Bölüm 4

6.1K 541 65
                                    

Günaydın arkadaşlar, umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur. İyi okumalar, hayatınıza iyi bakın...

Kurt

Ellerimi omuzlarından kollarına kaydırdım. Tenini yavaşça okşayarak ellerini ellerimin içine aldım. Parmaklarını sıktığımda Kuzu'nun bedeni ürpererek titredi. Kulağına doğru eğilip "Üşüdün mü?" diye sordum. Küveti tamamen sıcak suyla doldurmuş ve kakao ile badem kokulu duş jeliyle suyu köpürtmüştüm. Su sıcaktı ama dışarıda kalan ıslak teni üşümüş olabilirdi.

Kuzu "Hayır" diye fısıldadıktan sonra yüzünü çevirip dudaklarını dudaklarıma sürttü. "Nil'i düşünüyordum" diye fısıldadığında ellerini bırakıp suyun üstünde açıkta duran karnını okşadım.

"Sence katil bizim de peşimize düşecek mi?" diye sorduğunda benim bedenim de ürperdi. Kollarımı onun etrafına sardım. Önce alnını sonra kulaklarını örtecek kadar uzayan saçlarını öptüm. "Sizi korumak için her şeyi yaparım" dediğimde kollarıma tutunarak "Seni kim koruyacak?" diye sordu.

İç çekerek dudaklarımızı birleştirdim. Ben kendimi koruyacaktım. Başka çarem yoktu. Onları tehlikeye atamazdım. Kuzu hamile olmasaydı her zaman yaptığımız gibi birbirimize sırtımızı dayayıp o orospu çocuğuyla istediği kadar savaşırdık ama bu sefer ben onsuz savaşacaktım. Ne kadar çaresiz hissettiğini biliyordum. Onu kaçırdıklarında şuan hissettiği çaresizliğin kat be katını iliklerime kadar hissetmiştim. Şimdi ben tehlikeye atılırken onun bir köşede durup beklemesi gerekecekti.

Karnını okşarken elimin altında hissettiğim darbeyle dudaklarından geri çekildim. Kuzu önüne dönüp karnına bakarken ben gülümseyerek "Oğlumuz kıskandı" dedim. Gülümseyerek kafasını çevirip tekrar bana baktı. "Oğlumuza gözlerini kapatmasını söyle çünkü seni istiyorum" dediğinde dudaklarımı yaladım.

"Bebeğim bunun iyi bir fikir olduğunu düşünmüyorum" derken bile sesimdeki tını itirazımın ne kadar boş olduğunu gösteriyordu. Onu deli gibi istiyordum. Ne zaman istememiştim ki?

Bedeni yan dönerken dudaklarıma uzandığında gözlerinin içine baktım. "Madem çok istiyorsun" diye mırıldandığımda gülümsedi. Elimle küvetin giderini tıkayan tıpayı çektikten sonra kollarımı bacaklarının ve kollarının altına yerleştirerek ayağa kalktım. Ortalık yatışana kadar evimizde son kez sevişeceksek bu yatağımda onun tadını çıkartarak yapmak istiyordum.

Onu yatağımıza yatırdığımda yatak örtüsü üstümüzden süzülen sularla ıslanmıştı. Karnı fazlasıyla büyüdüğü için sırt üstü yatamadığı için yan döndü. Arkasına yerleşirken omzunu öptüm. Yüzünü bana doğru çevirdiğinde dudaklarımızı birleştirerek ona istediğini verdim. Kalın dudaklarını yavaşça emdikten sonra dilimle ağzını işgal ederken parmaklarım bacaklarının arasına kaymıştı. Şimdiden ıslaktı. Klitorisini okşarken ağzımın içine doğru inledi. Dudaklarından ayrıldım. Çenesini öptükten sonra dudaklarımı hızlanan nabzının üstüne bastırdım. Parmağımı içine ittiğimde "Adeo" diye çığlık attı. Bu zevk anlarında gerçek adımı kullanmasına bayılıyordum.

Elini arkaya atıp aletimi sertçe kavradığında "Siktir!" diye tısladım. Eli aletim boyunca gezerken kalçamı ona doğru ittim. Parmağımı içinden çıkartıp bacağını kavradığımda elini geri çekti. Yavaşça içine kaydım. Kuzu hazla inleyip kafasını geriye doğru atarken örtüyü sıkıca kavradı. Göğsüm hızla inip kalkıyordu. Gözlerimi hamileliğiyle genişlemiş kalçalarının arasında kaybolan aletimden alamıyordum. Tamamen içine girmeden durdum. Geri çekilecekken elini arkaya atıp kalçamı yakaladı. Tırnakları kaba etime geçerken "Beni yarım bırakamazsın lanet olası" diye tısladı. Dudaklarımı yalayıp ona baktım. "Bebeğim, size zarar vermek istemiyorum" dediğimde gözlerinden öfkeli bir parıltı çakarak "Devam et Kurt" dedi nefes nefese. Küfrederek kalçamı öne attım. Kuzu tekrar çekilmemden korkarmış gibi parmaklarıyla sıkıca kalçamı tutuyordu. Tamamen içine girdiğimde zevkle inledim. Bir süre kıpırdamadan durduktan sonra elimle karnını okşayıp göğüslerine yöneldim. Kuzu kalçasını kıpırdattığında artık hareket etmem gerektiğini anlamıştım.

Çöplük 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin