part-66

899 59 112
                                    

Few time passed.. it was still night..

Ahaan was hugging maithili's pic.. another soft hnd caressed him.. ahaan looked up n saw it was piaa...

Ahaan frowned - Aap..? ap yha kia kr ri h..

Piaa - apne bete se milne bhi na auu

Ahaan looked away..

piaa- baacchaaa... soye kyu nhi..

piaa took the pic from him.. - mom ki yaad aa ri h... ??

Ahaan sadly - meine apna bday celebrate kia he kahaa.. thori bht yaade h.. maa k sath.. vo bht pamper karty thi mujhe us din sara din mere sth rehty thi.. ek pal k liye mujhe ankho se dur nhi hone dety thi....fir.. unke jane k baad sab badal gya.... ek pal me meri duniya he badal gyi.. h fir koi nhi pyar krta tha mujhe.. i dnt even knw why m i so unwanted...

piaa hugged him- no baby.. oh god.. kese smjhau me tumhe u r not unwanted baccha...

Ahaan cried - to kyu mere sth esa hua bata sakty ho?? kyuu... unhone.... (he cried)

piaa - sshh.. bas baby bass...

Ahaan: it killed me being alone.. no body understood me.. no body appreciated me.. u know what.. no body was there to hold my hand and say that all will be okay.. no one.. everyone made me feel so worthless...

Piya: baccha... i understand u.. i love u... you're not worthless at all.. you are too precious to describe.. believe me..

Ahaan: (amused) kyu? kyu kar rhi ho aap ye sab? why do u even care for me? why?

Pia wiped his tears - i.. i don't know... i just do... agar tum puchoge ki kis REASON se me tumhari care karti hu.. honestly speaking i have no answer.. but is it bugs you that much?

Ahaan: (unprepared) nhi.. i didn't mean to..... aap......

Piya: ( cut him) me janty hu me tumhri maa ki jgh nhi le skty... lekin kia tum mujhe apne dil me ek choty si jgh nhi de skte??

Ahaan didnt evn know why he was saying this - you know Aap achii h...

piaa smiled - ohh esa kia?? to is ache log ki baat sunlo.. or khana kha lo.. tumne bahar to kuch khaya nhi hoga mujhe pata h..... n ab bhi gusse me dinner nhi kia.. plz kha lo..

Ahaan felt so much love in her voice.. he felt the motherly vibe from her.. the long lost Warmth that was gone from his life after maithili's death, he was finding it in piya's each words, each gaze, each actions... he was melting day by day...

piaa started feeding him and he ate from her hand.. without fussing much...

after sometime

Ahaan - bas kijiyee plzz .. or nhi khaya jaega ..

Piaa - Aree custard to tumne khaya he ni.. tumhare sare bhai behno ka favourt h evn kuhu ko bhi psnd ane lgi h.. hv it

Ahaan pouted - pet me jgh nhi h..

Piaa- ese kese nhi h. aa karo..

Ahaan - (with sudden impulse) bas karo na MOM kitna khilaogi.. ..

after saying this both Ahaan and piaa felt numb for a moment..

piaa suprised- k..kia.. kia kahaa tumne?? ek bar frse kaho??

Ahaan nervous

piaa cupped his face - plzz say na .. plzz

Ahaan quiet.. he coughed twice then he dropped his gaze down....

Khwaish ~ ( Book 2 A Sequel Of chahat sereis)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें