Magnus
Probudil jsem se na nemocničním pokoji. Nejdřív jsem byl zmatený a nevěděl, co se děje, nebo stalo, ale pak jsem si na to vzpomněl.
Po nějaké době, co jsem jen tak ležel, přiběhla do pokoje máma. Měla ubrečené oči. Okamžitě mě chytla za ruku a dál brečela.
,,Mami, klid, vždyť jsem v pořádku." Snažil jsem se jí nějak uklidnit.
,,P-promiň mi to, prosím." Začala opakovat a já už jsem nic nechápal.
,,Co se stalo? Proč se mi omluváš?" Byl jsem naprosto zmatený. Co se to sakra děje?
,,Ty jsi to věděla?" Vpadl do dveří Marcus a hned za ním Tinus. Měli celkem naštvané výrazy.
,,A-ano, omlouvám se," Dál brečela. O co tady sakra jdejde!?
,,Proč si nám to sakra neřekla? To jako celou dobu žijeme ve lži? Tohle fakt-" Oba na ní začli křičet různé nadávky, já už jsem to nemohl poslouchat.
,,Dost!" Zařval jsem že všech sil, což trochu zabolelo moje zlomená žebra. Všichni se na mě otočili. ,,Řekne mi už sakra někdo, o co tady jde?"
,,Magnusi, ty..." Začal Tinus.
,,Nejsi náš bratr." Dořekl to Marcus.
Já jsem na ně chvíli koukal jak na blázny, ale pak jsem se uchechtl. ,,Tak ten byl dobrej."
,,Nusi, to není vtip.." Řekla máma naprosto seriózně. A já vážně začal pochybovat.
,,Když ses narodil, zemřela ti máma hned u porodu, já jsem v tu chvíli byla taky v porodnici, opravdu jste se narodili ve stejný den. Doktoři nám to nabídli, jestli se o tebe nechceme postarat. My jsme souhlasili. Původně jsme ti to všechno chtěli říct a nějak to před tebou netajit, ale pak nám nabídli, že by ti nějak mohli upravit genetiku, aby si jim byl aspoň trochu podobný. Tak jsme nakonec souhlasili i s tím." Brečel jsem. (Neřešte, jestli je to možné, nebo ne. xD)
,,Běžte pryč," Vzlykl jsem. Nechtěl jsem se na ně ani dívat, lhali mi. Všichni.
,,Magnusi, prosím, nech si to vysvětlit." Začala hysterčit máma, ale já už jsem to nemohl poslouchat.
,,Běžte pryč!" Křikl jsem. Máma nakonec z brekem utekla na chodbu. Vlastně to není moje máma..
,,Vy taky, prosím," Řekl jsem Marcusovi a Tinusovi. Jen přikývli a odešli. Asi pochopili, že chci být sám.
Celý můj život se najednou otočil vzhůru nohama.
Čus Marcus!
Jak se vede? XD
Doufám, že teď budou kapitoly vycházet častěji.
Dost se za tu aktivitu stydím..
😅😂😂
Jinak se koukněte na můj profil, vyšla tam jednodílovka
😘😘💕
Lya❤
ČTEŠ
Triples (M&M)
أدب الهواةNeznáte mě? Ani se nedivím... Láska. Co to sakra je??? Může mi někdo říct, kdo něco takového kruci vymyslel? Zrušil bych to. Dělá to lidem jen přítrž! !-Může obsahovat vulgarismy, narážky a sexuální scény-! Short story #1-magnus #1-bi #1-mm