ℹ20ℹ

555 66 17
                                    

,,Tak ty prej chceš taky zpívat." Vešel do pokoje Marcus. Kde jsou sakra ty časy, kdy sem nikdo ani nepách?

,,Táta se zmínil.." Povzdechl jsem si.

,,Ne, ale tak když přijde do kuchyně úplně vyřechtanej, tak jsem fakt nemohl nezeptat, co bylo také vtipné." Zasmál se. Já jsem jen protočil očima.

,,Tak to doufám, že ses mi taky přišel vysmát, to by ti totiž bylo podobný.." Odfrkl jsem si a otočil se zpátky ke klavíru.

,,Ne, já tě přišel podpořit." Řekl a já jsem se na něj s údivem otočil. ,,Podle mě to není vůbec špatný nápad, měl bys to zkusit nazpívat."

,,Vážně?" Rozzářily se mi oči. Vždycky jsem chtěl, ikdyž jsem říkal, že nechtěl. Ale brání mi ta tréma.

,,Samozřejmě, ale nejdřív tě musíme zbavit toho bloku." Sedl si naproti mě na postel. ,,Takže mi teď něco zazpívej." Dodal a já jsem na něj vykulil oči.

,,J-jakože p-před tebou?" Zakoktal jsem se.

,,Ano. Teď. Hned. Cokoliv. Zpívej!" Položil si bradu rukama a čekal, až ze mě něco vyleze.

,,Když já nevím, co.." Zakňučel jsem.

,,Tak já nevím, třeba Hey you. Šup, šup!" Popoháňel mě pořád. Tak jsem se nadechl a zavřel oči.

,,There's something in the way you walk
Everyone can see but
You don't know
How you make me feel girl
I'm chasing daylight
To get you by my side
I need to know
What can I do?" Zazpíval jsem úryvek.

Marcus nic neříkal, tak jsem pomalu otevřel oči. Bál jsem se, že se mi vysměje, ale spatřil jsem jen jeho, jak na mě zírá s otevřenou pusou.

,,Takže..?" Řekl jsem něco, když on pořád mlčel. Začal jsem se tak různě dívat po pokoji, abych se vyhnul jeho pohledu.

,,Dobrý už mě to nebaví." Zasmál se asi po minutě, co na mě zíral.

,,Jo, jasně, dělej si ze mě srandu. Mohls mi to říct normálně, že je to hnusný, takhle si mě ještě víc ponížil." Řekl jsem zklesle.

,,Děláš si srandu? Vždyť ty máš naprosto úžasný hlas! Andělský řekl bych." Usmál se na mě.

,,Opravdu?" Zeptal jsem se nevěřícně.

,,Opravdu!" Odpověděl jistě a zcela rozhodnutě. ,,Musíš to nazpívat!"


Doufám, že se líbila
Tak zase příště
😂😂😂
Lya❤

Triples (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat