Ölüm mü?

1.1K 123 38
                                    

Selam okuyucularım. Evet sonunda üşenmeyip bölümü yazdım şimdi karşınızda işte yav... Hadi iyi okumalar.

***********

-Yazardan devam...-

Her şey bir anda olmuştu. Su parmağını şıklattığında Thanos ve ordusu toz oldu. Su yerde yatıyordu. Tony hemen onun yanına gitti. Su zar zor nefes alıyordu.

"Su dayan tamam mı yaşıycaksın."

Tony kızı kucağına tam alıcaktı ki.

"Be-beni bırak Tony ku-kurtulamam."

Tony tam bir şey diycekti ki Peter geldi. Sevdiği kızı yerde can çekişirken gördü hemen yanına gitti.

"Su güzelim. Lü-lütfen gitme."

Peter suyun yüzünü avuçlarını almıştı ağlayarak ona bakıyordu. Su zar zor yutkundu.

"Üz-üzgünüm öğrümceğim."

"Hayır hayır."

Su acı bir gülümseme yolladı ona. Peter onu ellerinden tuttu ve kendine çekip dudaklarını birleştirdi. Su zorda olsa Peter ellerini sıkıyordu. Ama bir süre sonra sıkmayı kesti. Peter ondan ayrıldı. Su... Artık ölmüştü.

"HAYIR BENİ BIRAKAMAZSIN HAYALLERİMİZ VARDI SU hayır hayır gi-gidemezsin."

Peter bunları söyleyip duruyordu. Tony Peter ın omzunu tuttu.

"Üzgünüm evlat."

********

Yazarcık sizi şaşırtıcak ehe
~Su'dan devam...~

Gözlerimi açmaya korkuyordum. Ama açmak zorundaydım. Yavaşça açtım. Lan neden dediğim yerde değilim. Yani o kadar kötülükte yapmadım nedem cehennem gibi bir yerdeyim ya.

Ayağa kaltım. Burası ürpertici bir ormandı. Derin bir nefes aldım ve yavaşça yürümeye başladım.

"Heyyo kimse yok mu?"

Ses yok. Töbe töbe korkuyom ha.

Biraz ilerledikten sonra karşıma büs büyük bir kapı çıktı. Kapıyı ittim. Normalde kilitli derdim açıldı bu la. İçeriye doğru yavaş adımlarla yürüdüm. Korku filmlerine benzedi bu iyice ha.

Ve bi kapı daha. Kapıları çok seven bir yere geldim ben galiba. O kapıyı da açtım ve içeri girdim. Burası nasıl ortam lan.

Mahkeme salonu gibi bir yerdeydim. Önümdeki kürsüde üç kişi vardı. Orta da oturan kız diğerleri erkekti.

"Ah Su Cansever. Hoş geldin. Biz de seni bekliyorduk."

Kadın garip ve ürkütücü bir gülüş attı bana. O nasıl gülüş lan.

"Hoşbuldum da siz kimsiniz ve benim burda ne işim var?"

Kadın kahkaha attı. Diğer adamlarsa bana hayattan bezmiş gibi baktılar. Lan sağdaki ne kadar Damon a benziyor. Acaba vampir midir?

"Ah Su biz Şovalye konseyiyiz. Ve-"

"Mahkemeye mi çıktım? Bileydim böyle olacağını. Bakın valla suçum yok hepsi Thanos un suçu. O şikayet etti zaten değil mi? Vay çakal ondan da bu bekle-"

"Artık susar mısın?"

Damon abi konuştu. Ne taş ha.

"Tabiki Damon."

Güç/Peter Parker (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin