,,Mladej?" Ozvalo se ode dveří. Ještě víc jsem se zachumlal do peřiny, jelikož jsem byl hodně rozespalý. V noci jsem toho moc nenaspal.
,,Notak, vstávej!" Ozvalo se znovu. Sedl jsem si a pořádně jsem se protáhl, poté jsem se shrbil jako kočka. Protřel jsem si oči, abych zaznamenal, kdo to stojí u dveří.
,, Co se děje?" Zeptal jsem se Boba, kterého jsem poznal.
,,Mají tvůj verdikt." Řekl a já se hned probral. Okamžitě jsem vyskočil a začal si oblékat kalhoty, abych tam byl co nejrychleji. Když jsem byl připravený, tak jsem si s úsměvem stoupnul naproti Boba. Už konečně půjdu domů!
,,Být tebou se moc nesměju." Měl vážný výraz a mně samozřejmě hned nadšený úsměv spadl. ,,Nevypadá to moc dobře." Dodal a společně semnou se vydal ven na chodbu.
Došli jsme do nějaké místnosti, kde byli všichni. Máma, táta, Marcus i Martinus. Emmu asi nechali doma. Oči mi sklouzly na hodiny v rohu místnosti. Bylo půl sedmé ráno. To opravdu museli tak brzo?
Chtěl jsem jít za nimi, ale Bob mi to nedovolil. Všichni měli utrápený, ale zároveň napjatý výraz, chtěli vědět, co řeknou. Stejně jako já.
,,Udělali jsme menší šetření a zjistili jsme jednu celkem zásadní věc," Začal jeden chlápek ze sociálky, když jsme si všichni sedli k dlouhému stolu. Já seděl na jedné straně a rodina na druhé.
Nikdo se neodvážil nic říct, všichni jen chtěli vědět, co nám sdělí.
,,Máme důkazy o tom, že jeden z vašich biologických synů, má poměr se zde odebraným Magnusem Gunnarsenem." Řekl a mámě s tátou spadla brada. Já jsem šokovaně otevřel oči a podíval jsem se na Marcuse, který byl stejně překvapený jako já.
,,T-to není možné! Řekněte, že to není pravda!" Zařvala máma, přičemž pohledem kmitala mezi mnou a klukama. Přeci jen nevěděla, kdo z nich to je. Já vlastně taky nevím, který z nich byl myšlený.
,,Jaké na to máte důkazy?" Zeptal se táta. Ten chlápek se jen otočil a ovladač, který celou dobu držel za zády, namířil na televizi. Objevila se tam nahrávka z kamery z mého momentálního pokoje. Byl jsem tam Marcus a já a líbali jsme se.
,,Dost!" Křikla máma, když jsem Maca schodil na postel. Byl jsem červený až na zadku a Mac musel být taky. Nahrávku vypli.
,,Mami, k ničemu nedošlo!" Začal jsem se obhajovat.
,,Klid, Nusi, mně to nevadí. Pane Ouconelli, toto neshledávám jako důvod k odebrání Magnuse." Otočila se na něj. Tak tohle jsem nečekal.
,,Madam je to nelegální!" Oponoval.
,,To teda není! Nejsou pokrevní sourozenci, tudíž na tom nevidím nic špatného! Ale jestli chcete, tak se s vámi budu klidně soudit." Řekla zcela rozhodně. Strašně mě potěšilo, že na tom nevidí nic špatného, teď už jen záleží na tom, jestli to uznají.
Tak co?
Jak to dopadne?
😏🤔😏
Doufám, že vám to nepřijde moc ujetý, protože to je ujetý, ale já jsem taky, hodně lidí vám to potvrdí!
😂😂😂
Lya❤
ČTEŠ
Triples (M&M)
FanfictionNeznáte mě? Ani se nedivím... Láska. Co to sakra je??? Může mi někdo říct, kdo něco takového kruci vymyslel? Zrušil bych to. Dělá to lidem jen přítrž! !-Může obsahovat vulgarismy, narážky a sexuální scény-! Short story #1-magnus #1-bi #1-mm