2 Ay Sonra....
"Hadi ama hurda kafa benden mi korktun?"
Eski ropotu kullanan robot bana sinirli bir şekilde bakıyordu.
Burda zamanı dururup size gelişen olayları açıklayam. Zaman dururamıyorum ama hani Spaydi min bir çizgi dizisi vardı arada zamanı durdurup konuşurdu. Onun gibi düşünün.
Şu iki ayda ben Peter ı ikna etmiştim ve onla birlikte yapıyordum bu işi. Portal işinde Dr. Strange sağolsun bana yardım etmişti. Ailemin yanına daha gidememiştim. Denedim ama olmuyor ne yapıyim. Ama kahramanlık işini zorda olsa yapıyorum. Okula gelirsek. Harika bir kopya yöntemi buldum da onu kullanıyom ehuehu. Şimdi portalcı olunca portal açıp Peter dan bakıyom. Ehuehu.
Şimdi ise Peter ile hurda bir robotu durduruyoruz. Yani şimdük çok anlamsız ama sosisli arabasını çalıyordu diğe. Hadi bankayı anlarım müzeyide ama sosisli arabası nedir yav.
"Bak portalcımısını dortalcımısın (bu nasıl kelime) anlamam ben. Çekil şurdan."
Adamın tam karşısındaydım. Peter ise adamın arkasında. Oyalamaları genelde ben yaparım.
Bu arada ehuehu uçabiliyormuşum. Süpermenim ben artık. Süper Unicorn.
Kafama göre bir yere portal açtım. Adamın yüzünün önüne geldim ve burnuna tekme attın. Ay çok eğlenceli.
Peter adam benle uğraşırken geriden ona ağ atıp gözlerini kapadı. Ve kafasını geriye çekerek yere düşmesini sağladı. Havalı hareketleri anlatmak çok zor.
Bir kötü daha alt edildikten sonra bir ara sokağa girdim ve kolyeme bastım. Ve kostüm gitti. Peter da üstünü nerdr değiştirdiyse yanıma geldi çantasıyla.
"Bir görev daha bitti Parker ne düşünüyorsun?"
Yüzüne çok bilmiş ifadesini koydu.
"O robot adam daha iyi oyalasydın işimiz daha çabuk biterdi."
Ona dil çıkarıp önden yürümeye. Arkamdan gelip kolumu tuttu.
"Şaka yaptım Unicorn hadi okula portal açta gidelim."
Derin bir nefes alıp okula bir portal açtım. Size harika bir haber Peter artık Liz i semiyor. Ehuehu mutluyum.
"Ya biz bu kimyayı falan hayatımızda nerde kullancaz cidden boşa birşey."
Ben portalcıyım yav. Kimya ile ilgilenmem ben yav.
*********
Okuk çıkışı....
Sıkıcı bir okul günü daha bittmişti. Sonundaaaa.
Yol ayrımına geldiğimizde Ned sağa bizde sola gittik. Ben bir şarkı mırldanırken Peter ise derin düşüncelere dalmıştı. Birden durdu durmasıyla bende durdum çöp kutusunun yanına gitti.
"Su şu harika DVD Player a baksana."
Benim gözlerim büyüdü. Nedense aklıma bir sahne geldi.
Peter çöpten çıkarıp ona 'haytının aşkı' imiş gibi baktı.
"Hadi Pete gidelim yapmamız gereken ödevler var. Şu DVD Player ile bakışmayı bırak."
Bakışları bana döndü. DVD Player ı kolunun altına koyup eve doğru yürümeye başladı bende peşinden.
Binanım önüne geldiğimizde bi si**ir dedim. Zamanı gelmiş olamaz ben daha konuşmalarımı ezberlemedim.
Peter bir ıslık çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güç/Peter Parker (Bitti)
FanfictionPizza mı Dondurma mı? Serisinin ilk kitabı. ********* "Ben burda olamam kesin öldümde cennetteyim." Bunu demem ile Peter yani Tom bana döndü. Valla eğer doğruysa deliricem. Pizzalar aşkına ben New York ta yım. Ve karşımda Tom var. "Senin ismin Pete...