MERHABA ÇÖPLÜK SEVERLER, KISACIK UFACIK BİR GİRİŞ İLE KARŞINIZDAYIM. EVET ÇÖPLÜK İÇİN KİMLER HEYECANLI BAKALIM :)
Güçlü kollar etrafımı sarmışken nefes alamıyordum. Kendimi kafeste gibi hissediyor, nefesim gittikçe daralıyordu. Ama nefesimin kesilmesinin asıl sebebi bu değildi. Tehlikede hissediyordum kendimi. Rahat değildim. Yıllar sonra ilk defa onun kollarında kabus görüyordum.
Çığlık atarak etrafımı saran kollardan kurtulup nefes nefese yatakta doğruldum. Yüzüm ve boynum terden ıslanmıştı. Önüme gelen dalgalı saçlarımı geriye doğru atarken nefes almaya çalıştım. Kalbim göğüs kafesimden çıkacakmış gibi atıyordu.
"Nil?" diyen Step başucu lambasını yakarak kalktı. Ellerini omzuma yerleştirirken "İyi misin bebeğim?" diye sorduğunda ona dönüp gözlerine baktım. Yeşil gözlerinden onun şaşkınlığı da belli oluyordu. En son çığlık atarak uyanmayalı uzun zaman olmuştu. En kötüsü ise uyandığım halde kendimi sakinleştiremiyordum.
"Çok kötü bir şey olacak Step" dediğimde kaşları çatıldı. Evet sözlerim anlamsızdı. Kahin değildim ama hissediyordum. Ruhum sıkılıyor nefes alamıyordum. Çok kötü bir şey geliyordu ve biz bunun tam ortasındaydık.
Step "Ne..." diye başlamıştı ki telefonu çalmaya başladı. Telefonun sesiyle birlikte vücudum adeta buz kesti. Kalbim deli gibi atmaya başlarken kulaklarım uğuldadı. Step verdiğim tepkilerin farkında olarak endişelenmeye başlarken telefonuna uzandı. Ekrandaki ismi görünce yüzündeki ifade hissettiğim her şeyi doğrular gibiydi.
Bana bakıp "Deni arıyor" dediğinde yutkunarak "Aç" diye fısıldadım.
"Deni?" diyerek telefonu açtığında karşıdan gelen acı dolu sesi bende duymuştum. "Step, Nehir..." diyen Deni sustu. Ağzından bir hıçkırık kaçarken konuşmakta zorlandığı her halinden belliydi. Benim gözlerim Step'in gözlerine dalıp gitmişti. Deni'nin ağzından çıkacak sözlere engel olmasını istercesine onun gözlerine bakıyordum. Deni henüz konuşamasa da biliyordum. Söyleyecekleri benim yıkımım olacaktı.
Step hiçbir şey söylemeden Deni'nin sakinleşerek devam etmesini bekliyordu. Elini yatak örtüsünü sıkıca kavramış olan elime uzatarak parmaklarımı örtüden kopartırcasına sökerek avucunun içine aldı.
"Nehir öldü. Buraya gelmelisiniz. Olay yeri inceleme gelmeden önce sizin görmeniz gerekiyor."
Deni'nin sözlerindensonra hat kesildi. Telefon Step'in parmaklarından yatağa düşerken o banauzanarak beni kendine çekti. O beni kollarında sıkıca sararken dişlerimi sıkıpboşluğa baktım. Deni'nin sözleri sessiz gecede yankı yaparken ben çoktanduygularımı kapatmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çöplük 2
Action"Hava soğuktu, hayır değildi. Üşüyen bedenim değil ruhumdu. Ruhum artık soğuktu. Hiç olmadığı kadar soğuk. Ne hayatımın aşkı ne de yaşam kaynaklarım beni ısıtamıyordu." (Nil) "Gözlerindeki o boşluk tüm benliğimi etkisi altına almıştı. Tek istediğim...