Yalnız kalmam gerektiğini söyleyip uyumam gerektiğini anlatmıştım sonunda oh be. Şimdi uyuma time.
********
Camsız bir odadaydım sanırım. Kapı yoktu, ışık azda olsa vardı. Arkamda bir hareketlilik hissettiğimde arkamı döndüm. Zar zor görüyordum. Ama anladığım kadarıyla bir çocuktu. Odanın ışıkları birden yandı. BU NE LAN.
"Söylesene Su. Beni neden kurtarmadın? Anneme neden götürmedin?"
Karşımda yırtık tişörtü kafasından kan akan dağınık uzun saçlı bir kız çocuğu vardı. Bu korkunç.
"Se-sende kimsin?"
"Kurtaramadığın çocuk unuttun mu?"
"Öyle biri yok."
"Var Su. İçindeki o kurtaramadığın çocuğum ben."
"Hamile miyim? Kimden lan?"
Bana garipçe baktı. Kabusta bile ciddi olamıyorum.
"Hayır senin o ölen çocuk ruhun. Ama kötü yanı."
"Uuu baya korkunçsun ha. Senle birini korkutabilir miyim?"
Kız sinirlendi. Birden kafamda sesler yankılandı.
"Su nasıl böyle kalabiliyorsun? Kar-"
"Hela'cım ölmemi istiyorsan bana başka numaralarla gel canım."
Birden ortam değişti. Bir mezarlık oldu.
"Karşındaki mezar taşına bak!"
Baktım. Aaa adım yazıyor. Ne şaşırdım ama.
"Ama istediğim gibi olmamış ki bu. Ooo sen buralarada gelir miydin yazısı nerde? Ama olmuyor bu."
Üzgünüm Hela'yı seven okuyucular. Ama sinirlendirmeliyim onu. Çok sorry.
"Sen hiç ciddi olamaz mısın?"
"Homi... Bilmem."
"O zaman başka bir şey deneriz."
Birden kendimş bir havuz kenarında buldum. Oh hayır bunu yapamaz.
"Söylesene Cansever serinlemek ister misin?"
"Yok canım almiyim ben ya."
Yürümeye çalıştım ama olmadı. Ellerim bağlanmıştı birden. Ah hadi ama.
"İyi serinlemeler."
Demesi ile kendimi suyun içinde buldum. Ellerim bağlıydı. Çırpınmaya başladım. Nefes alamıyordum. Bu bir rüya Su. Uyanmalıyım. Ama olmuyor. Rüyada nasıl ölünür enter.
"Su nefes al. Kalk hadi."
Derin bir nefes aldım ve öksürmeye başladım. Neden ıslağım?
"Bana ne oldu?"
Etrafa baktım. Cidden bir havuzun yanındaydım ve ıslaktım. Merlin cidden boğuluyordum.
"Kontrol için odana geldim ama yoktun zorda olsa Ateş abi ile seni bulduk."
Peter'a şok içinde baktım. O da ıslaktı.
"Sonra seni burda bulduk. Bir terslik vardı bundan dolayı hemen buraya geldik. Geldiğimizde havuza atladığını gördük. Ben hemen peşinden atladım ve seni buraya çektim. Nefes almayınca suni teneffüs yaptım."
Şaşkınlıkla bir havuza birde ıslak üstüme yine baktım. Gözlerim birden doldu.
"Ö-ölüyordum."
Peter beni kendine çekip sarıldı ve saçlarımı okşamaya başladı.
"Sakin ol. Sonra anlatırsın."
Beni birden kucağına aldı. Kafamı göğsüne yasladım. Gözlerimi kapamak istemiyordum.
"Kendini kasma. Bir şey olmıycak ben burdayım."
Kafamı kaldırıp Peter'a baktım. Bana sıcak bir şekilde gülümsedi. Ben de dayanamayıp gözlerimş kapadım.
*******
Ateş'den
Su'yu böyle görmeye dayanamıyordum. Geri dönmesine sevinsemde kabusları ve görücekleri canımı acıtıyordu. Ve daha demin resmen ölücekti.
"Ne yapıcaz?"
Dalgın bakışlarımı Peter'a çevirdim. Derin bir nefes aldım.
"Asgard'a gitmeliymişiz. Odin çağırdı. Sanırım o biliyor."
"Umarım biliyordur."
O da kendini sıkıyordu. Kucağındaki Su ya bir bakış attım ve sonra bir portar açıp kulleye geri döndük.
Kuleye döndüğümüzde Damla hemen yanımıza geldi.
"Hemen Asgard'a gitmeliyiz yoksa bu şeyler artıcak. Thor'dan haber aldım. Birazdan burda olur."
"Üstünü değiştirmeliyiz. Islak hasta olmasın."
Bakışlarım Peter'a döndü. Bu çocuk gardaşıma baya sevdalı.
"Tamam sen odasına götür onu ben geliyorum."
Peter başını sallayıp onu odasına götürdü. Damla saatine bir bakış atıp bana döndü.
"Sen de hazırlan. Abisi olarak yanında ol kardeşinin."
Gülümseyerek başımı salladım.
"Şey o zaman sonra görüşürüz."
"Görüşürüz."
Diyip bana gülümseyerek yanımdan ayrıldı. Bu kız neden bana farklı geliyor.
*******
Su'dan
"Su hadi kalk güzelim üstünü değiştirelim."
Yorgun olan gözlerimi açıp Peter'a baktım. Yataktan doğrulup gözlerimi ovaladım.
"Tamam sen de git üstünü değiştir hasta olma."
Yanağımı öpüp odadan çıktı. O çıktı ama Damla girdi.
"Hadi kanka giyin gidiyoruz Asgard'a. Ölmemen lazım büyük güç şovalyesi."
Dolabıma gittim ve unicornlu bir sweat ve altıma siyah kotumu giydim. Damla'nın yanına gittim.
"Thor'u mu bekliyoruz?"
Başını evet anlamında salladı. Gökkuşağı köprüsünde yürüycem be.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güç/Peter Parker (Bitti)
FanfictionPizza mı Dondurma mı? Serisinin ilk kitabı. ********* "Ben burda olamam kesin öldümde cennetteyim." Bunu demem ile Peter yani Tom bana döndü. Valla eğer doğruysa deliricem. Pizzalar aşkına ben New York ta yım. Ve karşımda Tom var. "Senin ismin Pete...