!!! 15+ !!!
Myslím to zcela vážně.
Spíš by to mělo být:
15- a mým kamarádům nepřístupno!
XD
Nechci si zkazit pověst.
Tak si to užijte no.. xDUž jsem se ukládal ke spánku, když se najednou za mnou prohla postel. Otočil jsem se a samozřejmě jsem spatřil Tinuse.
Seděl, díval se do klína a hrál si s prsty. Posadil jsem se, abych na něj líp viděl.
,,Co se děje, Tini?" Zeptal jsem se a protřel jsem si oči. On se na mě otočil, chvíli se na mě jen díval, pak se přiblížil a políbil mě. A to tak intenzivně, že mě povalil pod sebe.
Sice jsem byl chvíli zařazený, ale netrvalo dlouho a naprosto jsem se mu poddal. Líbal mě tak vášnivě a chtivě. Bože, Tini!
Trochu se pohnul v bocích a tím způsobil mé zavzdychání. To se mu očividně líbilo, proto to zopakoval a můj malý kamarád začal pomalu tvrdnout.
Přesunul se z mých rtů na můj krk a začal mi tam dělat znaménka. Nějak jsem se nekrotil se vzdycháním. Jen ať ví, jak moc mě to vzrušuje.
,,Tinusi," Zašeptal jsem a rukou jsem mu vjel pod tričko. Už jsem ho chtěl sundat, ale on si ho rychleji sundal sám. Přejel jsem prsty po jeho hrudi a pak si ho rychle zase přitáhl k sobě. Zbožňuju jeho rty.
Ani jsem se nenadál a už jsem taky neměl tričko. Tinus mě líbal na hrudi a postupně se posouval dolů. Zastavil se u podbřišku a jelikož jsem měl jen tepláky na spaní, tak hned, když mi je sundal, měl naprosto volný přístup k mému kamarádovi.
Chvíli mi pohlédl do očí a ušklíbl se. Potom ho začal jemně hladit. Mnul mou špičku a já jsem slastně přivíral oči. Ucítil jsem, jak mi ho olízl. Jeho měkký a vlhký jazyk se mě dotknul. A nakonec si ho dal do pusy celého.
,,T-Tini, rychleji!" Vzdychl jsem a trochu jsem svou pánev nadzvedl. On opravdu zrychlil. Cítil jsem, že za chvíli budu a nakonec jsem se mu udělal do úst.
Chtěl jsem to rozdýchat, ale v tom mi zabránil Tinus, který si do své ruky vzal tu mou, a myslím, že víme, kam mi jí přiložil. Sám s ní pomalu začal pohybovat, ale nakonec mě pustil a já tuto prácičku musel dělat sám. Né, že by mi to vadilo, to vůbec.
On mě mezi tím líbal na hrudi a občas na krku. Najednou mou ruku oddělal a naklonil se k mému uchu.
,,Můžu?" Špitl a když jsem si uvědomil, co myslí, tak jsem ztěžka polknul. On si toho všiml. Prohrábl mi vlasy a dodal: ,,Neboj, bude se ti to líbit."
Já jsem tedy nepatrně přikývl a on se jen usmál. Pak už jsem jen cítil, jak do mě pomalu vniká. Poté přišla bolest. Celkem velká bolest, ale nějakým způsobem mi byla příjemná. Nebyla nesnesitelná. Spíš to byl takový velký tlak.*
,,V pohodě?" Zeptal se pro jistotu.
,,Pokračuj!" Vydechl jsem a cítil jsem, že mi z čela tekly kapky potu. Bolelo to, ale chtěl jsem to. Naštěstí se Tinus nějak nezdráhal a pokračoval.
Nakonec se udělal i on s výkřikem mého jména. Oba velmi nahlas oddychujeme a Tinus mi u toho leží na hrudi.
,,Tohle musíme dělat častěji." Řekl najednou stále udýchaně. Já jsem se musel trochu zasmát. Prohraboval jsem se jeho vlasama a u toho měl velmi spokojený úsměv.
Vždycky jsem si říkal, že hned po sexu určitě neusnu, ale ono je to opravdu tak vysilující, že jsem ani já nemohl jinak.
Jdu se zakopat!
Tentokrát bych taky autora nejmenovala, ale smůla no.
😂😂😂
Ale mému věrnému kamarádovi děkuji za korekci!
😘💕❤
Lya❤
*inside joke: rozšířila jsem mu slovní zásobu xDD
ČTEŠ
Triples (M&M)
FanfictionNeznáte mě? Ani se nedivím... Láska. Co to sakra je??? Může mi někdo říct, kdo něco takového kruci vymyslel? Zrušil bych to. Dělá to lidem jen přítrž! !-Může obsahovat vulgarismy, narážky a sexuální scény-! Short story #1-magnus #1-bi #1-mm