,,Tinusi?" Podivil jsem se, když jsem vzhlédl ke dveřím. ,,Tak tebe bych tady nečekal." Svůj pohled jsem znovu obrátil k telefonu.
,,J-já.. Přišel jsem se ti omluvit," Řekl a zavřel se sebou dveře.
,,Hmm a za co?" Zeptal jsem se téměř bez zájmu. On se na mě díval provinile, ale já se mu nemohl dívat do očí. Ublížil mi strašně moc.
,,Z-za to, že jsem utekl, j-já jsem se jen lekl." Mnul si prsty a díval se do země.
,,A čeho jako? Víš vůbec, jak strašně jsem se cítil? Bál jsem se, že jsem ti nějak ublížil!" Stoupnul jsem si naproti němu.
,,Já vím!" Křikl. ,,A mrzí mě to. Ale prostě... Lekl jsem se toho, jak moc se mi to líbilo, chápeš?" V očích měl slzy a já jsem byl zařazený. Asi chtěl, abych něco řekl, ale já jsem nemohl. Chvíli jsme si jen hleděli do očí, pak se ale odvrátil a přešel ke klavíru.
,,Vážně je hotová?" Zeptal se a já jen přikývl. Sedl si za klavír a začal hrát refrén.
,,And if could feel your lips tonight
I think I wanna do this every nightYou are my first kiss
Never knew it
could feel like this
I think I'm in loveYou are my first, first, first kiss
Never knew it
could feel, feel, feel like thisBeen dreaming of you for so long,
so I really had to write you this song
And I've been know to put my worst right out
But you make me go silent nowWhat can I say?"
Přestal a otočil se na mě. Z očí už mu vytékaly slzy proudem. ,,J-je krásná." Vydechl.
,,Je o tobě. Do posledního slova." Řekl jsem. Pak jsem se k němu sklonil. ,,A myslím to všechno zcela vážně." Dodal jsem.
Nic neříkal, tak jsem se chytl příležitosti. Přiblížil jsem se ještě víc a spojil jsem naše rty. Zase ten úžasný pocit. Zavřel jsem oči a jen si tu chvíli vychutnával. Tinus nějak nepodporoval naopak, spolupracoval.
Stoupl si, aniž by naše rtyrozpojil, abych se nemusel tak sklánět. Položil jsem své ruce na jeho krk a polibek ještě víc prohloubil. On mi své ruce dal na mé boky a přitáhl si mě blíž tak, že naše rozkroky na sebe narazily a já zavzdychal.
,,Dobře, dobře, tady bych to ukončil, jinak to dopadne.. Však víš jak." Řekl strašně udýchaně, když se odtáhl. I já jsem funěl jak býk. Tak asi pokračování příště..
Wohoooo!
Já vím, že vy jste moji malý úchyláci, ale stejně se radši ptám..
Chcete, aby to pokračovalo?
😏😂😂
Jinak vám za všechno děkuji, bla bla bla, vždyť to znáte! 😘💕
Lya❤
ČTEŠ
Triples (M&M)
Fiksi PenggemarNeznáte mě? Ani se nedivím... Láska. Co to sakra je??? Může mi někdo říct, kdo něco takového kruci vymyslel? Zrušil bych to. Dělá to lidem jen přítrž! !-Může obsahovat vulgarismy, narážky a sexuální scény-! Short story #1-magnus #1-bi #1-mm