ℹ7ℹ

699 75 28
                                    

,,I was thinking about how you look
with the moon lightning up your eyes
You're in my head, in my arms
and I know it's right," Zkusil jsem něco do melodie písničky, kterou jsem už měl celou, ale ten text mi nějak nešel.

,,Ne, to tam nějak nesedí.." Zase jsem to celý škrtl. Opřel jsem se lokty o klávesy, které zazněly hlasitým a falešným tónem, a složil jsem si do nich hlavu. Jde to hůř, než jsem si myslel.

,,Jak to jde?" Ozvalo se ode dveří. Ohlídl jsem se, abych viděl, kdo to je.

,,Ani se neptej.." Povzdechl jsem si.

,,Ale to přece nemůže být tak hrozný." Řekl a sedl si vedle mě ke klavíru. Trochu překvapeně jsem se na něj podíval. ,,Co na mě tak koukáš? Přišel jsem ti pomoct. Jsem si jistý, že lepšího skladatele nikde neseženeme." Dodal a položil své prsty na klávesy. Já zbožňuju, když Tinus hraje na klavír. Přijde mi, jako jiný člověk.

Začal hrát podle not v mém notesu. Byl při tom tak soustředěný, aby neminul jedinou klávesu. Já jsem ho jen hypnotizoval pohledem.

,,To zní dobře." Uznal, když dohrál.

,,Možná jo, ale nemám žádný text." Povzdechl jsem si. Tinus si ale ode mě převzal poškrtaný papír.

,,Tohle je náhodou dobrý, akorát bych tam místo 'in my arms' dal 'in my heart'." Zkusil navrhnout.

Společně jsme to nějak dávali dohromady, až jsme nakonec měli dvě sloky. Jen refrén jsme nějak pořád odkládali.

,,...I know it's right." Dozpíval první sloku a já jsem ho celou dobu pozoroval. Má tak neskutečně úžasný hlas. Přesměroval svůj pohled z klavíru do mých očí a já myslel, že se rozteču. Počkat, co? Sakra, kroť se, je to tvůj bratr! Pohled mi sklouzl na jeho růžové rty. Jaký to asi je se s někým líbat. Jaké by to asi bylo líbat se s ním?

,,Dobrá práce, ne?" Řekl najednou a tím mě vtrhl zpátky do reality.

,,Ehm... J-jo." Vyžbleptal jsem ze sebe. ,,Co kdyby to bylo o první puse?" Zeptal jsem se.

,,Jakože First kiss?" Já jen přikývl. ,,Hmm, to nezní špatně." Řekl a znovu se otočil ke klavíru.

,,You are my first kiss," Zkusil do rytmu hudby. ,,Páni, to tam úplně sedí!" Zaradoval se a v očích mu zvláště zajiskřilo. ,,A neříkal si náhodou, že to chceš psát z vlastní zkušenosti a tím tam předat kousek sebe?" Zeptal se najednou.

,,Jo, to jsem chtěl, ale jak mám asi za tři dny sehnat někoho, kdo si semnou dá první kiss, hm?" Zeptal jsem se ho na oplátku já a podal jsem si skleničku s vodou.

,,A co třeba já?" Řekl a já veškerý obsah skleničky vyprskl na zem, načež jsem se hodně zakuckal.

,,Děláš si ze mě prdel?" Dostal jsem že sebe.

,,Tak co? Třeba sestry si normálně dávají pusy, tak proč by jsme nemohli my?" Mluvil o tom jako o úplně normální věci.

,,Ty to jako myslíš fakt vážně?"

,,Jop, klídek o nic by nešlo, bylo by to jen z důvodu, abys byl schopný to dopsat." Pokrčil rameny.

,,A ty si jseš na sto procent jistej, že chceš prožít svůj první kiss se svým bratrem/mnou?"

,,Já na first kiss nehraju, takže ano, jsem si jistý." Řekl naprosto rozhodnutě. A já začal uvažovat, že do toho fakt půjdu.


Možná to má trochu divnej spád, ale zase je to takový jiný.
🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀
Hope you like it 😊
Zítra jsou Vánoce!
😱😱😱
Pak mi musíte všichni říct, co jste dostali!!!
Bml❤

Triples (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat