"Bu tarafa geçiceksin. Eğer geçmezsen sonun onlar gibi olucak."
Thanos'un eli ile işaret ettiği yere baktım. Hayır hayır bu olamaz.
Gözlerimin dolması ile kızgınca Thanos'a döndü.
"Senin kazanmana asla izin vermiycem patlıcan suratlı piç."
Gülerek bana baktı. Ben bi elimdeki eldivene bi ona baktım. Ne ara eldiven elime geldi. Thanos bana doğru geliyordu. Bir seçim yapmalıydım.
"Eldiveni bana ver!"
Tam bir şey diyicektim ki.
"Su güzelim uyan sadece bir kabus bu. Su hadi aç gözünü."
Derin bir nefes alarak gözlerimi açtım. Peter karşımda endişe ile bana bakıyordu. Zorda olsa yatakta doğruldum.
"Ne-ne oldu?"
Peter elimi tuttu. Sonra gözlerime baktı.
"Sadece kabus gördün. Ben de uyandıriyim seni dedim. Ama zor uyandın. "
Ona sarıldım o da kollarını belime sardı. Kısık sesimle.
"Çok kötüydü Peter. Si-siz yerde yatıyordunuz. Ben ise Thanos'un karşısındaydım."
Saçlarımı okşamaya başladı.
"Şşş bu sadece bir kabustu güzelim. Öyle bir şey olmıycak. Ben seni asla bırakmam."
Kollarımı daha da ona sardım.
"Bırakırsan seni keserim."
************
"Dikkat dikkat herkes toplanma yerine. Tekrar ediyorum herkes toplanma yerine."
Gözlerimş gelen sesle açtım. Başımı Peter'ın göğsünden kaldırdım.
"Neler oluyor?"
Peter da doğruldu ve ayağa kalkıp camdan baktı.
"Siktir!"
Hemen kalkıp yanına gittim. Bu kadar erken olamaz. Hayır şimdi değil.
O garip gemiler buraya doğru geliyordu. Ben endişe ile Peter a döndüm.
"Hemen hazırlan ve odaya git ben geliyorum."
Peter bunu dememle hemen gitti ben de üzerimş giyindim ve kostümüde giydim. Portal açarak toplanma yerine gittim. Hemen bizimkilerin yanına gittim.
Abim uzakta Tony ile konuşuyordu. Resul ve Damla ise telefonla görüşüyordu. Damla'yı yanıma aldım.
"Şimdi Damla tanıdığımız bildiğimiz tüm kahramanlara ulaşıyoruz tamam mı? Hemen hızlıca."
Damla başını salladı ve gitti. Ben de abimlerin yanına gittim.
"Abi taşlar nerde?"
Bana döndüler. Ciddi bunlar baya ya. Ben Tony i ciddi sevmiyorum kardeş.
"Tony taşları eldivene yerleştirdi. Şimdi tek so-"
"Eldiveni bana verin."
İkiside bana garipçe baktı. Ne ya!?
"Su sen delirdin mi?"
"Bana veriyorsunuz o kadar. Takmaya meraklı değilim zaten. Eğer Thanos isterse vermem."
Göz kırptım.
"Ah planın var demek."
"Aynen öyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güç/Peter Parker (Bitti)
FanfictionPizza mı Dondurma mı? Serisinin ilk kitabı. ********* "Ben burda olamam kesin öldümde cennetteyim." Bunu demem ile Peter yani Tom bana döndü. Valla eğer doğruysa deliricem. Pizzalar aşkına ben New York ta yım. Ve karşımda Tom var. "Senin ismin Pete...