Ben Hela'ya "sen ciddi misin moruq?" bakışı atıyordum. Thor Loki felan seni yenememiş ben mi yenicem seni?
"Tamam başlayalım. O zaman dans."
Bir güç topu ona fırlattım ama o hemen kaçtı. Sonra o bana bir şey fırlattı ben de kalkan yaptım. Sonra ellerini yere koyup birkaç şey söyledi anlamadığım ve üç tane büyük köpek çıktı ateşli mateşli lan bunlar.
"Cehennem iblisleri, ah artı ben. Vazgeç Cansever, ben kazandım."
Ona döndüm ve Wade gibi sırıtıp orta parmak çektim.
"Rüyanda seni yelloz."
Bana bakıp sırıttı ve köpekleri ile üzerime geldi ben de o çok bilmiş kahraman bakışı attım. Aklımda bir fikir vardı. Tam güç.
Üstüme gelince hemen bir portal açtım ve kaçtım sonra Infınıty den çaldığım Strange ve Peter'ın şeyi yaptım.
Ah durun bunu kendim anlatamam yazar devir alman gerek.
Yazar: Zorlar bana kalsın zaten hep.Su Hela'nın arkasında bir portal açtı güç bombası attı ve bir portaldan geçerken.
"Portal yumruğu"
Sonra başka bir portaldan geçip bacaklarına tekme attı.
"Portal tekmesi."
Sonra tepesinde belirip büyük güç topu yaptı.
"Kombo portal bombası."
Hela yere düştü ama tabi gene kalktı ve birden Su'yun üstüne iblisler saldırdı daha portal açmadan. Hela ona doğru gelirken bir hançer yaptı kandan ve dibinde dururken sırıtarak.
"Kaybettin Su Cansever."
Ve hançeri kalbine sapladı. Ama bir sorun vardı hançeri sapladığında su kül olmuştu.
"Ah unuttun mu Hela ben evrenlere portal açabiliyorum."
Hela sinirle arkasına döndü ve şaşırdı. Nasıl yapmıştı?
"O ben değildim o yeni keşfettiğim evrendeki kopyam. Ve ölümsüz inanabiliyor musun? Ahh adı da Toprak. Paraler evren şeyi işte ne yapabilirsin ki?"
Hela sinirle ona doğru gelirken Su başka bir portal açıp kaçtı.
"Nerdesin Cansever? Yoksa korktun mu?"
Birden karşısında sadece Su'yun kafası belirdi. Su ona tekme attı ve Hela'yı yere düşürdü.
"Bak sadece kafam var. Harry Potter'dan ufak bir şey ödünç aldım. En azından o evrende onun kardeşi vardı o verdi hemen bunu. İşim bitsin götürcem."
Pelerini tamamen takıp kayboldu. Hela dikkatlice konsantre oldu ve bir yere hançerini sapladı.
"Ah hadi ama Hela. Bu evrenin kurucusu Stan Lee'yi mi hançerledin sen?!"
Stan ona gülümseyip el salladı ve kayboldu. Sonra Su görünür oldu ve iblisleri yok etti sonra bir portal açıp Hela'nın karşısına geçti.
"Ölüm tanrıçası Hela. Görüşmek üzere öbür tarafta."
Ve kendi hançerini sapladı. Hela şaşkınlıkla ona baktı ve yere yığıldı.
" Oha kazandım."
Su iki kolunu havaya kaldırıp dans etmeye başladı mutlulukla.
"Evet Su Cansever yine kazanıyor ve seyirciler coşuyor. Evet maçı Su aldı. Kapak olsun sana Marvel. Tamam yazar ben anlatımı alabilirim."
Dans ederek ormanda yürümeye devam ettim.
"Bunun öcü acı olucak Su Cansever. Elbet be-"
"NAH SEN KAZANICAN. HEP BEN KAZANICAM CANIM."
Seke seke ve mutlu mutlu ormanda mağrayı aramaya devam ettim.
********
"Londra köprüsü yıkılıyor, yıkılıyor. Londra köprüsü yıkılıyor. Sevgili leydi."
Şimdi bunu korkunç şekilde gergince söylediğimi düşünün. Çünki öyle söylüyorum.
Sonunda bir mağranın önünegelip oraya girdim. Umarım ayı mağarası değildir.
Yavaşçta içeri girdim ve ilerlemeye başladım. Bir göl ve gölün ortasındaki taşta oturan siyah kanatlı, yüzü gözükmeyen cüppeli kişi? Buram buram gerilim ohh.
"Hey Kara Melek siz misiniz?"
Kara Melek ayağa kalktı ve kafasını kaldırıp bana baktı. Oha bu beni öbür tarafta Damon ve adamlarından kurtaran ve Hela ile konuşmamı söyleyen adam. Ya adı neydi bunun?
"Adım Aaron. Evet o adamım. Yani ben kara melek. Seni izleyen ve çok iyi tanıyan kişi ."
Yarı yarıya sapık lan bu.
"Sapık değilim."
Şaşkın gözlerle ona baktım.
"Hiii zihin okuyon. Ama bu haksızlık. Banane."
Birden yok oldu ve önümde belirdi ve ben çığlık atarak geri adım attım.
"Korkma Su. Merak etme bir şey yapmam. Sonuçta kutsal güç seni seçti."
Kaşlarımı çattım. Oha kutsandım.
"Büyük Güç Şovalyesi Su. Buraya yemini bozmaya geldin."
Parmak şıklattı ve eline bir hançer geldi. Hayır gene ölmem.
"Ölmiyceksin seni salak kız sadece yemini bozmak için kanın lazım. Kanınla bir içicek hazırlıycam ve içiceksin. Sonra bozulcak."
Ona sinirlice baktım. Elimle bir güç kılıcı yaptım ve üstüne yürüyüp.
"Ben. Bütün. Yolu. Bunu. Öğrenmek. İçin. Mi. Geldim?!"
Melek korkan gözlerle bana baktı ve sonra geri adım atarak boğazını temizledi.
"Yemini sadece bir Kara Melek bozabilir."
"Hee onu baştan söylesene. "
Elimdeki kılıcı yok ettim ve onun elindeki hançeri gösterip.
"Hadisene yap şunu."
Elimi alıp avucumu kesti ve akan kanı ne ara aldığını bilmediğim kadehe koydu sonra elimi bıraktı ve kadehe birkaç şey doldurdu sonra elindeki ne ara aldığını bilmediğim kaşıkla karıştırıp bana uzattı.
"Buyurun leydim içkiniz."
"Saolun lordum."
İçiceği aldım ve derin bir nefes aldım.
"İçtikten sonra bünyen kaldırmayıp-"
Daha sözünü bitirmeden kafama diktim ve içtim.
"Imm kanımın tadı iyiy- oww noluyor."
Kafamı tuttum birden.
"Bünyen kaldırmayıp bayılabilirsin diycektim. Neden söz dinlemezsin ki!?"
Yanıma geldiğinde ben yere doğru düşerken beni tuttu. Gene bayıldık iyi mi?
Kelime sayısı:755
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güç/Peter Parker (Bitti)
FanfictionPizza mı Dondurma mı? Serisinin ilk kitabı. ********* "Ben burda olamam kesin öldümde cennetteyim." Bunu demem ile Peter yani Tom bana döndü. Valla eğer doğruysa deliricem. Pizzalar aşkına ben New York ta yım. Ve karşımda Tom var. "Senin ismin Pete...