"Kamerayı cama tut ve havalı konuş bence."
Peter ile gidiyorduk. Kalkanı ben çalıcam aga Peter a yedirmem. Ehuehu havalı giriş yapıcam.
Arabada sıkılmış takılıyorduk. Ve Peter vlog çekiyordu. Kamerayı cama tuttu şimdi o ezberlediğim replikleri arkadan bende söyliğcem öhm.
(Pete ve Su aynı anda) "New York Quenns. Sakat bir yer ama evim burası."
Peter bana döndü. Yuh ama bakışı attı sonra. Tombik abi.(Evet ona öyle diyorum.)
"Kiminle konuşuyorsunuz?"
Peter tam başlıycakken.
"Tombik abicim. Kimseyle konuşmuyoruz. (elleri ile tırnak işareti yapar). Ufak bir gezi videosu işte."
Ya tombik diğince aklıma döner geldi. Ay galiba ben acıktım. Tony zenginsin arabaya biraz yemek koysaydın bari.
"Bu videoyu bir ye-"
"Tamam be yayınlamıycaz!"
Sonra aradaki camı kapadı. Gıcık ya.
"Bu Happy gıcık ya."
Homurdanmaya başladım. Peter ise gezi videosuna devam etti. Sonra kamerayı bana döndürdü.
"Bize birşey söyleğin bayan Su!"
Kameraya döndüm.
"Şişko ve gıcık adamlardan uzak durun. Hele Happy gibi olanlardan."
Dedim. Sonra telefonumu çıkartıp MJ ile mesazlaşmaya başladım. Evet bide bu var MJ ile kanka oldum.
Sakin ama deli- Su neredesiniz?
Aha gel açıkla o bilmiyordu. Ama hadi atıcam birşeyler.
Su- Ya burs mevzusu vardı da kayıt yapmaya Almanya ya gidiyoruz.
Sonra MJ yazıyor yazısı çıktı. Ama sonra araba durdu. Bir saniye ben birşey unuttum. Biz uçakla gidicez. Hemde beleşe. Ohh miss.
Happy arabadan indi. Bende inip o özel jete baktım. Ayy bu çok güzel.
Uçağa geçip oturdum karşıma Peter oturdu. Özel uçakla gidiyoz ay ego kasıcam ben.
"Su sen hiç uçağa bindin mi?"
Peter a döndüm. Ve başımı hayır anlamında salladım. Ama benim işim uçmak reis. Ya bişey diğcem benim çişim geldi. Üff şimdi mi!
"Şey bu-bu sesi yapması normal mi sence?"
Kıkırdadım. Happy birşey demedi ama bize umutsuz vaka der gibi baktı. Gözlerimi kısıp cama döndüm. Tombik döner ne olcak. Happy uyuya kalsın ağada yapacam valla adama.
Happy uyuyana kadar müzik dinledim. Peter ise stresten gözlerini kapamış derin nefes almıştı. Ayy bu baya kötü.
Peter ın ellerini ellerimin içine aldım. Gözlerini açıp bana baktı. Ona gülümsedim. Oda bana gülümsedi. Sonra Happy e baktım.
"Peter iyi izle beni."
Ayağa kalkıp Happy nin yanına gittim. Sonra saçımla burnunu gıdıkladım zıplayarak uyandı ve ben koşarak yerime oturdum. Peter kahkaha atmamak için kendini tuttuyordu. Bende başımı cama çevirip saçımla yüzümü sakladım ve güldüm.
~~~~~~~~~
Uçaktan indik sonunda ve otele gidiyorduk. Arabadayken Peter ile vlog çekiyorduk.
"Neden Berlin deyiz kimse söylemedi. Ne yapıcağımızıda söylemediler şeyle ilgili galiba-."
Ben söze girdim.
"Kaptan America sıyırmış."
Peter gülmeye başladı. Yaa ben seni yerim. Öhm yani şey ya boşverin.
Otele gediğimizde odaların katına geldik. Happy önden gidip gösterdi.
"Burası sizin."
Ne! Sizin? Aynı oda? Ben niye şaşırıyom ki normalde de aynı odada kalıyoruz. Aynı yatak olmasın lütfen.
Odaya geçiyorduk ki Happy;
"Hazırlanın."
Başımızı salladık. Odaya geçtik. Eee burda tek yatak var. Delirme Su.
Peter eski kostümü çıkarınca bende bilmiyormuş gibi salonum kapısını açtım.
"Pete başka oda var. Ve sehpanın üstünde bir valiz var."
Peter koşarak geldi hemen çantayı açtı. Kostüme bak be!
"Bu-bu inanılmaz. Sence bu benim mi?"
"Tabiki senin. Ben örümcem adam olmadığma göre."
Diğip odaya geçtim.
"Pete sıkıntı var. Tek yatak var burda."
Peter yanıma geldi.
"Bunu sonra düşünürüz hadi hazırlan."
Kolyeme bastım.
"Ben hazırım. Sen kendine bak."
Diğip salona geçtim. Dolapları açıp baktım. Aboo çikolata dolu. Sağol Tony.
Peter da hazırlandı. Sonra tombik döner geldi.
"Gidiyoruz."
Başımı salladım. Beni bekle kalkan Kahinat Şovalyesi geliyor.
*************
Kelime sayısı: 553
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güç/Peter Parker (Bitti)
FanfictionPizza mı Dondurma mı? Serisinin ilk kitabı. ********* "Ben burda olamam kesin öldümde cennetteyim." Bunu demem ile Peter yani Tom bana döndü. Valla eğer doğruysa deliricem. Pizzalar aşkına ben New York ta yım. Ve karşımda Tom var. "Senin ismin Pete...