Gene soğuk bir yerdeyim. Ama burası nedense baya soğuk. Ya bak gene nereye ışladınız beni. Ne olur yapmayın. Ben daha Peter a söyliycem onu sev- Neyse ne demedim sayın.
Gözlerimi zorda olsa açtım. Ha? Burası nere gız? Koridor gibi bir yer karşımda bir kapı var. Arkamı döndüm. Oha. Lan ben uzaydayım ya. Yani bir uzay gemisindeyim lan. Bakın bunu beklemezdim. Elimle portal açmaya çalıştım. Olmuyor. Neden olmuyor. Elim boynuma gitti. Kolyemde yok. Nerde bu ya!
Birden karşımdaki kapı açıldı. Kafamı oraya çevirdim. Black Dwarf? Lan ne işi var burda? Asıl soru benim ne işim var burda.
Kolu IW de giden şahıs yanımdan öylece geçip gitti. Beni görmedi. Ya ben diyorum işte boyum baya kısa diğe.
Ayağa kalkıp çıktığı odaya girdim. Girmez olaydım. Karnı yarıkla donan şahıs burdaydı.
Tahtına oturmuştu. Ve Ebony e bakıyrdu. Varya Ebony az kalsın senin yüzünden Spaydi erken ölcekti. Aga be. Thanos burda bi iki kere saydırsam rahtlarım ha.
"La patlıcan surat."
Ses yok. Abo beni duymuyorlar ve görmüyorlar. Artı gücümde yok.
Sonra içimden biri geçti. İçimden biri geçti? LAN BİRİ İÇİMDEN GEÇTİ! Ya öldüm işte.
"Hayır ölmedin."
Başımı kaldırdım. Kim dedi onu?
"Ben babannen şimdi sakin ol. Sadece düşmanın şuan yaptıklarını görüyorsun o kadar."
Derin nefes aldım. Korktum ya.
"Sağol babanne."
Sonra olanları izlemeye başladım. İçimden geçen kişi Mızraklı manyak Proxima. Ya neden Black Order dakilerin hepsi öldürme hevesli ki! Ya da sadist gibiler!
Thanos mızraklıya döndü. İsimleri garip onlarla hitap etmeye üşendim.
"Hazır mı?"
Ne hazır mı? Hiii eldiven.
"Hazır efendim. Sadece gidip almalıyız."
Thanos gülümsedi. Oha valla beni duymuyorsa saydırmaya başlıyorum.
"Senin yüzünden lan hepsi. Senin yüzünden aşkem spaydi gitti. Gamora öldü. Lan ruh taşı için yapılır mı bu! Senin kıymetlin o oturduğun koltuk onu atsaydın ya. Ne istiyorsun Gamora dan. Onun yüzünden Peter delirdi alamadık eldiveni elinden lan. Bide yastaymış. Yav he he. Onu sevseydin öldürmezdin. Bide kafama nişan alsaydın var. O elini varya ben alcam o eldeni oğlum bittin." (ve yazar rahatlar)
Biraz rahatladım. Sonra donupta ölen mala dedi ki.
"Efendim burdan bizden başka birileri daha var hissediyorum."
Gözlerim büyüdü. Aha buldular beni. Thanos un gözleri beni buldu. Hiii bittim. Uyan Su uyansana.
"Demek biri daha var ha. Hemem bulun onu bana."
Derin bir nefes ile uyandım. Peter hemen bana dönüdü.
"Su iyi misin?"
Derin derin nefes almaya devam ediyordum. Ben böyle gücün-
"Su kanka iyi misin?"
Cansu ya döndüm.
"Kanka bu güç varya beni yakında delirtecek valla."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güç/Peter Parker (Bitti)
FanfictionPizza mı Dondurma mı? Serisinin ilk kitabı. ********* "Ben burda olamam kesin öldümde cennetteyim." Bunu demem ile Peter yani Tom bana döndü. Valla eğer doğruysa deliricem. Pizzalar aşkına ben New York ta yım. Ve karşımda Tom var. "Senin ismin Pete...