ℹ5ℹ

718 80 47
                                    

Konečně jsme dojeli domů. Naštěstí tohle nebyl nějak dlouhý výlet, ale doma je to prostě nejlepší. Rovnou jsem se rozvalil na svou milovanou postel.

,,Už vím, do koho jsem zamilovaný." Zahuhlal jsem s hlavou zabořenou do polštáře. ,,Tebe miluju nejvíc, moje milovaná postýlko!" Řekl jsem a dal jsem jí pusu. No co? Neříkejte, že jste se nikdy nelíbali s polštářem! Ne? Fakt ne? Jste si jistí? Fajn, tak jsem divnej já..

,,Ale počkat... Postel je vlastně TA, takže nejsem gay?" Rozsvítilo se mi v hlavě. ,,Ale když si to tak vezmu, tak mám nejradši svůj polštář a polštář je TEN, tak zas nic no." Odfrkl jsem si.

,,Budeme spolu do konce života alonit, co ty na to?" Zeptal jsem se své životní lásky. ,,Souhlasíš? To jsem rád, protože nemáš na výběr." Dodal jsem.

,,Panebože, tobě už vážně hrabe." Zasmál se někdo ode dveří. Rychlím švahem jsem se otočil a spatřil Marcuse, jak se opírá o rám mých dveří a pobaveně na mě kouká.

,,Co chceš, bratře? Já tady mám právě rande s polštářem, jestli nevidíš." Řekl jsem naoko uraženě. Mac se jenom uchcechtl.

,,Měl jsem pro tebe zajít, jelikož je večeře, ale jestli právě hodláš mít sex s polštářem, tak ti to rozhodně nebudu kazit." Zasmál se. Perverznost mojich bratrů je celkem vysoká, to ještě časem poznáte. Ostatně stejně jako moje.

,,A co máme k jídlu?" Zeptal jsem se, protože jsem měl celkem hlad.

,,Máma "upekla" pizzu." Nad slovem upekla udělal uvozovky, což znamená, že ji opravdu pracně musela objednat.

,,Obávám se, že pizzu mám radši, než tebe, polštáři, takže se s tebou na dvacet minut rozcházím, abych tě jakože nepodváděl, jo?" Otočil jsem se na polštář. To už se Marcus řechtal úplně. Já jsem radši vstal a vydal se za ním.

,,Ale víš o tom, že pizza je taky TA?" Nadhodil. Když už jsme šli nahoru. Jo nahoru, já mám pokoj ve sklepě, ale nestěžuju si, jelikož ho mám ze všech největší. A taky mám největší klid. (Takové to jejich studio je jeho pokoj, pro představu)

,,Moment, jak dlouho si tam stál?" Zeptal jsem se radši.

,,Celou dobu, bro, a do teď lituju toho, že jsem to nenatočil. Seš si jistej, že sis něco nešňupl?" Smál se pořád jak pominutej.

,,To bude určitě deprese z toho, že ještě nemám tu písničku." Řekl jsem, ikdyž to Mac už asi neslyšel, jelikož jsme došli do kuchyně.


Tohle je taková trochu lol kapitola
😂😂😂
Ale asi takto probíhá moje depka z toho, že nikoho nemám..
😂😭💔
Tak užívejte svátky
😊😘💕
Ha det!
Lya❤

Triples (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat