,,Ta písnička je opravdu úžasná, Magnusi. Určitě to bude hit." Pochválil mě John, producent.
,,Děkuji, ale pomáhal mi s tím Tinus." Přiznal jsem a Tinuse poplácal po rameni.
,,No.. Jako.. Jo.. Ale jen trochu." Začervenal se, což mi přišlo roztomilé. Pokaždé, když se mluvilo o inspiraci k této písni, si Tini musel vzpomenout na ten polibek. Což já samozřejmě taky.
,,No, dneska máme hotovo." Řekl. Aby jste pochopili, jsme v nahrávacím studiu a poprvé jsme zkoušeli First Kiss.
Když jsme vyšli ze studia, tak se na nás hned vrhla skupinka fanoušků. Já jsem tedy kousek odstoupil, aby měli prostor k focení.
Po nějaké chvíli dala jedna fanynka Tinusovi pusu na tvář. Upřímně se mi to vůbec nelíbilo. S Tinusem sice nejsme spolu, ale i tak cítím, že v nějakém ohledu chci, aby byl jen můj.
Mé přemýšlení mi zabralo tolik času, že už byli všichni fanoušci odbavení, jak já tomu říkám.
Když Martinus procházel kolem mě, měl na sobě lehký úšklebek, pak se naklonil k mému uchu a zašeptal: ,,Ten tvůj žárlivý pohled nejde přehlédnout, Nusi." Uchechtl se a pokračoval.
Jen jsem si něco zamrmlal a následoval je do auta.
☮☮☮
Dojeli jsme do hotelu, kde budeme dneska spát. Nevím, jak se mu to podařilo, ale Tini domluvil s tátou a Marcusem, že bude semnou na pokoji. Většinou to bývá tak, že já jsem s tátou a Tinus s Macem.
Ale myslím, že Marcus to jenom odmával, stejně je pořád jen na mobilu.
Už jsem si skvěle představoval, jak budu v noci nalepený na Tinuse a jak krásně se mi bude spát, ale když jsem vešel do pokoje, moje představy se rozplynuly v obláček kouře.
Jo, dvoulůžkový pokoj může nemít manželskou postel...
Trochu jsem si povzdechl a zabral postel víc u okna. Na té druhé už měl Tinus stejně věci. Já chci spát vedle Tinuse!
☮☮☮
Po večeři jsme se vydali na pokoj, že už jako půjdeme spát. Byl jsem dneska celkem unavenej, ale něco, neptejte se mě co, mi říkalo, že se dneska úplně nevyspím.
Hola!
Tat tady máte další tapitolu!
😁😘💕
Hope u like it!
😌😌👌
Lya❤
ČTEŠ
Triples (M&M)
FanfictionNeznáte mě? Ani se nedivím... Láska. Co to sakra je??? Může mi někdo říct, kdo něco takového kruci vymyslel? Zrušil bych to. Dělá to lidem jen přítrž! !-Může obsahovat vulgarismy, narážky a sexuální scény-! Short story #1-magnus #1-bi #1-mm