Deadpool bütün olayları nerden öğrendiyse. Yazar-Kesinlikle benden değil öhm. Bize yardım etmeyi kabul etti. Ben onu abime kakaladım. Normalde abim Peter ı alcaktı. Ama ben izin verirmiyim nope.
Peter ı almış Strange nin yanına gidiyordum.
"Taşı vermezse sen onu tut ben boynundan alırım sonra portal açıp kaçarız."
Diyip kapıyı tıklattım. Acaba taşı kullanıp geleceğimizi anlar mı? Hımm umarım anlamaz.
Kapıyı pelerin açtı. Ona gülümseyip "asla bir bok yapmıycaz" bakışı attım. Sonra içeri girdim
"Bay Strange! Heyooo kimse yok mu? Pelerin var sen yoksun."
Birden önüme bir portal açıldı. Ben geriledim ve o yöne baktım. Adam havalı giriş yaptı Rıza baba.
"Ne için gelmiştiniz?"
Peter ile birbirimize baktık. Ona "sen söyle" bakışı attım. Tabi o da gerildi ilk sonra Strange dönüp.
"Bay Strange... Şey aslına size söylememiz gereken bir şey va-"
"Zaman taşı bize lazım!"
Starnge kaşlarını çattı. Ay birden söyleye verdim elimde değil.
"Olmaz benim bu taşı ko-"
"Bizim de bu dünyayı korumamız gerek. Ya o taşı ver yada"
Peter a dönüp.
"Yada?"
"Yada biz alalım!"
"Hı hı aynen ondan."
Kollarını göğsümde birleştirdim ve ciddi bir ifade ile ona baktım.
"Şuan zamanı geri sarıp bunları dedirtmeyebilirim size biliyorsunız değil mi?"
"Şuan portal açıp seni başka yere gönderebilirim biliyorsun değil mi?"
Tehdite karşı tehdit yaparız bizde.
Bana korkunç bir bakış attı. Ama korktum mu? Hayır. Biz bu bakışların daha kötülerini gördük.
"Verirse olmaz biz bunları korumak için burdayız."
"Bak ben bir taş için dünyanın yok olmasına izin veremem!"
Peter a bir bakış attım. Kaşlarını çattı. Anlamadı aferin ona. "Onu tut" bakışı attım. Sonunda anlayıp gidip kollarından tutu. Strange ne olduğunu anlamadı tabi. Ben hemen taşı aldım. Ve portal açtım Peter hemen yanıma geldi ve portaldan tam geçicekken.
"Unutmayın Bay Strange bir taşı korkumak hep saçmadır. Wong a selamlarımı ilet."
Diyip portaldan geçip üstte geldim. Portal açıp buraya gelebilirdi ama burda kalabalığız illa onu alt ederiz. Hem bizim Hulk umuz var.
Elimde taşı hava atıp tutuyordum.
"Bir taş bitti beşi kaldı."
Peter başınk salladı
"Ben ağ atıcılarımı konturol edicem. Görüşürüz."
"Görüşürüz."
Ve Peter ım gönlümün efendisi gitti.
Birden yanımda bir potal açıldı. Oraya baktım abim gelmişti. Abimin elinde güç taşı vardı şaşkınca baktım.
"Sen? Nasıl?"
"Eee abin uzun zamandır bu işi yapıyor. Uzaklara portal açmak çocuk oyuncağı."
Etrafa baktım. Ama bir saniye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güç/Peter Parker (Bitti)
FanfictionPizza mı Dondurma mı? Serisinin ilk kitabı. ********* "Ben burda olamam kesin öldümde cennetteyim." Bunu demem ile Peter yani Tom bana döndü. Valla eğer doğruysa deliricem. Pizzalar aşkına ben New York ta yım. Ve karşımda Tom var. "Senin ismin Pete...