Gönül yine sıkılmış öylesinde sosyel medyada geziyordu. Birden insta da ne görsün yeni fragman. Tabiki 938373773 kere izlemedi canım. O sayıyı okumadan geçenlere selam bu arada.
"Acaba bunları Su görse ne yapardı? Hii beni keserdi. Ama göstermez isem de beni keser. Pöff illa göstericem bu deliye."
Gönül Su yu yanına çağırmak zorunda olduğu için hemen Su yu çağırdı. Su ilk şaşırdı. Sonra Gönül e döndü ve garipçe baktı.
"Sevgili yazar. Amaç? Lan tam Loki il-"
"Lan diğer bölüme spoydi verme salak."
"İyi be! Ne için geldim?"
"Ha şey için. Tamam söyliycem ama delirme."
Su meraklı bir şekilde baktı.
"Ne diyceksin? Hemen de! Merak ettim çabucak de."
"Pekala Avengers ın yeni filminin fragmanı çıktı. Ha bide Captain Marvel vizyona girdi. Örümcek adamın fragmanı var bide. Seni bu evrene bundan dolayı çağırdım."
Su şaşkınca baktı. Ahh garibim baya şaşırdı hem de.
"Ve sen bunu şimdi haber veriyorsun! Lan ben orda taş arıyim sen burda ohh anca bizi maceraya yolla. Hemen bunları bir flasha yüklüyorsun. Ben de bunları bizi-"
"Hopp dur. Kuralları biliyorsun. Sadece abin ve Cansu."
Su bıkkınca nefes aldı.
"Tamam sadece Cansu ve abime izleticem."
Gönül ona ciddi bir şekilde baktı.
"Valla sadece onlar ya."
Gönül göz devirdi. Cebindeki flashı ona uzattı
"Bak seni izliyorum bunu bil! Bir şey olursa ne olucağını biliyorsun."
"Evet biliyorum. Bu kadar değil mi?"
"Evet bu kadar şimdi git."
Su göz devirdi sonra portal açıp geri gitti.
Gönül söve söve bilgisayarın başına geri geçti ve Avengers: End Game in son fragmanından Tony nin Peter ile çekildiği fotoğrafa baktığı sahneye baktı.
"Merak etme Tony o intikamı ben alıcam. Aşkım Peter be. Ne kadar tatlısın sen."
Sonra Thor ve Carol sahnesini açtı.
"Sizi shipleme isteyim hep artıyor be. Hii o sahneyi unuttuk."
Steve ve Tony sahnesi.
"Allahım ayy bayılıcam. Valla yakında filmde var ohh. Üç saat iki dakika bide miss."
*******************
Selamlar... Evet böyle bir bölüm yapma isteyi geldide. Sonuçta Su'yun her şeyi öğrenmesi gerekti. Anca bu kadar oldu bir şey yapamam. Diğer türlü spoydi idi. Umarım beğenmişsinizdir....
Kelime sayısı: 325
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güç/Peter Parker (Bitti)
FanfictionPizza mı Dondurma mı? Serisinin ilk kitabı. ********* "Ben burda olamam kesin öldümde cennetteyim." Bunu demem ile Peter yani Tom bana döndü. Valla eğer doğruysa deliricem. Pizzalar aşkına ben New York ta yım. Ve karşımda Tom var. "Senin ismin Pete...