İlk bölüm sonra konuşma.
"Uyanıyor sonunda."
Gözlerimi lanet bir baş ağrısıyla açtım ve yattığım yerden doğruldum.
Ateş ve Cansu bana bakıyordu. Aa annemlerde burda. Bu evrende. Noluyor ya?
"Neler oldu?"
Cansu yanıma geldi ve elimden tuttu ve bana dolu gözlerle baktı.
"Kanka sen evde tekmişsin galiba. Ne yediysen en son o zehirliymiş Ateş abi eve geldiğinde seni fark etmiş ve hemen hastaneye getirmiş."
"NE?!"
Lan Peter nerde? Tony nerde? Hayır hepsi gerçekti. Rüya olamaz.
"Bu-bu olamaz. Peter vardı. Hatta en son Kara Meleğin yanındaydım ben. Lanet mi yemin mi ne onu bozmuştu. Lan Hela ile kavga etmiştim ben."
Abim yanıma geldi ve başımı okşamaya başladı.
"Canım kardeşim kafanı çok ağır çarpıp rüyanı gerçek sandın galiba."
"Hayır bu ol-olamaz."
Dolu gözlerle ona baktım. Hayır ya.
"Ateş abi Tony seni ça-"
Biri kapıyı açıp odaya daldı. Peter?
Ateş ve Cansu kahkaha atmaya başladı. Annem ve babam da bana gülmeye başladı.
"Lan şaka mıydı?!"
Sakin olmalıyım. Sakin olmalıy- bir güç top zorda olsa çıkardım sonra abim ve Cansu'nun üstüne attım yataktan kalktım ve bağırarak.
"NE KADAR KORKTUM BİLİYOR MUSUNUZ!? ÖLÜYORDUM LAN GENE."
Birden biri bana sarıldı. Ve kulağıma fısıldayarak.
"Sakin ol prenses."
Ulan Peter'da sakinleştirmese dünyanın sonunu Thanos değil ben getircem.
********
Olayın hepsi şaka olduğu ortaua çıktı. Annem ve babaö aslında hologrammış o an onu fark etmemişim de.
Üstümdeki elbiseyle masanın üstüne çıktım öhm.
"Heyyo Avengers dinleyin lan beni."
Herkes bana döndü. Şşş bir şey diycem. Şaşırmak yok. Damla ve Ateş abim sevgili olmuş. Ahey ahey ahey. Yavrum yuvadan uçarak gitti. Ve bir çiftimiz daha var Resul ve Cansu. Ahh yavrularım yuvadan gitti. Kendine gel Su. #KaraMelekAbeydeTaşLanODaBurdaEhe
"Hadi Su konuş artık."
"He tamam dur."
Boğazımı temizledim ve gülümseyerek.
"Evet bir savaşı kazandık Thanos'u yendik. Evreni kurtardık lan biz. Hepimiz mükemmel savaşarak. Bundan bu kutlama zaten."
Masadaki vişne suyu olan bardağı aldım. -Nah içki içerim ben.- Ve havaya kaldırarak.
"Kazanmamıza ve mutlu günlere uleyn."
Diyip kafama diktim ve o an herkesten bir alkış koptu. Ahh gene harikayım.
*****
Terasta elimde çikolatalı sütle ayı izliyordum. Hava ne güzel lan.
Birden biri omzuma bir şey koydu. Omzuma baktım. Bir ceket?
"O elbise ile terasa çıkılır mı Su?"
Kıkırdayarak Peter'a döndüm ve gülümsedim.
"Ne oldu ki Benjamin aa."
Beni belimden tutup kendine çekti.
"Sevdiğim kızın hasta olmasını istemem."
Diyip dudaklarıma bir öpücük bırakıp ayrıldı. Ben kahkaha atmaya başladım. Peter bana tek kaşını kaldırıp baktı.
"Ne oldu?"
Kahkahamı durdurup ona baktım.
"Ya daha geçenlere sadece unicorn pijamalı salak bir kızdım. Ama şimdi? Süper güçlerim var ve sevdiğim adamın yanındayım."
O da kahkaha atmaya başladı sonra durup gözlerime baktı.
"O gün filmi izlemeseydin senle tanışamazdım. İyiki senle tanışmışım unicorn"
"Ben de iyi ki senle tanışmışım örümcek."
***********
Yazardan....Lan bitti... Serüven bitti. Lan kitap bitti. Yazarken asla ağlamadım. Göz yaşlarını siliyordur o an.
Ahh bu kadar güzel bir serüven bitti. Marvel evrenim. Bu kitap kendi duygularımı belli etmenin iyi bir yoluydu.
Bu yolda bunları okuyup yanımda oldunuz. Saçmalıktı belki yazdıklarım ama aklımdaki hayal gücümdeki şeylerdi bunlar. Bu kitap aslında birden ortaya çıktı. Aklıma geldi dedim acaba böyle olsa nasıl olurdu dedim. Ve bu çıktı. Ki bu bir seri olabilir. Belki Harry Potter belki de bir prenses filmine. Bunun için önerilerinizi bekliyorum.
Lan yazar sıra ben de. Merhaba ben Su Cansever.
Tamam bi yerinde dur Su.
Banane neyse. Hey bunu okuyan kişi. Yanımızda olduğun için saol. Belki bir gün senin yanına portal açarım ha ne dersin? Seni çokkk seniyorum. Bak burda biri daha var.
Selamlar ben Wead Deadpool. Evet adamım ben de geldim buraya. Şimdi benimle birlike spaydipo-
Lan sus. Neyse sizi çok seviyoruzzz kendinize iyi bakınYa ağlatıcan illa beni şerefsiz. Neyse. Özel bölüm felan isterseniz diyin ya da hadi text, tarsh vb. gibi şeyler. Yaparım yani. Seve seve çünki sıkılıyorum ama ne yazık ki final. Bundan bu kitaba bölüm atasım yoktu ya.
Uzun lafın kısası. Teşekkürler. Beğenilerin yorumların ve okumaların için. Bir gün bu evrene gelmen dileği ile.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güç/Peter Parker (Bitti)
Fiksi PenggemarPizza mı Dondurma mı? Serisinin ilk kitabı. ********* "Ben burda olamam kesin öldümde cennetteyim." Bunu demem ile Peter yani Tom bana döndü. Valla eğer doğruysa deliricem. Pizzalar aşkına ben New York ta yım. Ve karşımda Tom var. "Senin ismin Pete...