuđeno

" Ne znam Jenn. Trebala bi da idem kod Harija da treniramo zajedno. Znaš da sam oduvek želela da treniram sa Harijem. Ne znam Jenn.." rekla sam joj pomalo tužno.

" Razumem te skroz. Nema problema. Ići ćeš sa mnom sledećeg leta. Ajmo sad u šoping" rekla je Jennifer i skočila sa kreveta.

" Čekaj da uzmem nešto samo" rekla sam i otrčala do ormara. Sa najviše police uzela sam plavu torbu i ubacila u nju potrebne stvari. Obukla sam bele farmerice, belu majicu i preko majice neki plavi pleteni džemperić. Obula sam bele starke i izašla iz sobe sa stvarima. Jennifer je čeprkala nešto na telefonu kad sam ušla u sobu.

.......

Jennifer je ulazila u svaku radnju i probala po 2- 3 stvari. Ovo nije valjalo, nije ni ovo, a nije ni ono. Onda je obukla crnu kratku top haljinu i izašla.  Bila je tako lepa. Uzela je i neke crne štikle, platila i izašle smo. Ja sam kupila crnu suknju i belu, bukvalno providnu košulju.  Uz to sam sam kupila crne minđuše.  Kasnije smo sele u kafić i pričale o momcima, ženskim stvarima i tračarale. Ubrzo je svaka otišla svojoj kući. Kad sam ušla, pogledala sam koliko je sati, 17.34. Kad pre, pomislila sam u sebi. Ostavila sam kese u sobi i sišla u kuhinju da jedem. Pohovano belo meso sa susamom, pomfrit i salata. Njamiiii.. Čula sam kako se vrata od kuće otvraju i Williamov i Jamesov glas. 

" Brate, dobra je riba, bomba je" Rekao je James. 

" Jeste, hahahah. Al' prepuštam je tebi" rekao je William i nasmejao se. 

William je ušao u kuhinju, uzeo dve čaše sa ledom, viski i izašao. Raspremila sam nered i otišla u sobu. Bilo je već pola 7. Uzela sam donji veš, peškir i otišla da se istuširam i operem kosu. 

Na svoje telo nanela sam gel za tuširanje sa mirisom jagode i šampanjca. Topla voda slivala se niz moje telo, dok sam ja bila zapetljana u svojim mislima. Ubrzo sam izašla i obukla se. Kosu sam ispeglala i vezala u rep.

......

Obukla sam roze- crnu haljinu i crne štikle. Našminkala se i uzela telefon da pozovem Jenn. U trenutku kad sam uzela telefon čula sam sirenu ispred kuće. Jenn je. Uzela sam torbicu i telefon i sela kod Jenn u kola. Jenn je napunila 18 godina pre 3 meseca, tako da ima svoja kola. Poljubila me je u obraz i krenule smo ka klubu. Dok smo se vozile ka klubu na radiju je išla pesma Jason Derula- Wiggle. Pojačala sam radio do kraja i pevala. Jennifer je gledala malo u put, malo u mene. Kad smo stigle, Jenn se parkirala, a ispred kluba gužva je bila ogromna. Probile smo se kroz masu i ušle u klub. Otišle smo do našeg separea i sele. Imale smo pogled na ceo klub. U jednom trenutku sam pogledala ka vratima i ugledala Williama, Jamesa, i još neke dve devojke. Još devojaka na jednu noć. Fuj su. Pogledala sam u Jenn. Pogled joj je bio tužan. Dohvatila je flašu viskija i nalila u čašu. Popila je iz cuga sve. I tako je samo rastao broj popijenih Jenninih pića. Uzela sam svoju čašu, i isto kao Jenn, popila sve odjednom. Krenula sam isto kao Jennifer. Već posle 10 minuta bila sam leš pijana. Otišla sam do kupatila da popravim šminku, kada me je neko uhvati za zglob. Okrenula sam glavu i ugledala ispred sebe nepoznatog dečka. Približio mi se i počeo da me ljubi. Uzvraćala sam poljubce, jer sam bila pijana. Nisam znala šta da radim. Odvukao me je u muški toalet. Pribio me je uz zid i ljubio strastvenije, a ruke su mu bile na mojim butinama. Digao je moje noge i obmotao oko njegovog struka. Otkopčavao mi je haljini kuda je neko ušao u toalet. Otvorila sam oči i videla Jamesa kako nas gleda. Odmah sam se odmakla od nepoznatog dečka, a James mu je prišao sa stegnutom pesnicom i udario ga. Krv iz nosa nepoznatog dečka je počela da ide. Prišla sam im kako bih zaustavila Jamesa. 

" James, prestani!" vikala sam na Jamesa, ali je on idalje udarao dečka " James, molim te" molila sam ga sa suzama u očima. 

Na kraju je prestao. Ruke su mu bile delimično krvave. Prišao je lavabou i pusio vodu, koja je sprala krv sa njegovih ruku. Obrisao je ruke i prišao mi i zagrlio me. 

" Jel ti uradio nešto?" upitao me je James zainteresovano.

" Umm, ne. Nije. Oboje smo bili pijani pa nismo bili svesni toga što radimo. Hvala ti" rekla sam mu, te me je on još jače zagrlio. Imao je tako dobar parfem. Poznat mi je jako. 

" Nema na čemu" rekao mi je ne puštajući me iz zagrljaja. U njegovom zagrljaju sam se osećala tako sigurno. Njegove snažne ruke su čvrsto bile prikovane za moje malo telo.

" Hoćeš da te odvedem kući?" 

" Ma, nema potrebe da ti ideš sa žurke zbog mene, a i uostalom Jenn je gore, mrtva pijana."

" Meni se i onako ide kući. A Jenn može da se vrati sa Williamom, znaš da on nikad ne pije puno." rekao mi je, još uvek me nepuštajući iz njegovih snažnih ruku.

" Dobro, hajmo samo da im se javimo i da odvedemo Jenn kod Williama" rekla sam pokušavajući da izadjem iz njegovog zagrljaja. 

" Ajmo" rekao je ispuštajući me iz zagrljaja. Ali odmah pošto me je pustio iz zagrljaja uhvatio me je za ruku i isprepletao naše prste. Pogledala sam ga a on mi se samo nasmešio i rekao " Za svaki slučaj"

Kada smo izašli iz muškog toaleta, krenuli smo da se probijamo kroz masu ljudi koju su pili pijani i igrali, kako bi otišli po Jenn. Bacila sam pogled na Williamov i Jamesov separe i videla njega i Jenn kako se ljube. Zaustavila sam Jamesa i rukom mu pokazala ka Williamu i Jenn. Pogledao je ka njima pa prema meni. Nasmejao se i krenuli smo ka izlazu. Kada smo izašli zagrlio me je i njie me puštao dok nismo stigli do njegovih kola. Otvorio mi je vrata, i kada sam sela zatvorio ih hahaha. Seo je na svoje mesto i uplaio kola i uz to, radio. Pevušila sam pesme koje su išle. On bi me često pogledao i nasmejao se. Možda ćemo posle ove noći biti u boljim odnosima. Više se družiti i češće zajedno izlaziti. Nije on tako loš, kako izgleda. Imala sam predrasude o njemu, jer nisam dozvolila sebi da ga upoznam. Drag mi je sad, nekako. U njegovom zagrljaju sam se osećala sigurnije nego ikad. Sama pomisao da su se njegove snažne i velike ruke našle na mom malom telu navodi me da osetim leptiriće u stomaku i nasmejem se tiho. Stajali smo na smaforu, čekajući da se upali zeleno svetlo, kada je on stavio svoju ruku na moju. Nisam se opirala samo sam ga pogledala i nasmejala sam se. Zaslužuje da muu dam osmeh, a de dernjavu. Doduše, zaslužuje on mnogo više od mene, ali sad nemam ništa ne pameti šta da uradim. Ipak sam mu zahvalna mnogo, jer da nije bilo njega, verovarno bi završila sa onim likom ko zna gde i kako. Kada se upalilo zeleno svetlo na semaforu, sklonijo je ruku sa moje i dao gas. Izvadila sam telefon i napisala Williamu poruku " Vrati Jenn kući, ili je dovedi kod nas. Ne pokušavaj ništa sa njom kasnije mrtva je pijana. Za mene se ne brini, u dobrim sam rukama. Ly broo"

Ubrzo se moj telefon oglasio i stigla je poruka od Williama " Dogovoreno. Znam da si u dobrim rukama kad si sa Jamesom. Ali mi niste jasni, sutra očekujem objašnjenje za sve" Samo sam pročitala poruku i tiho se nasmejala. Vratila sam telefon u torbicu i pogledala ka Jamesu. Pogled mu je bio prikovan na put, koji je bio skoro prazan. Možda je bilo 3-4 automobila oko nas. Njegovo lice je bilo tako nežno. Bio me uredno obrijan svaki put kad sam ga videla. Imao je savršene, delimično pune usne. Na trenutak sam zaželela da ih poljubim ili dodirnem. Ali ne, rano je još uvek. tek smo našli zajednički jezik. Ne danas, možda za mesec, dva. Ili čak ranije. 

Drugari, hvala vam što čitate moju priču. Divni ste! Volimm vas sve!♥

Milica :*

Boxer And LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora