sid softly caressed his head.. letting him sleep not wanting to disturb him..
***** FLASHBACK*******
small lil ahaan playing with a toy .. maithili comes - Ahaan.. beta.. ao humare pass aoo..
Ahaan smiled n went to her - Maaa... dekho...
maithili smiled - Wahh humare bete ne to bht acchi tasvir bnayi h... tumhe pata h tumhare umar k bacche to likhna to dur ki baat .. kalam bhi nhi pakar skte thik se..
Ahaan chuckled - vo sab buddhu h maa...
maithili kissed him..
Ahaan sadly - maa humare baba kb ayenge...
maithili - bht jald baccha tab tak tum uski tasviro se he... man bharlo.. hum wada krte h hum bht jld tumhe milwayenge unse...
Ahaan smiled n cuddled her close to him...
maithil kissed him - Hummaraa rajaa beta (she kissed him)
Next scene...
maithili crying n throwing all things.. in anger..
ahaan scared - maaamaithili cried - Kese ABHAYENDRAA .. kese bhula dia tumne hume.. kese kisi or ko humaro jagah de skte ho tum.. kese..
Ahaan scared -maaa
maithili cried - tumhare pita hume bhul gye Ahaan... bhul gye vo hume....
she cried hugging him... ahaan was scared to see her mom cry...
Ahaan - maa.. me hu na.. me humesha apke sath rahunga.. kbhi.. apko cholk nhi jaunga... hume unki xalulat nhi h maa...
maithili cried.. coaxing him..
***** FLASHBCK ENDS******
Ahan woke up shouting - MAAA
immidiately he found himself in someones embrace it was sidd..
Siddd - Ssshhh.. bas Ahaan.. bass...
Ahaan looked at him.. n hurt - pappy.. kyu batayaa unko..
sid - because he has the ryt to know baccha .. dekho beta i know tum usse nafrat krte ho.. i still doesnt knoww the proper reason of hating him.. but Ahaan all i knw is vo baap h tumhara n use haq tha sach janne ka..
Ahaan looked away
sid - me ye nhi keh ra use apna lo.. par sach janne ka haq sabko hota h...
Ahaan - fine... apko kehna tha keh dia.. but m not gonaa hear any shit from him or his family..
Ahaan left...
other side
Abhay was still in tht jungle.. it was now morning... all the time he was going through the flashbacks n ahaan breaking dwn infront of him..
Abhay suddenly stood up - Mujhe nhi pata kia hua tha but ab me apne bete ko khud se dur nhi hone dunga.. bilkul bhi nhi..
Abhay weeped his tears n went home.. he has to set everything ryt...
Abhay entered R.mansion
Chahat - Dad... kha tha ap puri raat .. u knw phone bhi nhi lag ra tha
Abhay - not now chahat (saying he went to his room)
Arav - Dekhaa di.. i told u kuch na kuch problm zarur h jo mom or dad hume bata nhi rahe...
आप पढ़ रहे हैं
Khwaish ~ ( Book 2 A Sequel Of chahat sereis)
Fanfictioni know i broke many heart by giving a sad ending of "chahat"... but lets see whats store in "Khwaish" for us .. lets peep in.. Me and my friend dhara wrote it..