Bölüm 11

4.3K 533 75
                                    

Günaydın arkadaşlar umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur. Uzun zamandır Canlı Yayın yapmıyorduk sorularınız birikmiş olmalı. Bu Cumartesi saat 20:00 da dortgozkedikz.fans instagram sayfasında canlı yayında olacağım. Canlı yayında görüşmek dileğiyle, Hayatınıza iyi bakın...  

Step

"Step inat etmeyi bırak ve çıkar şunu artık" dediğinde ona cevap vermek yerine dikkatimi Zühtü'nün yaptığı işe yoğunlaştırdım. Bilgisayardan katilin yok ettiği bilgileri geri almaya çalışıyordu.

Gelen birkaç dosyayı gördüğümde sandalyesinin arkasından tutunup öne doğru eğildim. Nil de fark ederek yanıma yaklaşıp diğer tarafından ekrana doğru eğilmişti. Nil'in saçları Zühtü'nün yüzüne doğru düştüğünde "Çek şunları kızım dikkatimi dağıtıyorsun" dedi.

Nil geri çekilirken yüzüne baktım. Zühtü'yü her an boğacakmış gibi bakıyordu. Neyse ki Zühtü bilgisayarıyla fazlasıyla meşguldü ki bunu fark edemiyordu.

"Bir şey bulabildiniz mi?" diyen sesle doğrulup Arda'ya baktım. Bana baktıktan sonra "Birkaç dosyayı kurtardı gibi ama henüz kontrol etmedik" diye sorusuna cevap veren Nil'e döndü.

Nil'in yanında durup kollarını göğsünde bağlayarak bilgisayar ekranına bakarken "Ne buldun?" diye sordu Zühtü'ye.

"Dostum gevezelik yapmayı keser misiniz? Konsantre olamıyorum. Henüz kontrol etmek için çok erken. Zarar görmüş dosyaları da onarmaya çalışıyorum. Kesin kafamın dibinde vızıldamayı"

Zühtü'nün çıkışıyla hepimiz birer adım geri gitmiştik. "Bu ne?" diyen Burak'ın sesiyle diğer tarafa döndük. Ekranda araç yoluna giren Aslan'ın arabası vardı. "Aslan ile Jack otopsiden dönüyor olmalı" diye mırıldanırken ekrana yaklaştım. Benimle aynı şeyi fark eden Nil omzumun üstünden ekrana bakarken "Hava bulutlu güneşlikleri neden indirmişler?" diye sordu.

Burak arabayı yakınlaştırdı ancak görüntü bulanıklaştığı için bir işimize yaramadı. Araba durdu. Hiç kimse inmediğinde kaşlarımı şüpheyle çattım. "Bir terslik var" diye mırıldanırken yukarıdan gelen patlama sesiyle bina sarsıldı ve her yer karanlığa gömüldü. Nil'i kendime çekerken sanki bir şey görebilecekmiş gibi bakışlarımı yukarı çevirdim.

Zühtü "Jeneratörümüzü patlattı" diyerek ortada olan durumu dile getirirken Arda telefonunun fenerini açmıştı. Toplantı odasında olan Ali Bey ile Asım abi de koşarak yanımıza gelirken biz de bilgisayar odasından çıkarak kapıya ilerledik.

Asım abi "Ne oldu?" diye sorduğunda Zühtü "Aslan'ın arabası araç yolunda durduktan sonra jeneratör havaya uçtu. Büyük ihtimal içindeki katildi" dedi.

Nil'in parmakları elimi sıkıca kavramıştı. "Aslan" diye fısıldadığında Arda "Jack de onun yanındaydı" dedi.

Herkes aynı anda kapıya yönelmişti. "Elektrik yok nasıl açacağız?" diye sorduğumda Ali abi öne geçip kapının altına eğildi. Kapının alt tarafında gizli bir yeri açtıktan sonra orada ayrı duran iki kabloyu birleştirdiğinde kapı tıs sesiyle yana doğru kaydı.

Kapı açılır açılmaz silahlarımızı çıkarttık. Arda önden giderken arkasından ilerleyeceğim sırada Nil beni geri çekti. "Step çıkar şunu artık. İkimizin de ölmesine sebep olacaksın" dediğinde "Tam aksinse seni koruyacağım" diyerek onu arkama çekip silahımı serbest elime alarak diğerlerinin arkasından ilerledim.

Yukarıdan gelen "Temiz" sesiyle silahımı indirip yerine koyarak adımlarımı hızlandırmıştım. Merdivenleri çıktığımızda çöplüğün içinden koşarak geçtik. Arda ile Asım abi arabanın kapısını açarken Asım abinin "Hayır" dediğini duydum.

Çöplük 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin