میشنوی صدای مرا؟!
میشنوی نجوای غمم را؟
میبینی مرا و دم نمیزنی و من...
در مرگی مهجور، اسیر تیرگیها و شبزندهدار، از غمی که رهایم نمیکند...تو بگو این جنون، کِی راه میکشد از جانِ من و...
کِی رهایم میکند؟!میشنوی مرا؟
مرا که با تو سخن میگویم...قلبم عاجزانه، حضور تو را طلب میکند و
دستانم...
میگریند برای آغوشی که دور افتاده زِ من...ماهتابِ شبهای تنهایی...
بتاب و نهراس از این دیوانگی...که دیوانگی میان آغوشِ عشق،
همچو زندگیست، در ژرفای مدفنِ ناکامیها..._________
شبتون بخیر♥
کتاب چنج مای مایند، برای سومین بار پابلیش میشه.
اما با یک سری تغییرات.
ادیت های مختصری در متن.
و البته حذف اسمات ها.
پس اگه برای خوندن اسمات اینجا هستید،
باید بگم این کتاب قرار نیست هیچ اسماتی داشته باشه.پارت مقدمه هم به طور کامل تغییر کرده از اونجایی که نتونستم متن اصلی رو پیدا کنم و مجددا نوشتمش.
همینطور اسم پارت ها قراره تغییر کنن، چون دقیقا به خاطر ندارم که اسامی قبلی چیا بودن.
قرار نبود مجددا شروع شه،
چون علاوه بر اینکه پارت های خیلی زیادی از دست رفته بودن، واقعا حوصله ی شروع دوباره رو نداشتم.اما بعد از اینکه پارت ها رو مجددا و البته به شکل ادیت نشده پیدا کردم، تصمیم گرفتم به خاطر علاقه ی زیادی که به اولین کارم داشتم، و البته لطف خیلی از شما دوستان نسبت به این کتاب، دوباره پابلیشش کنم.
اگر تمایل داشته باشید میتونید مجددا بخونیدش.
و اگر کسانی رو میشناسید که خوندن کتاب قبلی رو از دست دادن، میتونید با تگ کردن کتاب جدید رو معرفی کنید.ممنون بابت همراهیتون.💙💚
(همین اول لازم میدونم این رو بگم چون قبلا چند نفر بهش اشاره کرده بودن...طبق گفته ی یه سری از دوستان این کتاب شبیه یه سریاله که بنده حتی یک قسمتش رو هم ندیدم! و الان هم اصلا حضور ذهن ندارم که اسمش چی بوده، فقط سه سکانس از اون سریال که ربط زیادی هم به اصل داستان نداره، توی این کتاب هست که ایدشون پیشنهاد یکی از دوستام بوده و توی باقی داستان هیچ شباهتی وجود نداره و اگر هم داره کاملا تصادفیه و ایده ی داستان به طور کامل متعلق به من هست.امیدوارم سوءتفاهمی در این مورد پیش نیاد.)
🌻🍃
:')♡~gisu
YOU ARE READING
Change My Mind~L.S [Completed]
Fanfiction"یکم صبر داشته باش، همهچیز تغییر میکنه..." "همهچیز؟! نه...هیچ چیزی عوض نمیشه، مگه اینکه اون لعنتی تغییر کنه..." "پس انجامش بده...نظرش رو تغییر بده..." پابلیش مجدد کتاب کامل شدهی change my mind. نوشته شده در اول فوریهی 2018. پایان، پنجم سپتامبر20...