17. Kapitola

2.2K 100 1
                                    

"Tak ženy, raďte." Prohlédla jsem si oboje plavky, co Zoe držela vedle sebe, jedny tmavě červené, jednodílné, ale ne takový ten babkovský styl, naopak byly docela odvážné a druhé stejnobarevné, dvoudílné, ale už trochu obyčejnější.

"Rozhodně ty první." Prozradila jsem jí svůj názor a Zoe přikývla.

"Souhlasím!" Řekly holky jednohlasně.

"Tak je rozhodnuto." Přikývla Zoe. "Doufala jsem, že vyberete tyhle." Zasmála se.

"Co říkáte na tohle?" Promenádovala se Paige po chatce a vrtěla zadkem ze strany na stranu, nechávajíc nás bezeslov, jednodílné plavky jí dokonale zvýrazňovaly postavu přesýpacích hodin a zahalovaly jen to nejnutnější, ze předu totiž byly šněrovací od krku až pod pupík.

"Wow!" Koukala jsem na ni a pomalu sbírala bradu ze země, holky se zatím nezmohly ani slova.

"Podívejte na mě!" Lucy udělala otočku na místě a zapózovala, měla na sobě malou černou plavkovou sukničku a plavkovou podprsenku, dělalo to roztomilý, ale zároveň sexy dojem.

"Holky, vám to sluší." Pochválila jsem je a sama přemýšlela, co na sebe vezmu já, moc toho totiž na výběr nebylo. Koukla jsem do skříňky a vytáhla svou taštičku s plavkami, kterou jsem si balila před odjezdem. Nemám tak hezké ani vyzývavé plavky jako ostatní, ale bude to muset stačit, bylo mi to však trochu líto.

Začala jsem tahat své dvoudílné, bílé plavky, které mi už pár roků slouží, když jsem si všimla, že v taštičce ještě něco je, celá zvědavá jsem danou věc vzala. Koukala jsem na svítivé, stříbrné plavky s kamínkem mezi košíčky podprsenky a tangové kalhotky, tohle mi nemohl zabalit nikdo jiný než moje mamka, v duchu jsem jí teď děkovala, sice to není můj obvyklý styl, ale holky mi dodávaly odvahu.

"Tohle tady ještě nikdy nebylo, že by Eliott uspořádal poolparty." Oznamovala s nadšením Paige.

"A proto se musíme hezky nalíčit." Hrabala se v kufru Zoe a vytáhla odtamtud vážně obrovskou tašku s líčením.

"Nepřijde ti to trochu zbytečné, když budeme v bazénu a stejně se to smyje?" Se smíchem jsem se jí zeptala.

"Ani náhodou! Klidně si do bazénu vlez, ale nebudeš si přece namáčet obličej." Bránila se, jako by jí mělo jít o život.

"Ano, mami." Ustoupila jsem.

"Tak se do toho dáme, ne ?" Dala si ruce v bok Paige, která už stihla celou tašku prohrabat skrz na skrz a držela v ruce pár úlovků.

"Beru si tě zase do parády a tentokrát už tě šetřit nebudu." Na tváři se jí objevil úsměv od ucha k uchu.

"Není potřeba." Snažila jsem se tomu vyhnout.

"To teda je." Rozkázala a vrhla se na mě, bez jediné možnosti pro můj útěk a začala mi něco šmrdlat na tváři, zatímco si Zoe vzala do parády Lucy.

"No vidíš, ani to nebolelo." Vrazila mi do ruky zrcátko, povolujíc mi se na sebe konečně podívat. Zvolila světle šedé, kouřové líčení, aby ladilo k mým plavkám a k tomu dlouhé linky a poloviční umělé řasy.

"Páni, povedlo se ti to." Vydala jsem ze sebe, nemohla jsem ze sebe spustit zrak, skoro jsem se ani nepoznávala.

"Kde ses to naučila?" Byla jsem zvědavá, oční make-up nenosím taky z toho důvodu, že vždy dopadne katastrofálně, ať už se snažím o linky, které dopadnou krabaté a totálně rozdílné nebo o stíny, co více připomínají monokl.

"Baví mě to, tak si někdy přivydělám tím, že někoho namaluji na nějakou oslavu, ples nebo tak." Pokrčila rameny, ale šlo poznat, že ji lichotíme.

Summer Camp Kde žijí příběhy. Začni objevovat