part-33

845 53 100
                                    

Scene starts in a bike Racing spot..

some girls - Wherz Ahaan .. race is gonaa strt.. he is late...

Some boys - Looks like ahaan got scared this time.. Cz  the competition is really tough.. Dave is .. a winner...

At tht time Ahaan entered ( Ahaan is tht boy with whom Raichnd kids met) with his dukati.. girls were likeee .. gaga over him..

One girl came and smoothly touched his cheeks - i knew it swtheart.. u will come..

Ahaan smirked - Ahaan always keep his promise.. ..

n the race started... girls were shouting Ahaan ahaan... n it happened again... Ahaan wins.. thr boys who were.. irking over it n supporting Dave .

Ahan smirked at them - A aww.. seems like ur so called winner cant able to win the race...

Ahaan put his hand on his shoulder - dude he can be a.. winner .but dude m a champion.. so better think before u bet against me..

Ahaan.. left..

other side..

Arav ansh chahat entered in R.mansion.. irritated..

pia laughed - yee kia halat bnake aye ho hehehe...

ansh angrily - mom.. dont laugh.. tht stupid boy.. .. he just messed it..

chahat angrily- He dnt knw with whom he messed it.. ek bar mil jay mujhr.. use dikha dungi.. bloody .. jerk..

Pia- wo wo... calm dwn gyz... n common go n fresh n up.. n chahst fr tum or me shoppng chlr jaenge...

Arav n Ansh left to their room...

It was night..

Aravv - bhai lets go to pub...

Ansh was amaxed

Arav - wht so funny

Ansh - i jzz wonder kia tu wohee arav h jise srf apne books .. or padhai se mtlab tha...

Aravv - listen bhai.. apko agr mazak he urana h na to raho yha.. m going.. n wese bhi... bohot kuch badalta h wakt k sth..

Arav was going ansh holds him - Are aree gussa kyu hota h.. yr.. .. chal chalte h ..

Arav n Ansh left for pub...

Arav was about to hv shots .. ansh was amazed ..

Arav - dont u dare start it here

ओह! यह छवि हमारे सामग्री दिशानिर्देशों का पालन नहीं करती है। प्रकाशन जारी रखने के लिए, कृपया इसे हटा दें या कोई भिन्न छवि अपलोड करें।


Arav - dont u dare start it here.. n come have it na

Ansh - wese man to mera bhi kr ra h.. par agr dono ne pili to drive kon karega..

Arav rolled his eyes- Aree dn wrry.. i cn drive...

Ansh glared - o plzz i donr wanaa met with a accident here atleast..

Khwaish ~ ( Book 2 A Sequel Of chahat sereis)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें