Garipim Evet

1.8K 169 51
                                    

"Kanka bak Steve ve Tony varya."

Cansu ya döndüm. Gene ne yaptın Cansu acaba.

"Bana öyle bakma ben bir şey yapmadım. Beyfendiler kendilerine tripliler."

Ne! Olamaz izin veremem. En büyük shiplerimden biri bozulamaz.

Şuan Avengers kulesinde bana verilen oda da idim. Uyanalı iki gün olmuştu. Ama meğersem bana dışarı çıkma yasağı koymuşlar. Gıcıklar ya. Ben ne yaptım da bana o yasağı verdiniz.

"Kanka hemen beni bu odadan çıkartıyorsun. Shipim küsemez."

"Ama-"

"Hemen dedim!"

Cansu bir ya sabır çekerek yanıma geldi. Sonra kalkmamda yardımcı oldu. Şöyle ki Thanos un yanına uğradığımdan beri (yani rüya gibi gidip görünmez olup onu izlediğimden beri) baya yorgun gibiydim. Babaanneme sordum oda bu iş baya güç ister dedi. Bende neden o zaman beni gönderdiniz bem istemedim felan tribimnr girdim felan öyle.

Bide şey var tabi o öbür taşları nasıl alıcaz var. Şöyle düşündük portal açıp o taşların bazılarını kaçırmak. Bunlar tamam ama sıkıntı şu Ruh taşı. Ruh taşında ne yapıcaz biz!

Odadan çıkıp mutfağa gittik. Steve yemek yapıyor. Tony de koltuğa oturmuş çaktırmamaya çalışarak Steve izliyor. Ehuehu biz fark ettik Tony.

Tony nin yanına gittim. Cansu yu da Steve kakaladım.

Tony nin yanına Polyana gibi seke seke gittim. Sonra koltuğa füze gibi atladım. Tony korltu tabi.

"Bay Stark fark etmiyoruz sanmayın Steve kesiyorsunuz yani çok belli."

Bana 'Sen ne diğon hacı' bakışı attı. Sonra kaşlarını çatarak.

"Su senin yatakta olman gerekiyor. Hadi he-"

"Bay Stark beni asla bir yere göndermezsiniz. Şimdi söyleyin bana doğru söyleyün lütfen. Steve seviyor musunuz?"

Bana tedirgince baktı. Gözlerini kaçırdı. Ahanda seviyor.

"Seviyorsunuz."

Bir şey demedi. Ben derin bir nefes aldım. Sonra Steve nin ve Cansu nun buraya doğru geldiğini gördüm. Cansu nun yüzünde pis bir sırıtış vardı. O da öğennmil. O zaman bir az kıskandıralım değil mi.

Ben Tony nin yanağını öpüp koşarak uzaklaştım. Ve Steve izleyebileceğim bir yere saklandım. Cansu da şaşırmıştı tabi. Ama sonra anlayıp sırıtmamaya çalıştı. Steve şaşkınca Tony e bakıyordu. Tony ise 'az önce ne oldi' yüz ifadesi vardı. Cansu beni gördü. Ona 'hemen ordan ayrıl' bakışı attım. Oda hemen yanıma geldi ve izlrmeye başladı. Tony ayağa kalkıp Steve nin karşısına geçti. Bir şey olucak.

Sonra arkamızdan bir ses geldi.

"Hey ne yapıyorsunuz?"

Wanda gelmiş. Ona döndüm ve kısık sesle.

"Steve ve Tony i sevgili yapmaya çalışıyoruz."

Wanda da hemen yanımıza gelip izlemeye başladı.

"Su sen çok garip birisin."

"Garipim evet."

Tony Steve e açıklama yapmaya çalışıyordu. Steve ise onu dinlemiyordu.

"Bence izlememeliyiz."

Cansu ya döndüm. Olmaz izlemem gerek.

"Ama olmaz ki izlemezsek."

Güç/Peter Parker (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin