In Abhay's home .. he entered angrily... n throwed all the things in Anger.. bcz today his past again came Haunting to him...
after all the breaking n shaking he suddenly found a pic .. abhay went stiff for few seconds... then he coldly .. hold the pic n looked at it... it was PIA's pic
Abhay - me apni kismat khud likhta hu... god can never bring happines to my life... bczzz i hv throwed away my hppiness long back... tum meri zindgi me waps kabhi nhi aogi... samjhi tumm!!! kabhi bhi nhi... or na he me ane dungaa. I HATE YOU PIA .. I HATE YOU...
he throwed the pic and the frame shattered into pieces....
In Paris
Piaa wss sitting in her sofa lost in hrr thoughts.. suddenly someone came n snapped her finger at hrr
girl - Hey ... piaaa.. wheere r u lost yr
piaaa - wht hppnd shanaya.. plz dnt distrb me...
shanaya - oye hoye.. kyu na disturb karu me.. bestiee h tu meri.. haq bnta h mera
piaa irritatingly - Shanaya plzz.. dnt irritate me.. now..
shanaya sighs - ohh great.. m sure.. aj frse offc me kuch hua hoga..
piaaa looked at her then stood up n went near window...
shanayaaa - piaaa... common tu h he itny rude sabke sath... to thori bht gossips to hongi na tujhe leke....
piaa smiled sadly - i dnt understand why...shanaya... jo dikhta h insan humeshA usi pe kyu vishwas karta h... kyu uske piche ki wajh janne ki koshish nhi krta...
shanaya understood her pain she softly tab her
shanaya- bczzz insaan ese he hote h.. Kabhi hum bhi tha.. aj nhi h...
piaa looked up at the sky n the stars pain was sheerly visible in her face...
shanaya softly - yaad aa ri h unki??
piaa - yaad ane k liye feelings ka hona zaruri hota h. feelings k liye dil ka hona zaruri hotaa h.. or mere pass to dono he ni h...
piaa started to go back to her room... shanaya from back
shanaya - 25 YEARS piaa.. 25 saal se hum dono ek dusre ko jnte h.. n mujhe pta h ki in 25 saalo me ek bhi raat esaa nhi gya jab tune unhe yaad na kia ho.. khud ko saza na di ho...
piaa angrily- Shanaya plzzz!!
shanaya - why pia why!!! vo bhi ese insaan k liye jisko 2 mnt nhi lge khudko tujhse dur karne me.. jisne kabhi tujhse PYAAR he ni kiaaa..
piaa angrily - ENOUGH shanayaa!!! haa 25 saalo se me tadpi hu royi hu... lekin ek bhi ansu uske liye nhi tha. ... he is no more in my life... agr Royi hu.. to unke liye jo mujhr chorke.. chle gye.. jo lautke nhi aa skte ...
piaa ran to her room n locked herself .
shanaya angrily - urrgghhh!!! ABHAY RAICHAND!!! jzz pray to god.. that u never need to face me.. bcz if i ever see u in my life i will SHOT u dead!!! itz a WITCH promise..
shanaya left...
otherside in New york..
Vinay entered in Abhays home worried ..
vinayyy - who called me ..
servant - sir it was me... !! sir abhay sir was very angry he is breaking everythngg .. n locked himself ...
vinay - oh noo
vinay ran to the room and banged door.. - Abhay.. Abhaayy .. common open the door.. Abhayyy .. .
but there was no response from the door..
Vinayy - ABB.. plzz yr open the door dammit.. look plzzz lets talk...
but still no respons
vinay worried - Abhay.. r u alright??
but hearing no respons he got more worried .. he broke the door...
vinay - Abhayy..
he saw whole room messed up .. n suddenly saw Abhay lieng unconsious on floor..
vinay panicked- Abhayyy!! oh shit
vinayy picked him up n lied him in bed..
vinay - Abhay..Abhay get up...
vinay checked him n sighs in defeat .. he put his palms on his forehead.. n chants some spellss...
few minutes later Abhay opened his eyes...
vinayy - feeling better??
Abhay jerked himself up - u...?? what the hell are u doing here?? jzz movee!!
vinay angrily - shut up abhayy!!! jzz shut up!! why u keep on doing things like this. why are u punishing urself haan...
Abhay - m not doing so
vinay - o really.. abhay.. 25 saalo se... srf is ghar ki diwaro ne or meine.. dekha h tujhe har pal ghut te huye.. marte huye... or kyu humesha eaa krta h kyu nhi leta drink.. u have gone so weak.. jzz fr not having ur drinks..
Abhay - ha to kiaa fark parta h.. me jiyu ya maru isse kisiko koi FARK nhi parta samjhee!!! n Vinaayy!! tum chahe kitnu bhi koshish kar lo.. me apne ap ko nhi badal sktaa.. me jesa thaa wesa re rahunga..
vinay softly - kiaa ese saza dene se sab thik hojaegaa... vo wapas aa jaenge jo tujhe chorke gye h...
.Abhay heart painned he closed his eyes....
vinay - acha wait me tere liye.. drink leke ata hu...
vinay left...
Abhay went near his window n .. looked up at the stars which were shinning.. as if laughing at his fate..
Abhay sadly - kyuu chale gyee.. mujhe chor k.. kyu...
in pia's room
pia hugging a picture n crying.. - why did u left me.. whyyy .
*Vinay is a Vampire *
*Shanaya is a witch*
they r not so imp character..
Precap - Clan meeting abhay pia face off..
*** Next part after 20+ votes ***
आप पढ़ रहे हैं
Khwaish ~ ( Book 2 A Sequel Of chahat sereis)
Fanfictioni know i broke many heart by giving a sad ending of "chahat"... but lets see whats store in "Khwaish" for us .. lets peep in.. Me and my friend dhara wrote it..