7. Kapitola

2.4K 104 1
                                    

"Nejdříve vám rozdělím úlohy, ať víte co dělat, potom obeznámím celý plán." Z Paige šel doslova strach, vypadala jak klasický záporák ve filmech, zbývá jen doufat, že její plán neobsahuje zabíjení.

"Máme více úkolů, než nastane ta překrásná show, takže vytvoříme skupiny, ale nebojte, i ty mám už připravené." Zatleskala si, pochválit se je přeci důležité.

"Sarrah patří s Debbie, Freyou a Ellie, které ještě před obědem zajdou pro olej do kuchyně, nemůžeme ztrácet čas a kuchařky pak budou v kuchyni mýt nádobí." Objasnila první úkol a holky přikývly.

"Ptáček mi prozradil, za cenu, že ho ušetříme, že kluci půjdou do sprch přímo po obědě. Takže Sirena, Zoe, Lucy a já musíme stihnout naplnit jejich sprcháče depilačním krémem mezitím, co budou kluci jíst, kdyby to nevyšlo, máme plán B." Mrkla na nás.

"Teď si držte klobouky, protože samotná královna všech barbín," Důležitě s námi všemi navázala oční kontakt. "Neboli Megan, kývla na to, že pokud náš plán půjde do kytek, zabaví kluky u jídla, a tím nám získá čas."

"Jo a ještě malý detail." Směle se zasmála, což značilo, že to, co z ní teď vypadne se nám vůbec nebude líbit.

"Vplížíme se do sprch a vezmeme klukům všechno oblečení a ručníky." Usmívala se od ucha k uchu.

"Cože!" Rozhodila jsem rukama. "Proč to neudělá ten tvůj ptáček!" Mračila jsem se tolik, že moje obočí splynulo v jedno.

"Nechce s tím mít nic společného." Pokrčila rameny. "Jen ta informace o sprchách byla tak důležitá, že by náš plán jinak nevyšel." Vysvětlila.

"Teď už žádné klábosení, nestíháme! To mi připomíná, že první skupina už může vyrazit, kuchařky by měly být na 'kuřpauze', takže vzduch je čistý, ale musíte spěchat. Olej bude někde ve spodních poličkách vedle sporáku." Vydala rozkaz a holky hned poslechly a odešly.

"Zpět k plánu. K April, naší vedoucí, půjde Becca s Karou, vy od ní zajistíte klíče od chatek kluků a zamknou je hned, co budou kluci ve sprchách, my vám dáme signál."

"Jak od ní máme asi sebrat klíče od chatek, to jí je máme ukrást?" Namítla Kara.

"Prosím tě! Úžasná, chytrá a dokonalá Paige na to myslela taky a s April to už dávno vyjednala, stačí je jen převzít." Páni, Paige už o sobě začala mluvit i v třetí osobě.

"Asi nejtěžší misi bude mít Hailey, Claire, Ady a Devon, vy budete muset vklouznout klukům do sprch a rozlít jim tam ten olej, co holky teď kradou. Musíte to však udělat po tom, co my vyběhneme i s jejich oblečením a ručníky."

"A ještě jeden malý bonus." Křenila se dál.

"Tady máte pytle s peřím, které na ně vysypete až poběží nazí ze sprch." Vytáhla z kufru čtyři obrovské pytle a vrazila je holkám do ruky.

"Pak už nám jen zbývá svolat celý tábor na tuto podívanou, vzít si popcorn a hodit si nohy nahoru." Ukončila vysvětlování a uklonila se s naprosto profesionálním výrazem dojatého herce, co právě obdržel Oscara.

"No já zírám Paige, ty jsi tak geniální!" Pochválila jí Claire a tleskala s pyšným výrazem, jako máma, která sleduje školní besídku svého potomka, čekala jsem až jí z toho ukápne slza.

"Teď jen, aby nám to vyšlo" Dramaticky poznamenala Kara, je pravda, že by byla škoda, kdyby se nám tento plán pokazil.

"Tak a teď šup na oběd a tvářit se, že se nic neděje." Rozkázala Paige, které role diktátora až moc sedí.

"Navrhuji, aby šel někdo oknem a za chatkami to prolezl a někdo by šel dveřmi, protože vůbec nebude nápadné, když vyjde tolik holek najednou z chatky." Podotkla jsem a holky mi daly za pravdu.

Nás pět jsme tedy šly dveřmi, protože je to přece jenom naše chatka a není to divné, zbylé vyskočily oknem.

Už jsem s holkami odpočítávala minuty do oběda, vůbec se to nedalo vydržet, když v tom jsem uslyšela nejhezčí zvuk dne, ten příšerný zvuk zvonku, za který jsem byla teď opravdu vděčná.

"Konečně!" Zvolaly jsme s holkami najednou a cpaly se najednou z chatky ven.

Vzala jsem si do ruky talíř s tou věcí, kterou kuchařka nazvala rizotem, opravdu jsem v tenhle moment zapomněla, proč jsem se na ten oběd tak moc těšila. Se znechuceným pohledem jsem vyhledala náš stůl a vydala se za holkami. Je však pravda, že bych ani nemohla jíst, z toho jak natěšená teď jsem.

"To je zase mňamka, co?" Tvářila se stejně i Lucy, ja se pouze zasmála a usedla na své místo s 'chutí' do jídla.

Všechny jsme už byly u stolu, to naznačovalo, že první část se holkám už vydařila.

"Bože já se tak těším!" Vypískla Zoe zatímco ďoubala do rizota.

"Zoe, my víme, my taky, ale nesmíme se prozradit" Zacpala jí pusu Ellie, tím, že ji strčila vidličku s tou břečkou do pusy.

"Řekla bych, že máme dojedeno, postupně v našich skupinách budeme odcházet od stolu, takže zaujměte pozice a hlavně hodně štěstí!" Mrkla na nás Paige.

"Plán začíná." Zašeptala a tím to celé odstartovala.

Summer Camp Kde žijí příběhy. Začni objevovat