ℹ18ℹ

585 68 36
                                    

Ráno jsem se probudil a oči jsem měl úplně ulepené od včerejšího pláče. Už si ani nepamatuju, kdy jsem usnul.

Vstal jsem a velmi unaveným krokem jsem se vydal nahoru. Nevečeřel jsem, tak jsem měl menší hlad.

Bylo mi tak nějak jedno, že jsem na ně na všechny naštvaný, můj žaludek měl momentálně přednost.

Vyšel jsem schody a zamířil rovnou do kuchyně. U stolu seděla Emma a jedla cereálie, u toho se dívala do mobilu. Máma stála u plotny a pravděpodobně něco vařila. U stolu seděl ještě jeden člověk a to zády ke mně. Musel to být samozřejmě Tinus, život mě nesnáší.

,,Dobré ráno," Řekl jsem tiše. Všechny pohledy se samozřejmě hned otočily na mě. Trhaně jsem se nadechl a přešel jsem k ledničce. Do ní jsem chvíli tupě hleděl, pak jsem z ní vytáhl jogurt a sedl si ke stolu vedle Emmy.

,,Jak ses vyspal, Magnusi?" Zeptala se máma opatrně.

,,Jo, šlo to." Odpověděl jsem. Ani ne nějak nasraně, prostě normálně.

,,Emmi, mohla bys jít prosím na chvíli nahoru? Potřebovali bysme něco probrat." Řekla máma a Emm se otráveně zvedla a šla do pokoje.

,,Nusi, já-" Začal pak na mě, ale já jsem jí zastavil.

,,Ne, já to chápu. Sice jsem že začátku byl naštvaný a zklamaný, ale pak mi došlo, že vy jste to vlastně dělali pro moje dobro. Mohli jste mě tam nechat, ale vy jste mě vzali k sobě a dali mi domov, rodiče a opravdu úžasné sourozence. A za to jsem spíš vděčný." Usmál jsem se na ní. A jí po tváři stekla slza. Ale slza štěstí.

,,Pojď sem, mami," Rozpřáhl jsem náruč a ona do ní hned vklouzla. ,,Mám tě rád, mami." Vydechl jsem.

,,Já tebe víc, Nusi." Zašeptala a já byl zase po dlouhé době šťastný.

,,Ehm.. Co se děje?" Zeptal se Marcus, který právě přišel do místnosti. My oba s mámou jsme se rozesmáli a dokonce i Tinus, který tohle všechno jen pozoroval.

Marcus má prostě úžasnou schopnost vejít do té nejméně vhodné situace a pokazit ji. Viz spoustu mých překažených rande s polštářem.


Nudím se v hodině informatiky, takže jsem udělala aspoň něco prospěšného.
😁😇💕
Přijde mi to takový nudný, ale co už
🤷‍♀🤷‍♀😂
Lya❤

Triples (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat